rytme Skrevet 11. januar 2014 #26 Skrevet 11. januar 2014 Som mange har fått med seg avskyr jeg halvfabrikat. I dag var jeg i en bursdag hvor det blant annet ble servert brownies. Jeg langet innpå av denne og gav mine komplimenter til vertinnen da dette var en særdeles velsmakende versjon av denne deilige kaken. ....................... Så kommer det frem at kaken kommer fra en pose! Noe så forsmedelig! Haha, ja halvfabrikat-bakevarer er jo noe helt annet enn "EKTE" saker Det må jo være halvfabrikatmel, halvfabrikatsukker og halvfabrikatkakao osv oppi posene! At du kunne gå på en sånn smell
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #27 Skrevet 11. januar 2014 RIP Anonymous poster hash: eafd9...9b5
overlord Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #28 Skrevet 11. januar 2014 Ingen som har oppskrift på seig og hard brownies som ikke kommer fra pose?
Ugl@ ruger... Skrevet 11. januar 2014 #29 Skrevet 11. januar 2014 Jeg vil også vite, har et øyeblikk uten kvalme her og det haster med å trappe i seg mest mulig kalorier!!! Har mel, egg sukker, kakao, vaniljesukker, bakepulver, smør...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #30 Skrevet 11. januar 2014 kondolerer!!! Anonymous poster hash: a6372...284
Tingenes Herre Skrevet 11. januar 2014 #32 Skrevet 11. januar 2014 Converse, Overlord? So you have joined the dark side... Noooooooooooooooooooooo!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå