Gå til innhold

Noen her som sliter med forholdet pga barnets diagnose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste barnet vårt er iferd med å bli utredet av ppt og adferden hans sliter på oss her hjemme. Jeg jobber med barn som ikke er helt A4, mens mannen min er helt på jordet. Vi har pratet masse ilag om oppdragelse og hva som er best for sønnen vår. Men det skinner igjen i det daglige at mannen min ikke forstår at barnet vårt trenger forståelse, oppmuntring og ros! Istede er mannen min mye sur og kjefter en del. Dette irriterer meg veldig og det nytter jo ikke å snakke med han!!

Nå syns jeg bare synd på barnet mitt som må føle mye frustrasjon over å ikke bli forstått av pappa og jeg er mektig irritert og lei hele fyren!

Flere som har vært borti slike utfordringer?

Anonymous poster hash: 08af1...b07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler PMTO kurs, du har sikkert hørt om det siden du jobber med barn. Oppførselen til barnet deres blir ikke bedre med kjeft.

Har et barn med språkvansker, følger da med noen ekstra utfordringer og han er høyensitiv. Hatt veldig god effekt av PMTO i samarbeid med skolen (de har hatt møter med PMTO psykologen parallelt med oss, da atferdsvanskene var er problem der, og ikke mye hjemme.

Anonymous poster hash: d8c77...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...