Ziva Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 en mann som virkelig ikke tror du er gal når han spør hva du ønsker til middag og svaret er grillmat. Gubben står ute i minus 7 grader og griller for å glede meg. Naboene må jo tro det har klikka der han står ute med hodelykt og griller nå. Gleder meg til maten er ferdig.
Gjest Kira Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Den viktigste tingen min mann har lært meg gjennom de siste 10 årene (ifølge han selv), er at man kan grille året rundt. Kjøttet smaker stort sett alltid best etter å ha ligget på grillen, uavhengig av om det er kuldegrader eller varmegrader. Flink mann du har
Gjest Kira Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Oi, først nå så jeg at jeg har vært sammen med mannen i 10 år! Ikke rart vi oppfører oss som et gammelt ektepar for tiden...
Ziva Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2014 Oi, først nå så jeg at jeg har vært sammen med mannen i 10 år! Ikke rart vi oppfører oss som et gammelt ektepar for tiden... Samme her, 10 år til sommeren.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Grillmat er alltid godt. Men jeg tviler på at min hadde stilt opp på noe slikt idag, det veksler mellom sludd, hagl og nordavind her.. 10 år er bra, 15. mai er det 10 år siden vi møttes for første gang. Allerede da sa jeg at jeg skulle gifte meg med "han fyren der".
Ugl@ ruger... Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Min mann fyker rundt å varter meg opp som en butler, hadde jeg bedd om grillmat hadde nok han stått ute å grillet han også nå. 10 års jubileum i år vi også, i november, første cafedaten vår :-) Årene flyr!!!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Vi har også 10-årsjubileum i år! Påskeaften 2004 på lokale pøbben med Christoffer Schau som platesnurret oss inn i romantikken.
bIomstre Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Jøss, den klubben kan jeg også bli med i! Nov 2004 møttes vi, men jeg var litt lei å overtale, så første date drøya til des 2005... Trenger jeg nevne at jeg har en tålmodig mann?
amandine Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Tihi - over ti år siden vi var på ti år.. Herrefred jeg er gammel!!
Mamma_til_2 Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 For min del så hadde min mann sett rart på meg om jeg hadde spurt etter grillmat nå, ikke for at det ikke går men jeg hadde nok fått beskjed om og lage det selv siden det er -14 grader ute! han er snill og lager det mest med ikke om han må fryse bjellene av seg vi har 14år sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå