Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 usikker på hva jeg skal ha på soveplassen og vognbagen når den brukes inne om vi ikke skal ha soveskinn? Anonymous poster hash: 4b281...23a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Hurra, denne debatten blir forumet aldri lei av! Jeg bruker lammeskinn i senga på babyen. Korthåret, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 9c428...9e0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Lammeskinn er farlig å bruke i sengen!! Anonymous poster hash: 5d2ce...7cc
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Lammedkinn er ikke farlig. Hvilken idiotisk påstand er det? Mine barn bruker sine soveskinn ennå. Fra nøstebarn alle tre. Barna er mellom to og sju år, og bruker skinn i senga året rundt. De etterlyser dem om de er til vask... Anonymous poster hash: f65f5...af0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Lammedkinn er ikke farlig. Hvilken idiotisk påstand er det? Mine barn bruker sine soveskinn ennå. Fra nøstebarn alle tre. Barna er mellom to og sju år, og bruker skinn i senga året rundt. De etterlyser dem om de er til vask... Anonymous poster hash: f65f5...af0 Lær deg å lese! Lammeskinn er ikke farlig i vogn nei,men i sengen er det farlig jo! Anonymous poster hash: 5d2ce...7cc
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Hurra, denne debatten blir forumet aldri lei av! Jeg bruker lammeskinn i senga på babyen. Korthåret, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 9c428...9e0 ok, jeg tar det ikke opp for å provosere, men for å prøve og finne ut om jeg bør sksffe dette eller ikke. Har 5 uker til termin:) Anonymous poster hash: 4b281...23a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Lammeskinn er farlig å bruke i sengen!! Anonymous poster hash: 5d2ce...7cc du må gjerne komme med en forklaring på den påstanden, hvis ikke blir den litt verdiløs for meg. Kjenner til lub sine anbefalinger, men det er vel langhåret behandlet skinn? Tenkte mest for å ha i vognen/soveplassen på dagtid. Ikke i senga. Anonymous poster hash: 4b281...23a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Lammeskinn i senga blir frarådet pga krybbedød hvis ungen ligger på magen. Men de færreste legger vel ungen sin på magen uansett så det er vel egentlig ikke et problem? Anonymous poster hash: 99f54...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå