Gå til innhold

Dere som ble sydd invendig etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå 9 uker siden jeg fødte..Sydde rett ved urinrøret. Det gjør fortsatt litt vondt når jeg sitter på do, det svir ikke, er bare veldig ubehagelig..Når gikk det over på dere?

Det er kun ubehagelig når jeg sitter på do, ikke når jeg sitter andre steder så har ikke sett behov for og ringe lege ;)

Anonymous poster hash: f8f88...279

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vondt veldig lenge. På gu etter 6 uker var jeg kjømpe øm og vond. Var ikke i nærheten av å kunne ha sex f. Eks. Men det ble bedre, og er helt bra nå.

Anonymous poster hash: 32f6b...fea

Skrevet

Jeg hadde vondt veldig lenge. På gu etter 6 uker var jeg kjømpe øm og vond. Var ikke i nærheten av å kunne ha sex f. Eks. Men det ble bedre, og er helt bra nå.

Så bra :) det gjør veeldig vondt når vi prøver og ha sex nå, så lar det vente en god stund tror jeg :P husker du sånn ca når det ble bedre hos deg? :)

Skrevet

Det gikk veldig lang tid. Jeg tror det tok opp mot et halvt år, før sex ikke gjorde vondt.

Skrevet

Er 8 veker sida fødselen, og framleis kjenner eg litt ubehag. Men det går rette vegen, heldigvis.

Skrevet

Okei :) får vell bare være tolmodig 😁

Skrevet

Jeg ble sydd innvendig i skjeden etter andre fødsel fordi et blodkar sprakk. Hadde vondt lenge etterpå, og det var smertefullt ved sex også 1 år etter. Men klarte å bli gravid på nytt.

Lurte lenge på hvordan det ville bli å føde når det gjorde så vondt med sex. Dro til gynekolog som sjekket meg. Jeg var blitt sydd litt feil, men hun mente at dette ville revne opp igjen ved neste fødsel. Akkurat det samme skjedde, men denne gangen ble jeg sydd riktig.

Og har ikke hatt problemer siden.

Anonymous poster hash: 03a23...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...