Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har litt lyst til å lage meg en blogg:) Problemet er bare at jeg ikke vet om jeg helt tør.. Privat sett opplever jeg at mange er utrolig nysgjerrige på meg, og jeg tenker da at jeg kanskje kan gjøre god butikk på dette:) Har blokkert utrolig mange på facebook, og opplevd at de flere ganger sender meg venneforespørsler. Dermed tenker jeg at jeg kan ha noe som gjør at enkelte bare MÅ finne ut om livet mitt! Jeg har intet å skjule, men tar forbehold i at hvemsomhelst kan lese om meg i bloggen.. Jeg er samtidig redd for at bloggen kan bli en flopp, og at dette kan bli et sosialt selvmord.. Eller det kan bli suksess:) Jeg blir i allefall ingen rosablogger, det er sikkert og visst. Hva er deres meninger om blogging? Hva er bra og ikke fult så bra i en blogg? Anonymous poster hash: 4383a...453
Cherries Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 For meg er bloggen min et sted hvor jeg skriver for meg sjøl, og ikke alle andre. Bonus om noen leser den. Har ikke mange lesere; og sikkert ingen faste, men gjør det noe? Gjør det jo ikke for å tjene penger akkurat. Gjør det fordi jeg brenner for det. Sosialt selvmord? Hvis du syns at en "flopp" gjør det for deg, så ja, da blir det det. Det blir hva du gjør det til. Har DU lyst til å blogge, gjør det.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Ingen som blogger som kan fortelle litt om hvordan det er:)? Anonymous poster hash: 4383a...453
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 For meg er bloggen min et sted hvor jeg skriver for meg sjøl, og ikke alle andre. Bonus om noen leser den. Har ikke mange lesere; og sikkert ingen faste, men gjør det noe? Gjør det jo ikke for å tjene penger akkurat. Gjør det fordi jeg brenner for det. Sosialt selvmord? Hvis du syns at en "flopp" gjør det for deg, så ja, da blir det det. Det blir hva du gjør det til. Har DU lyst til å blogge, gjør det. Enig. Har lenge tenkt at jeg hovedsakelig skal blogge for å kose meg:) Jeg er i tillegg et servicemenbeske, og ønsker å reklamere for produkter jeg anskaffer meg i hverdagen. Planen min er å dele info og tips til andre, og få andre til å oppleve en "feelgood" av å lese bloggen min. Om sponsorer ønsker å sponse meg saker og ting, er det helt greit for meg. For jeg lever av å være et servicemenneske. Har du noen gang fått kritikk av fremmede på bloggen din? Anonymous poster hash: 4383a...453
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Jeg blogger. Du kommer til å få hatmail og hyggelige mail. Kommer helt ann på hva du blogger om. Jeg blogger om slanking og hverdagslige ting som opptar meg der og da. Har alt i fra 300 - 2000 lesere daglig. Kommer ann på hva jeg skriver om. Har ikke kastet meg på alskens sponsorer. Gjelder å være kritisk. Har nå noen slankeprodukter som kommer i posten, noe klær til minsten og dyreprodukter Anonymous poster hash: 43d15...28b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Hvis du har en skare fans kan du jo kanskje tjene noen kroner Rosablogging er passe teit...men det er selvfølgelig min mening.. Kan ikke si jeg respekterer de så mye mer enn andre mennesker - heller litt mindre. Mest pga at de er ekstremt selvopptatt, det må man være. Men tjene penger.. Mener du da på reklame? Du bør ha en del sidevisninger før du tjener noe da Anonymous poster hash: dc8ce...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå