Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #26 Skrevet 11. januar 2014 Alvorlig talt... Barnet er 2 uker, ingenting som heter å finne søvnen selv da!!! Får vondt i hjertet når jeg hører sånn! Kjøp deg en bok du, mamma for første gang, sovebøker, les litt på nettet. Snakk med helsestasjonen! ??!! Helt normalt!! Håper du finner ut av ting.. Altså hva som faktisk er normalt!! Og svigermor og samboer høres jo helt på villspor ut!! Uffameg:-; Anonymous poster hash: cd792...8a2
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #27 Skrevet 11. januar 2014 Det med å lese bok/nettet osv er ikke frekt ment, men for at du skal føle deg tryggere!! Ser at det kunne oppfattes litt frekt!!:-)) Anonymous poster hash: cd792...8a2
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #28 Skrevet 11. januar 2014 Bøker har jeg masser av, og jeg leser mye på nettet. Men noen ganger trenger man hjelp fra erfarne mødre på Bim også Anonymous poster hash: 0cd2a...adb
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #29 Skrevet 11. januar 2014 Har samboer lest litt også? Burde ta en skikkelig prat rundt dette!! Bra du følger instinktene dine, synes det er dårlig gjort av samboer og svigermor å si det de gjør!! Fortsett som du gjør! Babyen har det sikkert trygt og godt:-)) Anonymous poster hash: cd792...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå