Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Dater en politi nå Er det ulovlig hvis jeg knabber jakken hans og tusler rundt med den? Søsteren min er gift med en ambulanselege og hun går rundt i en sånn ambulansejakke med "LEGE" på ryggen. Hun har ikke fått noen reaksjoner på det og hun er ikke lege. Anonymous poster hash: afe00...2f6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Lurer på hvordan hun forklarer det hvis det plutselig er noen i nærheten som får et slag og flere peker på henne og sier, "heldigvis er det en lege her"... Og ja, selvfølgelig er det ulovlig å utgi seg for å være politi når man ikke er det! Anonymous poster hash: 61dda...cde
Regina_George Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Ja det er ulovlig å uriktig utgi seg for å være politimann.
Hjertefru Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Dater en politi nå Er det ulovlig hvis jeg knabber jakken hans og tusler rundt med den? Søsteren min er gift med en ambulanselege og hun går rundt i en sånn ambulansejakke med "LEGE" på ryggen. Hun har ikke fått noen reaksjoner på det og hun er ikke lege. Anonymous poster hash: afe00...2f6 Vet ikke om det er ulovlig, men begge deler er hvertfall skikkelig dumt!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Du "knabber" jakka hans, det er det første lovbruddet ditt. Så å utgi seg for å være politi er straffbart da politifolk lett blir fornærmet . Anonymous poster hash: d6b87...6c9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Du "knabber" jakka hans, det er det første lovbruddet ditt. Anonymous poster hash: d6b87...6c9 Akkurat det er ikke en forbrytelse. Anonymous poster hash: 61dda...cde
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Hvorfor har du og søsteren din behov for å bruke mennenes jobbuniform? Kunne ikke falt meg inn å bruke min samboers :S og hadde begynt å lure hvis han tok på seg min elixia-jakke.. Anonymous poster hash: 3799b...243
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har ikke lov å bruke min samboers klær som jobber i forsvaret når logoen står på(dvs enheten han jobber i).En gang hadde jeg tenkt å låne treningsjakka hans da min var på vask men det fikk jeg ikke gitt. Sånne ting er faktisk strengt. Anonymous poster hash: ad8c7...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå