Gå til innhold

Tør dere fortelle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en krangel du har hatt med mannen som bunner i en misforståelse som du er litt flau over?

Hadde en med mannen i dag. Jeg hadde ikke fått med meg vesentlig informasjon og mannen var litt sløv. Så jeg fyra meg skikkelig opp.

Nå kniser vi av det begge to og en enig om at vi legger saken i glemmeskuffen.

Tør ikke fortelle om hva det var en gang for hele greia var rimelig barnslig.

MEN fortell gjerne dere. Kanskje jeg våger fortelle hvor teit jeg var i dag. *rødmer*

Anonymous poster hash: 97f0d...7bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, litt for ofte dessverre! Er også noe mine foreldre gjør bevisst mot meg for å få seg en god latter. Er ikke alltid jeg tenker meg så godt om :)

Skrevet

Huff. Det ble veldig ekkelt når jeg skjønte sammenhengen. Det er ikke ofte jeg hisser meg opp men i dag bikka jeg skikkelig. Takk og lov er mannen den han er og han humrer veldig over at han fikk se fyrverkeri i dag som han sier.

Snart 40 år og lager drama som en fjortis. Huff.

Skrevet

Huff. Det ble veldig ekkelt når jeg skjønte sammenhengen. Det er ikke ofte jeg hisser meg opp men i dag bikka jeg skikkelig. Takk og lov er mannen den han er og han humrer veldig over at han fikk se fyrverkeri i dag som han sier.

Snart 40 år og lager drama som en fjortis. Huff.

fortell da? :D

Anonymous poster hash: 38872...18a

Skrevet

Er du litt attention whore, HI? Litt sånn " i dag gjorde jeg noe skikkelig dumt, men jeg vil ikke fortelle dere hva...".

Minner om de som legger ut status på fb " lei mei i dag..." kun for at alle skal kommentere " å, hva er det, stakkar?"

Hva er egentlig poenget med dette innlegget?

Anonymous poster hash: 5db41...861

Skrevet

Er du litt attention whore, HI? Litt sånn " i dag gjorde jeg noe skikkelig dumt, men jeg vil ikke fortelle dere hva...".

Minner om de som legger ut status på fb " lei mei i dag..." kun for at alle skal kommentere " å, hva er det, stakkar?"

Attention hore?! Hvor gammel er egentlig DU som bruker slike uttrykk?

Du har jo tydeligvis ikke noe brukbart å komme med her selv, annet enn surmaget kritikk.

Stå på HI, ingenting galt i en slik generell betraktning og oppfording om å dele.

Anonymous poster hash: d8d7a...041

Skrevet

Haha. Nei. Men er faktisk flau over det. Men hvis andre turte dele en slik historie så kunne jeg også dele ser ingen tør og da tør ikke jeg heller.

Du er forresten raus med komplimenter. Takk for det. ;-)

Skrevet

Jeg har en! Og det her sier jeg bare for at du skal si din, for min er meeeeega dum! Og jeg høres ut som den sutrekjerringa, noe jeg også til tider kan være.

Jeg må prøve å snevre historien  litt inn for at ikke det skal bli for mye info.

Mannen min jobber turnus så han har friperioder

Jeg og mannen diskuterer ofte, og når han er sliten har jeg lett for å diskutrere ekstra med han, men det ender alltid opp med at jeg griner og bærer meg og tviler på hans følelser for meg. Ja så teit er jeg.
I hvertfall sier han noe sånn som: Gleder meg til vi får i orden det med at unga kan være hos mora annahveruke, så slepper jeg hvertfall det her når jeg jobber.

??!! SAY WHAT?!  Jeg klikka i vinkel og spurte om han i det hele tatt hørte hva han sa til meg, smalt med døra og hyyyyyyla! Kom ut igjen til han, slang en av de store plantene våre i veggen og angreip gubben. 

Jeg tok det som at når han hadde jobbeperiode og barnefri skulle han BO på jobb, ikke komme hjem fordi da trengte han ikke det.

Han mente at da hadde han kanskje litt mer overskudd til å ta diskusjonene med meg. Tjohei

Og ja, jeg er gravid. Og gal.

Anonymous poster hash: 2a0b3...e92
Skrevet

Jeg har en! Og det her sier jeg bare for at du skal si din, for min er meeeeega dum! Og jeg høres ut som den sutrekjerringa, noe jeg også til tider kan være.

Jeg må prøve å snevre historien litt inn for at ikke det skal bli for mye info.

Jeg og mannen diskuterer ofte, og når han er sliten har jeg lett for å diskutrere ekstra med han, men det ender alltid opp med at jeg griner og bærer meg og tviler på hans følelser for meg. Ja så teit er jeg.

I hvertfall sier han noe sånn som: Gleder meg til vi får i orden det med at unga kan være hos mora annahveruke, så slepper jeg hvertfall det her når jeg jobber.

??!! SAY WHAT?! Jeg klikka i vinkel og spurte om han i det hele tatt hørte hva han sa til meg, smalt med døra og hyyyyyyla! Kom ut igjen til han, slang en av de store plantene våre i veggen og angreip gubben.

Jeg tok det som at når han hadde jobbeperiode og barnefri skulle han BO på jobb, ikke komme hjem fordi da trengte han ikke det.

Han mente at da hadde han kanskje litt mer overskudd til å ta diskusjonene med meg. Tjohei

Ehhhh... He??? 👼

Anonymous poster hash: 7fffd...d4b

Skrevet

Ja, jeg sa jo det var dumt..Blæh

Skrevet

Jeg må prøve å snevre historien litt inn for at ikke det skal bli for mye info.

??!! SAY WHAT?! Jeg klikka i vinkel og spurte om han i det hele tatt hørte hva han sa til meg, smalt med døra og hyyyyyyla! Kom ut igjen til han, slang en av de store plantene våre i veggen og angreip gubben.

Haha, du er ikke alene! Det er akkurat slike ting som samboeren min også sier, og som hodet mitt tolker automatisk feil! :P men jeg blir mest lei meg loglitt sur.. men det går som oftest fort over :P og jeg er ikke gravid :)

Skrevet

Haha. Her kommer min. Jeg er ikke like flau i dag.

Jeg har jobbet hele helgen og nesten ikke sett familien. Mannen er litt oppgitt over timer jeg har tilbragt på jobb men jeg føler jeg må.

Uansett. I går satt jeg på jobb og lengtet hjem. Sendte han en flørte sms som han ikke svarte på.

Jeg ser han sitter på face og kommenterer (via mobil, det kommer jo opp i chatte feltet) Kjenner jeg blir irritert så sende NY sms der jeg spydig spør om face er mer spennende enn kona. Fortsatt ikke svar. Og han er fortsatt på face.

Jeg blir lynforbanna og tenker han furter fordi jeg jobber så jeg ringer han.

Han svarer faen ikke heller. Snakk om å sende sterke signal liksom og jeg lager masse historier i hodet mitt.

Omsider ringer han opp og jeg svarer med å BRØLE masse idiotisk inn i røret og lar han IKKE slippe til for så og slenger på. *rødme* han ringer opp etter en stund og nå kommer det flaue.

Han har fått ny mobil fordi det ikke er mulig å snakke i den gamle men han har ikke giddet å laste ned appene sine på ny. Han satt med den gamle på face og den nye lå i jakka i gangen så han hadde ikke hørt den.

O gremmelse så flau jeg ble. Jeg oppførte meg som en hysterisk tenåring. "Jeg tar ett hint" "skjønner face er mer spennende" blaaaa blaaaa.

Takk og lov forsto mannen min hvordan jeg følte det og han så det var lett å konkludere med at han boikottet meg.

Dette var i allefall innmari flaut og i dag har JEG lastet ned apper til mannen.

Skrevet

Du hadde rett i hovedinnlegget, du var rimelig barnslig. Du eier han ikke og den stakkars mannen din har vel andre ting å gjøre en å følge med på telefonen sin når du er på jobb. Han leker og lager middag til barna dine f.eks.

Anonymous poster hash: 1ec4f...7f7

Skrevet

Hahaha, glad det ikke er bare jeg som er barnslig av og til:)

Anonymous poster hash: 062d7...065

Skrevet

Hahaha, glad det ikke er bare jeg som er barnslig av og til:)

Anonymous poster hash: 062d7...065

Huff ja. Godt mannen min er en raus fyr. Kniiiis.

Skrevet

Hehe, sånn er så fort gjort. Jeg er ekspert på å høre skjevt og feil, og får de merkeligste ting ut av de vanligste ting. Ikke alltid like heldig når jeg hisser meg opp. Heldigvis oppdages det ganske raskt at jeg nok en gang har hørt feil da...

Anonymous poster hash: d4820...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...