Gå til innhold

Helg! :D

Anbefalte innlegg

Gjest Eilicic
Skrevet

I dag har jeg og sønnen min spist en stor og god frokost, vært ute å akt i flere timer og sett på at sola har kommet opp om horisonten! Spist en lett fiskemiddag og nå står gulrotkaka til avkjølning mens jeg og lillegutt skal pusle puslespill :)

Samtidig er jeg stormende forelsket i min kjære som snart kommer på besøk!<3

Jeg ville bare dele min positive dag! Ønsker alle sammen en stålende helg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig :) Godt å høre at dere har en fin dag! :)

Jeg er syk, og har ligger med feber i hele dag. Men vi koser oss likevel. Frysepizza i ovnen, film på tven, lørdagsgodteriet klart og 5-åringen under pleddet med meg i sofaen :) Mangler kjæresten, men han jobber i kveld. Så gleder meg til han kommer krypende inntil meg i senga i natt :)

God helg!

Anonymous poster hash: 8e1b1...9c5

Skrevet

Hørtes herlig ut :laugh:  I dag har vi gått en lang tur ned til endene og matet dem litt. Nå er lasagnen i ovnen og barne TV står for tur :D Kjekt å høre at du har hatt en så fin dag. GOD HELG  :kghjerte:

Gjest Eilicic
Skrevet

Ja det er herligt :) Nå var han ferdig med å pusle så da ble det barnetv ;) Snart ta frem grønnsaker og lørdagsgodt, så skal vi kose oss med film senere :) det er så deilig å ha det bra og ikke bekymre seg for noe og bare kose seg nå :) det er virkelig det jeg har ventet på, alle opplever oppturer og nedturer og jeg har lært meg til at nedturene kommer fordi man skal lære noe, oppturene kommer for at vi skal glede oss over det vi har :) <3 Jeg har et spennende halvår forran meg med flytting og kos! Ønsker alle det godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...