Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Skal føde på Haukeland, om det har noe å si? Er et par dager unna termin, og føler virkelig at jeg ikke vil gå gjennom dette alene.. Anonymous poster hash: 796e8...c5e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Ja, det kan du:) Anonymous poster hash: b3430...ef6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: 796e8...c5e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Ja, hvis det bare er de to og ingen mann i bildet. Tror de har en grense på to personer Lykke til Anonymous poster hash: 818ed...260
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Ja, hvis det bare er de to og ingen mann i bildet. Tror de har en grense på to personer Lykke til Anonymous poster hash: 818ed...260 Det blir bare de to. Men er dette noe jeg må gi beskjed om på forhånd, eller kan jeg gi beskjed når jeg ringer før innleggelse? Vet, jeg kunne spurt jordmor på siste kontrollen, men der og da var jeg så bestemt på å gjøre dette alene. Glad jeg ombestemte meg nå. hi Anonymous poster hash: 796e8...c5e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Ja, hvis det bare er de to og ingen mann i bildet. Tror de har en grense på to personer Lykke til Anonymous poster hash: 818ed...260 Det blir bare de to. Men er dette noe jeg må gi beskjed om på forhånd, eller kan jeg gi beskjed når jeg ringer før innleggelse? Vet, jeg kunne spurt jordmor på siste kontrollen, men der og da var jeg så bestemt på å gjøre dette alene. Glad jeg ombestemte meg nå. hi Anonymous poster hash: 796e8...c5e Trenger ikke å gi beskjed Viktig å ha med seg personer du virkelig føler deg trygg på Jeg har født to ganger på Haukeland ( Storken) har hatt to veldig fine opplevelser der! Du er heldig Anonymous poster hash: 818ed...260
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Hvorfor tar du ikke med deg mannen din? Bare lurer! Anonymous poster hash: 0ed96...8e3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Ja, hvis det bare er de to og ingen mann i bildet. Tror de har en grense på to personer Lykke til Anonymous poster hash: 818ed...260 Det blir bare de to. Men er dette noe jeg må gi beskjed om på forhånd, eller kan jeg gi beskjed når jeg ringer før innleggelse? Vet, jeg kunne spurt jordmor på siste kontrollen, men der og da var jeg så bestemt på å gjøre dette alene. Glad jeg ombestemte meg nå. hi Anonymous poster hash: 796e8...c5e Trenger ikke å gi beskjed Viktig å ha med seg personer du virkelig føler deg trygg på Jeg har født to ganger på Haukeland ( Storken) har hatt to veldig fine opplevelser der! Du er heldig Anonymous poster hash: 818ed...260 Setter pris på så fint svar Håper jeg også får en fin opplevelse. Man hører jo så mye. Sist fødsel (5) år siden, var mannen med. Det var en god oopplevelse. Jeg satser på det samme denne gangen også Anonymous poster hash: 796e8...c5e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 Jeg skal heller ikke ha med mannen min, det er hvertfall ikke planen. Skal ha med min bestevenninne Hun vet jeg kommer til å være en god støtte for meg hele veien, pluss at hun er sykepleier av yrke og meget omsorgsfull så jeg stoler veldig på henne. Blir første fødsel på meg og jeg kjenner at ikke jeg stoler helt på meg selv, og veit at mannen ikke er så gira på fødsler og gørr så tenkte å la han sleppe, men jeg er åpen for det hvis han ber om å få bli med, eller hvis jeg plutselig kjenner at jeg MÅÅÅ ha han med, da får han bare bli med. Men i utgangspunktet blir det bare venninna Anonymous poster hash: 04c22...e20
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Hvorfor tar du ikke med deg mannen din? Bare lurer! Anonymous poster hash: 0ed96...8e3 Av alle ønsker i verden skulle jeg inderlig ønske at jeg kunne ha han ved meg, men mannen min gikk brått bort når jeg var i uke 23. Hi Anonymous poster hash: 796e8...c5e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Hvorfor tar du ikke med deg mannen din? Bare lurer! Anonymous poster hash: 0ed96...8e3 Av alle ønsker i verden skulle jeg inderlig ønske at jeg kunne ha han ved meg, men mannen min gikk brått bort når jeg var i uke 23. Hi Anonymous poster hash: 796e8...c5e Ååååh Uff, nå føler jeg meg så slem som spurte! Jeg mente ikke noe vondt med det. Unnskyld. Og så trist! Men så godt at barnet deres lever videre i det minste. Anonymous poster hash: 0ed96...8e3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Jeg skal heller ikke ha med mannen min, det er hvertfall ikke planen. Skal ha med min bestevenninne Hun vet jeg kommer til å være en god støtte for meg hele veien, pluss at hun er sykepleier av yrke og meget omsorgsfull så jeg stoler veldig på henne. Blir første fødsel på meg og jeg kjenner at ikke jeg stoler helt på meg selv, og veit at mannen ikke er så gira på fødsler og gørr så tenkte å la han sleppe, men jeg er åpen for det hvis han ber om å få bli med, eller hvis jeg plutselig kjenner at jeg MÅÅÅ ha han med, da får han bare bli med. Men i utgangspunktet blir det bare venninna Anonymous poster hash: 04c22...e20 Lykke til med fødsel Godt å lese du har en god støttespiller i venninnen din. Slik er det med min også, ingen kjenner meg som henne og jeg vet at hun kommer til å være en god støtte sammen med min mor Anonymous poster hash: 796e8...c5e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 Hvorfor tar du ikke med deg mannen din? Bare lurer! Anonymous poster hash: 0ed96...8e3 Av alle ønsker i verden skulle jeg inderlig ønske at jeg kunne ha han ved meg, men mannen min gikk brått bort når jeg var i uke 23.Hi Anonymous poster hash: 796e8...c5e Ååååh Uff, nå føler jeg meg så slem som spurte! Jeg mente ikke noe vondt med det. Unnskyld. Og så trist! Men så godt at barnet deres lever videre i det minste. Anonymous poster hash: 0ed96...8e3 Du kunne ikke vite det, og det finnes heller ikke dumme spørsmål. Ja, jeg og kommende storebror gleder oss til å møte lillebror eller søster nå! Anonymous poster hash: 796e8...c5e
Musemora Skrevet 11. januar 2014 #14 Skrevet 11. januar 2014 Så trist. Og så flott som du virker. Ønsker deg bare lykke til og sender deg en god klem❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå