Gå til innhold

Det skjedde noe fryktelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mange har fått med seg avskyr jeg halvfabrikat.

I dag var jeg i en bursdag hvor det blant annet ble servert brownies. Jeg langet innpå av denne og gav mine komplimenter til vertinnen da dette var en særdeles velsmakende versjon av denne deilige kaken.

.......................

Så kommer det frem at kaken kommer fra en pose! Noe så forsmedelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud for en tragedie...

Anonymous poster hash: d23b2...954
Skrevet (endret)

Toro sin brownies er faktisk helt himmelsk om det var den du fikk servert;)

Endret av Bananen
Skrevet

Herlig :D

Skrevet

Shit.... hadde klaget inn for Toro at de har velsmakende produkter :P

Skrevet

Akkurat den følelsen...... ;)

Anonymous poster hash: c2690...53d
Skrevet

Vet ikke om det var den, og fikk meg slett ikke til å spørre! Bare å fortrenge det hele så jeg ikke slår meg på halvfabrikat-bølgen!

Skrevet

Da jeg så overskriften trodde jeg du hadde knust en av vasene dine, men dette var verre!

Skrevet

Da jeg så overskriften trodde jeg du hadde knust en av vasene dine, men dette var verre!

Ja, denne svei! Er stygt redd for at dette vil bli en snakkis i vennegjengen da jeg har vært rimelig tydelig på hva jeg mener om Toro og dens like....

Skrevet

Vet ikke om det var den, og fikk meg slett ikke til å spørre! Bare å fortrenge det hele så jeg ikke slår meg på halvfabrikat-bølgen!

Hehe. Men å benytte deg av ett produkt tar nok ikke livet av noen:p Enig at der er mye dritt, men noen få ting er faktisk vanskelig å lage bedre selv:) Bare sånn til neste gang du lager brownies men sikler etter denne mens du spiser din egen:p
Skrevet

Ja, denne svei! Er stygt redd for at dette vil bli en snakkis i vennegjengen da jeg har vært rimelig tydelig på hva jeg mener om Toro og dens like....

Selvsagt blir det en snakkis! De kjenner deg vel såpass godt at de vet hvor du står og de burde ikke la deg glemme denne episoden så lett ;)

Skrevet

Hehe. Men å benytte deg av ett produkt tar nok ikke livet av noen:p Enig at der er mye dritt, men noen få ting er faktisk vanskelig å lage bedre selv:) Bare sånn til neste gang du lager brownies men sikler etter denne mens du spiser din egen:p

Min er aldeles utsøkt, men denne hadde èin ting som ikke min har- den var seigere og hardere. Min blir seig, men litt for bløt.

Noen som har en oppskrift på en hjemmelaget brownies med samme konsistens som Toro sin?

Skrevet

Selvsagt blir det en snakkis! De kjenner deg vel såpass godt at de vet hvor du står og de burde ikke la deg glemme denne episoden så lett ;)

Uff! Og jeg som nettopp har kjøpt meg converse etter å ha sagt i årevis at dette ser latterlig ut på alle over 25 år!

Skrevet

Når snakkisen blir for ille, overlord, så kan du bare lett si at dette var det ene unntaket som bekrefter regelen din ;)

Anonymous poster hash: c2690...53d
Skrevet

Amatørmessig av vertinnen!!!

Jeg er rystet :o

Når jeg serverer (lett alkoholiserte) Toro-brownies juger jeg så det suser og sier at jeg har arvet oppskriften av en gammel slektning bosatt i Brooklyn. Hun er nesten hundre år og utvandret med sine to søstre på under krigen. Legger gjerne til noen detaljer om skipsforlis, kjekke sjøkapteiner som forsvant på havet og ulykkelig kjærlighet. Oppskriften har jeg selvsagt lovet å ta med meg i graven :D

MOAHAHAHAHA!!!!

Skrevet

Den hadde du faktisk godt av :D

Hovmod står for fall :P

Gjest Løvemusene
Skrevet

Jeg er så lei for det :(

Stor klem!! Du kommer over det, gi det tid, du er sterk!

Skrevet

Uff! Og jeg som nettopp har kjøpt meg converse etter å ha sagt i årevis at dette ser latterlig ut på alle over 25 år!

Hehehe. Du svelger kameler i fleng ser jeg.Toro OG Converse. Trøst deg med at du og dem komner over det etterhvert.:P
Skrevet

I dag var jeg i en bursdag hvor det blant annet ble servert brownies. Jeg langet innpå av denne og gav mine komplimenter til vertinnen da dette var en særdeles velsmakende versjon av denne deilige kaken.

.......................

ha ha ha.... fantastisk:)

ps: den blir også veldig god med peanøtter i... nam nam...

Skrevet

.......................

ha ha ha.... fantastisk:)

ps: den blir også veldig god med peanøtter i... nam nam...

Det kan jeg levende forestille meg. Synd jeg aldri vil få gleden av å smake... :)

Skrevet

Oi!!! Jeg tenner et lys for deg i kveld <3

Skrevet

Kondolerer :(

Anonymous poster hash: a3ca1...aea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...