Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #51 Skrevet 11. januar 2014 Jeg tenkte på kunnskapsnivået... Anonymous poster hash: 7b694...ec4
*Miss Marple* Skrevet 11. januar 2014 #52 Skrevet 11. januar 2014 Er det ikke forskjell på feks en hore og en som kler seg som en??? For er nivå..... Anonymous poster hash: 7b694...ec4 Ofte kan det være lurt å innse når nok er nok og ikke grave seg lenger ned. Fakta er at veldig få (ingen?) er enig med deg og du vinner ingen med å fortsette å kjefte på oss. Og NAV i magen, hva betyr det?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #53 Skrevet 11. januar 2014 Jeg tenkte på kunnskapsnivået...Anonymous poster hash: 7b694...ec4 Ja, jeg også. Så da er vi jo litt enig. Anonymous poster hash: e3d32...1cf
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #54 Skrevet 11. januar 2014 Er det ikke forskjell på feks en hore og en som kler seg som en??? For er nivå..... Anonymous poster hash: 7b694...ec4 Ofte kan det være lurt å innse når nok er nok og ikke grave seg lenger ned. Fakta er at veldig få (ingen?) er enig med deg og du vinner ingen med å fortsette å kjefte på oss. Og NAV i magen, hva betyr det? Iflg en gravid venninne er det navnet BIM burde bytte til - need I say more? Anonymous poster hash: 7b694...ec4
...gull... Skrevet 11. januar 2014 #55 Skrevet 11. januar 2014 I den alderen er vel gutta mest opptatt av å være tøffe og ikke så fine, og jentene er opptatt av å se fine og søte ut, derav ulike antrekk. Om du,HI, forventer en viss standard på klær i selskapet til barnet ditt, ville jeg som mor forventet at det stod i invitasjonen, ellers så ville jeg ha sendt barnet mitt i akkurat d det har lyst til, så lenge som det er ute fra kategorien hverdags. Noe som jeg antar antrekket til denne guten var.
*Miss Marple* Skrevet 11. januar 2014 #56 Skrevet 11. januar 2014 Er det ikke forskjell på feks en hore og en som kler seg som en??? For er nivå..... Anonymous poster hash: 7b694...ec4 Ofte kan det være lurt å innse når nok er nok og ikke grave seg lenger ned. Fakta er at veldig få (ingen?) er enig med deg og du vinner ingen med å fortsette å kjefte på oss. Og NAV i magen, hva betyr det? Iflg en gravid venninne er det navnet BIM burde bytte til - need I say more? Anonymous poster hash: 7b694...ec4 Egentlig ja. Om du antyder at de fleste her inne får lønnen sin fra NAV har du nok helt rett. De som bruker mye tid her er nok enten sykemeldt pga svangerskapsrelaterte plager eller så er de i foreldrepermisjon. Det er vel ingen sjokkerende nyhet, eller? Og hva den hentydningen har i en tråd om stygge klærne gjøre skjønner jeg heller ikke. Blir bare rarere og rarere dette.
Iiiiik Skrevet 11. januar 2014 #57 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er enig i at singlet og hullete bukse ikke passer i bursdag, særlig ikke på vinteren. Ville imidlertid ikke gjort det til en større greie som omhandler folkeskikk og ikke skrevet innlegg med pekefingre og mange utropstegn. Synes svarene du har fått er litt på samme aggresjons- og fordømmelsesnivå som ditt hovedinnlegg, men det er jo ofte sånn at man får de svarene man legger opp til. Ville trukket på skuldrene og undret meg litt hvis jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #58 Skrevet 11. januar 2014 ;-)... Er en person med utropstegn :-)! Takk for tips... Blir ikke fler innlegg eller opptredner her. - Anonymous poster hash: 7b694...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå