Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Jeg jobber sammen med en mann som har bursdag på mandag. Det er noe med denne fyren som gjør at jeg vil "passe" på han. Jeg er godt godt og er IKKE forelsket i denne mannen. Han er svensk, har ikke noe særlig med venner her, stille og rolig kar. Eneste han gjør er å jobbe, trene og slappe av som han sier. Hender seg at han sitter på med meg i bilen etter jobben så snakker litt med han. Vet ut fra ting han selv og andre på hans avd. har sagt så sliter han litt med depresjoner. Fikk vite på fredag at han blir 30 år på mandag. Jeg har trodd han har vært 22-23 år. Litt lyst til å finne på noe for han denne dagen, men tror de andre vil regere på det. Vi jobber ikke påstanden avd. men jeg kjenner likevel de fleste i alle avd. i bedriften. Kanskje det holder med å gi han en klem. Ville dere gjort noe? Anonymous poster hash: 36520...83b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Du høres ut som en utrolig snill dame med stort hjerte! Anonymous poster hash: 5e71b...f12
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 I vår bedrift gjør vi alltid litt stas på kollegaer med runde dager, spørs kanskje hva som er vanlig hos dere? Er han deprimert er han kanskje også litt innesluttet og ikke glad i mye styr? Men en liten oppmerksomhet er vel alltid hyggelig:) Anonymous poster hash: cdac4...fdf
LeTwinsA Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Av og til baker jeg kaker til de som har runddag. men om dere ikke er på samme avd blir jo det litt rart. hva med å legge ett kort og noe sjokolade på plassen hans? med ønske om god dag? evt ett kaffekrus e.l Tror det er viktig å skite i hva alle andre synes og tenker noen ggr
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Lag en Smörgåstårta, svensk spesialitet og sikkert noe han blir glad for :-) http://oppskrift.klikk.no/smörgåstårta/2996/ Anonymous poster hash: 424e0...bce
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 I bedriften hos oss gis det kun oppmerksomhet i form av kake til de som fyller 60 år. I fjord vår ble jeg 40 år og en annen kollega ble 50 år en uke etter. To av jentene bakte hver sin kake til oss. Det ble så mye bråk og styr ut av det. En av sjefene protesterte noe så innmari, jentene måtte regelrett "inn på teppet". Så kake tør jeg ikke å bake. Ja, han er litt stille og innesluttet. Går ned og gir han en klem jeg. Det har jeg gjort med noen av de andre gutta. Anonymous poster hash: 36520...83b
Iiiiik Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 I bedriften hos oss gis det kun oppmerksomhet i form av kake til de som fyller 60 år. I fjord vår ble jeg 40 år og en annen kollega ble 50 år en uke etter. To av jentene bakte hver sin kake til oss. Det ble så mye bråk og styr ut av det. En av sjefene protesterte noe så innmari, jentene måtte regelrett "inn på teppet". Så kake tør jeg ikke å bake. Ja, han er litt stille og innesluttet. Går ned og gir han en klem jeg. Det har jeg gjort med noen av de andre gutta. Anonymous poster hash: 36520...83b Antar det er en 60-åring som har lagd en sånn regel. Var litt sånn et sted jeg jobbet også, det påkaller trass hos meg. Endte med å bake til en 37-årsdag for å markere... Gi ham en klem du. Eller foreslå at flere av dere kan gå ut og spise eller ta en øl etter arbeidstid.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 En klem høres fint ut : ) Jeg er også en stille og innesluttet person. Er ikke glad i fokus på meg, og masse styr.... Men en klem, og vite det at noen husker på at jeg har bursdag er koselig : ) Trenger ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: a3ff7...8ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå