❤lille stjerne❤ Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Er den bra? Hvilken størrelse bør jeg ha til en baby som kommer til å bruke den cirka 4-8 mnd gammel? Det er salgt på den fargen jeg vil ha, men det er small og jeg lurer på om den blir for liten? Noen steder står det at den passer 0-1 år og noen steder står det 0-4 mnd, så jeg er litt usikker...?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Hei, vi har en 7AM som passer helt til barnet blir for stor til vogn. Den har to dele man kan forlenge den med etterhvert. Ikke den varmeste posen til en nyfødt, men veldig bra at den er lang :-) Bare fått ros fra den i barnehagen. Når mini var helt liten brukte vi den på høsten og våren, på vinteren brukte vi en odenwalder lammy XL som er en dunpose med lammeskinn i bunn. Den passet ikke lengre denne sesonen, nå er han to. Har vært veldig fornøyd med begge posene, men tenker du å ha en varm vinterpose ville jeg hellere valgt odenwalder til en baby - den andre er fin ut over det! Anonymous poster hash: 02319...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå