Mamalarma Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 (endret) Guttungen blir 6 i mars og har lyst til å ha bursdagen sin der. Noen som kan dele erfaring? Endret 11. januar 2014 av Trollemammaen
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Datteren min feiret der Jeg fikk ikke lov av barnefaren å være med så vet ikke helt hvordan det gikk Men tror hun var veldig fornøyd Tror det er lurt at ungene er litt stor Anonymous poster hash: 2dcb8...2b1
Mamalarma Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2014 Datteren min feiret der Jeg fikk ikke lov av barnefaren å være med så vet ikke helt hvordan det gikk Men tror hun var veldig fornøyd Tror det er lurt at ungene er litt stor Anonymous poster hash: 2dcb8...2b1 hvor gammel var datteren din når hun feiret der? Guttungen vil ikke ha bursdagen sin på Lekeland. Hvis han ikke får ha det på Akvariet vil han ha diskobursdag. Og jeg er bare glad for at han velger anderledes enn alle kameratene i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Hun var 7 Anonymous poster hash: 2dcb8...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå