Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Nå vet jeg ikke helt om jeg skal le, eller bli en smule oppgitt. Har en baby på 4 mnd, og vi trener på at hun skal sove selv. Hun har sprinkelseng som står inntil min side av sengen. Hun sovner heller ikke hvis hun er alene, mamma må være i rommet. Hun er ganske urolig av seg, og vi har derfor kjøpt sovepose til henne slik at hun ikke får sparket av seg dyna. Men til poenget. Hun ble lagt på vanlig måte i dag, og ligger å surrer for seg selv i sin seng, mens jeg ligger ved siden av i min seng og leser. Hun ligger å kikker veldig på meg og smiler... Og plutselig rull, rull, rull, så ligger vi i armkroken til mamma.... Hun har nå funnet ut at hvis hun ruller fre rygg til mage, og over på ryggen igjen, så er det akkurat nok til å komme bort til mamma. Og dette gjør hun iført sovepose... En smart liten frøken, men utfordringen nå er jo å få henne til å bli liggende i sengen sin. Noen tips? Anonymous poster hash: 4a99e...1ef
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Synes du sa sprinkelseng? Sørg for at alle veggene er oppe. Værre er det ikke... mamma er ikke like smart ser jeg... Anonymous poster hash: 21f7b...41e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Synes du sa sprinkelseng? Sørg for at alle veggene er oppe. Værre er det ikke... mamma er ikke like smart ser jeg... Anonymous poster hash: 21f7b...41e Ehhh, hvis jeg vil at hun ikke skal sovne, og vekke henne de to gangene hun får mat i løpet av natten så er sprinklene lure... Og ja, vi har prøvd å ha henne liggende i sengen med alle sider på, og da ble det veldig lite soving på noen av oss... Anonymous poster hash: 4a99e...1ef
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Tror bare du var ute etter å skryte av babyen din jeg Det er vertfall slik du framstår. Anonymous poster hash: 5cf14...eba
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Synes du sa sprinkelseng? Sørg for at alle veggene er oppe. Værre er det ikke... mamma er ikke like smart ser jeg...Anonymous poster hash: 21f7b...41e Ehhh, hvis jeg vil at hun ikke skal sovne, og vekke henne de to gangene hun får mat i løpet av natten så er sprinklene lure... Og ja, vi har prøvd å ha henne liggende i sengen med alle sider på, og da ble det veldig lite soving på noen av oss...Anonymous poster hash: 4a99e...1ef Ja, du ba om tips. Det eneste du ville var å skryte av en baby som ruller... så unikt...Gir du henne mat når hun sover? Kanskje lære henne til å sovne selv da. Anonymous poster hash: 21f7b...41e
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Selvfølgelig skryter jeg av babyen min, hun er jo verdens flinkeste Men det var ikke akkurat poenget med dette innlegget... Og ja, jeg har løst det med å brette en ekstra dyne slik at det er en kant mellom sengene, jeg ble bare litt oppgitt av en smule søvnmangel her, og så derfor ikke en smart løsning med en gang Anonymous poster hash: 4a99e...1ef
*Miss Marple* Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Og hvorfor skal man ikke få skryte av babyen sin??? Det gjør vel de fleste sv oss rett som det er? Hva med å rulle et teppe til en pølse som stenger veien, så,kan den bare fjernes når dere legger dere? Jeg syns det var ganske søtt jeg da, og hadde nok smeltet litt av en så oppfinnsom liten skjønnas
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Synes du sa sprinkelseng? Sørg for at alle veggene er oppe. Værre er det ikke... mamma er ikke like smart ser jeg...Anonymous poster hash: 21f7b...41e Ehhh, hvis jeg vil at hun ikke skal sovne, og vekke henne de to gangene hun får mat i løpet av natten så er sprinklene lure...Og ja, vi har prøvd å ha henne liggende i sengen med alle sider på, og da ble det veldig lite soving på noen av oss...Anonymous poster hash: 4a99e...1ef Ja, du ba om tips. Det eneste du ville var å skryte av en baby som ruller... så unikt...Gir du henne mat når hun sover? Kanskje lære henne til å sovne selv da. Anonymous poster hash: 21f7b...41e Ja, det var supersmart! La oss ikke gi en baby på 4 mnd, som fullammer, noe mat på 12 timer. Det var dagens beste løsning! Anonymous poster hash: 4a99e...1ef
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 Selvfølgelig skryter jeg av babyen min, hun er jo verdens flinkeste Men det var ikke akkurat poenget med dette innlegget... Og ja, jeg har løst det med å brette en ekstra dyne slik at det er en kant mellom sengene, jeg ble bare litt oppgitt av en smule søvnmangel her, og så derfor ikke en smart løsning med en gang Anonymous poster hash: 4a99e...1ef Du viser jo bare at du er ganske så dum med svaret ditt.... Anonymous poster hash: 64288...cbc
*Miss Marple* Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Selvfølgelig skryter jeg av babyen min, hun er jo verdens flinkeste Men det var ikke akkurat poenget med dette innlegget... Og ja, jeg har løst det med å brette en ekstra dyne slik at det er en kant mellom sengene, jeg ble bare litt oppgitt av en smule søvnmangel her, og så derfor ikke en smart løsning med en gang Anonymous poster hash: 4a99e...1ef Du viser jo bare at du er ganske så dum med svaret ditt....Anonymous poster hash: 64288...cbc Og du, syns du at du fremstår særlig hyggelig med svaret ditt? Hva er vitsen med å være så muggen og ufin? Det er jo ikke svarplikt her inne, du står fritt til,å hoppe over alle innlegg som ligger under ditt nivå.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Strømgjerde, eller sæler i sengen., Anonymous poster hash: 54a70...72d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Så søtt Anonymous poster hash: f41a2...dfd
L-8 Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 Guri land og rike, ikke vær så vriene da. HI - klart det er lov å være stolt av babyen sin, men gjør deg selv en tjeneste og sett på den siste sprinkelsiden, bruk litt lenger tid på legging noen dager og hokus pokus du er kvitt "problemet". Og nei, det er slett ikke noe problem at en 4 mnd gammel baby sover natten igjennom uten å ammes, den våkner hvis den er sulten. Jeg hadde prist meg lykkelig med en så ubesværlig nattavvenning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå