Gå til innhold

angrer på at jeg sendte sms'en. er redd nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte en sms til min ex om og la meg og kjæresten min være i fred. I et øyeblikk bare falt det for meg og skrive og sende den. Nå angrer jeg for egentlig takler jeg ikke psykisk å høre navnet hans,tenke på han og jeg raser egentlig helt isammen. Å han er en så hevngjerrig sinna person at nå er jeg redd han kommer å tar meg når jeg er alene fordi jeg sa i fra. :( har ikke snakket eller skrevet med han på over et halvt år. Han bryter meg ned ved å bruke folk rindt oss. Jg kan ikke være noen steder snart. Hater at han klarer å ødelegge livet mitt uten å i det heletatt kontakte meg!!!!

Anonymous poster hash: cd821...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skrev du sms nå

Dere har ikke hatt kontakt på et halvt år??

Anonymous poster hash: b38ea...c8c

Skrevet

Hvorfor skrev du sms nå

Dere har ikke hatt kontakt på et halvt år??

er dritt lei av å bli skjelt ut på pøbben. Og få dritt slengt i trynet av alle vennene hans og bli beskylt for ting som ikke stemmer. Alt kommer fra han og vennene hans bringer det videre til meg og min nye kjæreste. Jeg er så lei!!!

Anonymous poster hash: a6f4c...a42

Skrevet

Han bryter seg selv ned ved å bruke folk rundt dere. Slike folk blir i andres øyne stort sett patetiske. Folk tenker: på tide å komme seg videre nå.... Blås i gubben..og ikke send flere meldinger. vann til mølla osv. osv

Skrevet

Då er det vell riktig da

Fått svar??

Skrevet

Har ikke fått svar. Håper jeg slipper det også.. følte det var riktig for nå er nok, nok for meg.

Men håper bare det ikke var vann til mølla som hu skrev over her. For det er nettop det jeg tenkte etter meldingen ble sendt.

Skal stå for og ha sendt meldingen, men er redd det har konsekvenser. Vet han ikke har noe til overs for og gi meg en real omgang med bank. Så. Skal aldri gå alene ute nå iallefall.

Skrevet

Høres ikke normalt ut :(

Skrevet

Høres ikke normalt ut :(

han er ikke normal. Men likevel god til og prate for seg og blir godt likt av folk. Han er et psykotisk monster.

Skrevet

Hvorfor i all verden bryr du seg om han?

Denne lille mannen er avhengig av vennene sine for å få støtte. Og det sier jo alt!

Ta uansett vare på alt du får av meldinger, slik at du kan bruke det i en eventuell anmeldelse:)

Hadde han her vært min ex som plaget meg, ville nok kjæresten min og guttekompisene gjort kål på han.

En venninne av meg hadde en ex som plaget henne på puben, og jeg kan love deg at han ble kastet ut.

Mennene bare hoppet på han, og fikk han pælmet ut av puben..

Anonymous poster hash: 31ac2...52f

Skrevet

Men herregud hvis du er redd han skal komme å ta deg og banke deg må du jo anmelde han!
Du kan jo ikke gå rundt å være redd,,,

Anonymous poster hash: f3a99...972
Skrevet

Så slutt å heng på pøbben da.

Anonymous poster hash: fb47c...319

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...