Gå til innhold

bevegelsar...

helixxx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest usababy

Jeg kjenner stort sett forskjell på dem. De ligger på hver sin side og er veldig aktive. Noen ganger er jeg usikker på hvilken tvilling som sparker, men stort sett kjenner jeg det ut fra hvordan resten av kroppene deres ligger. :)

Kanskje dine ligger på en slik måte at det er vanskelig å skille sparkene fra hverandre? Hva sier jordmor/lege ang dette?

Jo, dei ligger nok sånn at det er vanskeleg....den eine har ligget med hovudet ned og i same posisjon i 2-3 mnd no medan den andre stadig forandrar posisjon.

Usababy: er det neste veke du blir satt igang? Eller det var ks? Ulideleg spennande! Får du sove i det heile tatt? Her er det 3 vk igjen til eg har blitt satt opptil time med "induksjon?". Er veldig klar men likevel ikkje. Det er rett og slett kjemperart!

Gjest usababy

Helixxx: det er rart, spennende og utrolig. Om et døgn er de antakelig født. Skal inn på sykehuset i kveld, og ks i morgen formiddag. Er klar men spent, syns det er utrolig at jeg allerede er 38+2. Det har gått fort :)

Har sovet dårligere om natta de siste ukene, vondt å snu seg. Ellers har jeg det bra. :)

Og du har tre uker igjen...spennende uker! Hva går egentlig induksjon ut på? Er det igangsettelse?

Annonse

Induksjon=igangsetting.

Lykke til i morgon usababy! Og oppdater oss!

Somewhere over the rainbow: når er du klar?

Hei.... jeg har fått keisersnittdato 11. Februar... da er jeg 37 + 0. Første fikk jeg 17. Februar, men ble flyttet frem da jeg er sengeliggende :-)

Jeg skal forløses ved Fredrikstad sykehus... dere da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...