Gå til innhold

lalandia i Billund! Noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der å kan si litt om hva de synes?

Hvordan reiste dere? Vil ikke kjøre bil så må bli med fly, båt eller tog....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint! Bil, med båt fra Kristiansand. Drar gjerne igjen :)

Anonymous poster hash: 2c9f1...31f

Skrevet

Mange ganger, har lovet barna en tur i år også :)

Hyttene er kjempefine, badelandet fantastisk, legoland rett over veien.

Særlig buffeten på hovedrestauranten inne på Lalandia er barnas favoritt, meter på meter på meter med varm mat, alt fra fisk til spekemat, lasagne og gryter, grillmat og pizza, alle finner ting de liker, første gang jeg har opplevd at ungene har kneppet opp knappen og forsynt seg igjen og igjen ;) Fantastisk dessertbuffet, med oppskjært frukt, is, softis, varm sjokoladesaus og masse forskjellig kakepynt og strøssel. Ungene elsker det..

Badelandet er kjempestort, ungene blir aldri lei. Vi er veldig fornøyd altså.

Har alltid reist med Colorline vi, tar båten over og kjører ned til Billund. Fine veier, ikke vanskelig å finne frem.

Anonymous poster hash: 3e71d...6c8
Skrevet

Vært der 3 ganger . Elsker det og Legoland :) Anbefales på det sterkeste!!! :)

Skrevet

Hvilke hotell kan dere anbefale? Jeg vil IKKE kjøre bil pga må kjøre fra Trøndelag noe som blir litt langt ;-) Hvor mye må man regne med at det koster alt i alt? en voksen og to barn :-)

Skrevet

Husene er veldig fine og Lalandia er barnevennlig. Men for voksne helt fryktelig etter min mening. Det er syden på liksom, men et torg innendørs med fæle resturanter med dårlig mat rundt. 

Legoland syns jeg var mye gammelt og slitent, men det la ikke barna merke til.

Anonymous poster hash: a59b1...fe0
Skrevet

Og inne i Legoland er maten enda verre

Anonymous poster hash: a59b1...fe0
Skrevet

Var der ifjor, Ungene var i ekstase 4\8 år. Star wars uke, til å med jeg lot meg rive med:) Fine veier hvis du reiser med CL, å bil i tre timer derfra. Utrolig lettvint å enkelt:)

Skrevet

Vi har vært på Lalandia i rødby. Det var kjempefint. Ungene badet, bowlet og løp rundt hos geitene.

Skrevet

Det er ferie for barn.... Jeg står gjerne i kø, spiser park mat om det er det som gjør barna mine lykkelige og at de snakker om ferien både mange mnd før vi drar og etter. Legoland er for ungene... Du burde på en hytte i Lalandia , veldig nær Legoland. Det er digert badeland der , matbutikk, andre butikker, bowling , hoppe/ lekeland. Og forskjellige restauranter både der og inne i Legoland. Legoland er en fantastisk ferie for barn. Anbefales :) bare Disneyland Paris som overgår det her i hus.

Skrevet

Det er ferie for barn.... Jeg står gjerne i kø, spiser park mat om det er det som gjør barna mine lykkelige og at de snakker om ferien både mange mnd før vi drar og etter. Legoland er for ungene... Du burde på en hytte i Lalandia , veldig nær Legoland. Det er digert badeland der , matbutikk, andre butikker, bowling , hoppe/ lekeland. Og forskjellige restauranter både der og inne i Legoland. Legoland er en fantastisk ferie for barn. Anbefales :) bare Disneyland Paris som overgår det her i hus.

Har dere prøvd fornøyelsesparkene i USA? Det overgår alt😃😉

Skrevet

Dra til the reef istedet! :)

Anonymous poster hash: 811ed...14b

Skrevet

Var der ifjor, Ungene var i ekstase 4\8 år. Star wars uke, til å med jeg lot meg rive med:) Fine veier hvis du reiser med CL, å bil i tre timer derfra. Utrolig lettvint å enkelt:)

Kom på en liten ting, Når det kom til å stå i kø. Var med hele familien til Tyrkia for noen år siden, gigantisk badeland. Værste stedet noen gang. Bare Russere, følte meg som en ku som ble sluset igjennom systemet der, ganske stort minus at ingen ting passet for barna..

Anonymous poster hash: a67bf...43f

Skrevet

Finnes det 2 Lalandia?

Hva er forskejellen på Rødøy og Billund?

Anonymous poster hash: 6269c...61a

Skrevet

Hvilke hotell kan dere anbefale? Jeg vil IKKE kjøre bil pga må kjøre fra Trøndelag noe som blir litt langt ;-) Hvor mye må man regne med at det koster alt i alt? en voksen og to barn :-)

Lalandia er ikke et hotell, det er et feriesenter hvor du leier hytte og når du leier hytte der er badelandet, lekelandet osv gratis så lenge du bor der. Om du bor på hotell må du betale deg inn på lalandia, betale for badelandet, betale på nytt for å komme inn på lekelandet osv.

Anbefaler å leie hytte for da får du alt dette med på kjøpet. Kjempefine og moderne hytter, det er matbutikk der også.

Når du reiser med colorline er inngangsbilleten til legoland med i pakkeprisen, vi har reist med dem flere ganger og er veldig fornøyd. Vi bor i Arendal og har kjørt til kristiansand og tatt ferga derfra (men dere kan ta fra Larvik også) og kjørt videre ned til Billund. Det er fine veier og greit å kjøre altså...

http://www.colorline.no/batreise_med_overnatting/lalandia_i_billund

Jeg har forresten også vært i Rødby, men det var en nedtur etter å ha vært i Billund først, for i Rødby var det mye mindre badeland, mye mer slitent alt sammen.

Anonymous poster hash: 3e71d...6c8

Skrevet

Hvis du ikke vil kjøre bil er det helt perfekt med Lalandia.

Lalandia, Legoland, og lufthavnen ligger i Billund :)

Skrevet

Usa har vært litt for kostbart og lang reise og alle ungene er så små.( under skolealder) så disneyland i paris har vi vært 2 ganger og det har vært lengste. Jeg har vært i Disneyland i Usa som tenåring :) og både den og Disneyworld er ferieønsker for fremtiden når ungene er større.

Skrevet

Er det andre steder å anbefale Pento? I usa? :)

Skrevet

Er det andre steder å anbefale Pento? I usa? :)

Universalparkene, busch Gardens og sea world. Jeg syns magic kingdom ( Disney) var slitt, gammelt og dårlig. Dr Seuss world i universal var helt genial. Mye for både liten og stor. Minste her var 2 år første gang vi dro. Nå i februar drar vi for 3 gang. Nå er de 7 og 8. Vi har vært i Florida da. Med norwegian tar det ca 9,5 t direkte. Lang tur, såvidt blir i 3 uker😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...