Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #51 Skrevet 12. januar 2014 Har vært i bilulykke. Har kjørt på både vålerbanen og rudskogen, kanskje ikke så uvanlig men allemammaer har ikke gjort det :-) Har en hjertesykdom som ikke kan behandles, kan leve til jeg blir 100 eller den kan ta livet av meg, ingen som helt kan si om den vil "slå til". Anonymous poster hash: 1dd99...b31
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #52 Skrevet 12. januar 2014 Satt å sola meg på et tak i Beirut da jeg plutselig hørte eksplosjoner og skyting ikke langt unna. Ambasaden ringte ikke lenge etterpå å ba meg gå under bakken.. Heldigvis ikke normalt å oppleve det her, men der nede er det vel ikke uvanlig Anonymous poster hash: c0c07...452 Det er nok normalt med skyting i Libanon, men bare ikke i Beirut. Opplevd eksplosjon på nært hold også, skummelt! Er du libaneser, foressten?:-) Anonymous poster hash: ed317...f01
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #53 Skrevet 12. januar 2014 Sett en mann bli påkjørt og drept (Asia) Sittet i en bil der en mann slengte seg ut i gaten for med vilje å bli påkjørt (Afrika), han overlevde heldigvis drevet en farm i Asia (laaaaaangt på landsbygda), hadde 10 ansatte -Bodd hos en familie i Thailand (på grensen mot Kambodsja), de kalte meg datter og gråt da jeg dro -jobbet ett år i en hjelpeorganisasjon i Asia -gått tom for penger midt i Tanzania, haiket, og derpå lurt trill rundt av en fyr ved navn alibaba som påsto han var bestis med Thor Heyerdahl - holdt på å drukne i en møkkakjeller fordi jeg skulle redde noen kaniner.. Sikkert masse mer. Skjedde mye rart da jeg bodde og arbeidet i utlandet Anonymous poster hash: 8f856...532
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #54 Skrevet 12. januar 2014 Da krigen i Bosnia var på det værste og det var snakk på nyhetene om at det ville spre seg, møtte jeg og en kompis en tangs i skogen. (Ikke veldig stor skog, 100m bred der vi bodde. Men den gikk langt og ble større ett stykke unna) Skal si beina fikk fart på seg, og pappa trodde ikke på oss når vi kom stormende inn. Men like etter hørtes det lyder ute og den kjørte i gata. Ble plutselig fart i pappa da. Viste seg å være en nabo som hadde kjøpt seg ett nytt leketøy. Ikke akkurat heldig med tidspungtet for å kjører med den i tettbebygd strøk altså. Vært i to ulykker, den ene var det flaks jeg overelevde. Og enda mer flaks at jeg fikk minimale skader, men ettervirkningene fra ulykka må jeg leve med resten av livet. Ikke noe som eer synlig, barre mye smerter som kom flere år etter. Utsatt for aspest, ikke bare i en skolebygning eller der slike ting kan forerkomme. Pytt pytt, sa jeg da. Nå i ettertid er jeg mer tvilsom, men går så fint atte. Slått ned en mann som prøvde å voldta meg. Har hatt væpnet politiaksjon i hagen. (En gal nabo vi hadde tidligere) Hjertet hoppet noen hopp når ungene ropte fra vinduet og sa det lå mange menn i buskene våre med våpen. Var politi der ofte, politiet kjørte her ørten ganger hver dag så var på vink med fleste i sivil og politibil. Alltid litt hyggelig når de kom innom, de var ofte innom for å spørre om noe eller siifra om noe (menn i uniform er helt greit å se på syns jeg. Så helt greit at vi eide veien, slik at de kom innom endel. ) små barn her i huset, så var det speielle ting kom de og sa ifra slik at vi kunne holde ungene inne. Men naboen gjorde aldri oss noe, snille med unger og oss. Har kjørt de rareste ting, og gjort mye rart. En far som jobber med ulike type maskiner, så har jeg kunne prøve og gjort mye. Brannbil har jeg kjørt, sykebil, politibil. Og det meste før jeg ble 18år (har enda ikke fører kortet heller. Men kjørt på lukka område) har vært med å flytte på ett fly også. Jeg er litt guttejente, så være med på slike ting syns jeg alltid var gøy. Anonymous poster hash: 16ce5...ea3 Hva er tangs og aspest?? Anonymous poster hash: af696...336 Antar hun mener tanks og asbest? Anonymous poster hash: 44114...f48
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #55 Skrevet 12. januar 2014 Føler egentlig at hele A4-greien har dødd litt ut. Det meste rundt oss er vel ikke A4? Kan godt komme med noen eksempler fra mitt eget liv - Jeg har vært innlagt på psykiatrisk noen år tredve ganger, og de oppholdene på psykoseavdelingen er langt fra A4 - som å være i en halvbra, amerikansk komedie, egentlig (vet ikke hvem som var "verst" av pasientene eller de ansatte) - Fant ut at jeg var gravid knapp tid før jeg fødte et barn - så jeg rakk hvert fall ikke å bli hverken lei eller "tjukk". - Vært på reise i et afrikansk land der jeg ble bortført og nær voldtatt av en innfødt. Ble reddet av noen militærvakter med gigantiske gevær. - Lurt døden to ganger. Kun tilfeldigheter gjør at jeg sitter her i dag. - Har hatt "kontakt" med en død venninne gjennom Lisa Williams. - Opplevd at en kompis av meg stod bak en drapssak som rystet hele Norge :/ Anonymous poster hash: 0f95c...dd3 Var det venninnen din som døde i brann? Anonymous poster hash: 115c2...6be Nei, hun døde ikke i en brann. Anonymous poster hash: 0f95c...dd3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #56 Skrevet 12. januar 2014 At sykepleierne ikke visste hva de skulle gjøre med meg Anonymous poster hash: 2f6e9...c09
skyblue Skrevet 12. januar 2014 #57 Skrevet 12. januar 2014 Jobbet i omsorgsboliger, og der var det en som laget en bombe og la den under sengen sin 🙀🙀
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #58 Skrevet 12. januar 2014 -gått tom for penger midt i Tanzania, haiket, og derpå lurt trill rundt av en fyr ved navn alibaba som påsto han var bestis med Thor Heyerdahl Anonymous poster hash: 8f856...532 Sykt! Min søster var og i Tanzania for noen år siden og møtte også en mann som visstnok var god venn med Heyerdahl. Var dette i Zanzibar eller kryr det av "kompiser" der nede? Spennende tråd forresten! Anonymous poster hash: 2a172...d62
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #59 Skrevet 12. januar 2014 Anonym dd3 - var du kompis med ABB?? Anonymous poster hash: 3b920...4a2
Bustetroll Skrevet 12. januar 2014 #60 Skrevet 12. januar 2014 - Vært i bilulykke- Haiket og bodd på gata i bushen i Australia- Hatt 2 graviditeter utenfor livmor, der ingen har funnet ut hvor fosteret satt. Jeg er fortsatt et mysterium på Ullevål- Blitt drapstruet (sånn med personen stående rett foran meg med kniv)- Klappet ville kengeruer - Eid en slangeJeg føler jeg har levd et gørrkjedelig liv når jeg leser andres her, hehe.Jeg må se mer !
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #61 Skrevet 12. januar 2014 Anonym dd3 - var du kompis med ABB?? Anonymous poster hash: 3b920...4a2 Nei, heldigvis ikke! Da hadde jeg nok aldri nevnt det i noen sammenhenger. Anonymous poster hash: 0f95c...dd3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #62 Skrevet 12. januar 2014 Huff, takk og lov men likevel sikkert helt forferdelig for deg! Anonymous poster hash: 3b920...4a2
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #63 Skrevet 12. januar 2014 Satt i taxi sammen noen kompiser i Melbourne da vi ble stoppet av politiet. Heldigvis var det bare en rutinekontroll, de ransaket oss ikke. Hadde de gjort det hadde de funnet 1 kg extacy i bagen til kompisen min + mindre kvanta i lommene våre. Anonymous poster hash: 8cd54...605
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #64 Skrevet 12. januar 2014 Mange spennende historier her : Jeg har overnattet på bordell (til mitt forsvar så trodde jeg det var et hotell.. så feil kan man ta), reist alene gjennom hele Sør-Amerika, gått på pikeskole med uniform, dykket med hvalhai, sett en blotter (midt på Spikersuppa i Oslo!) og vært på Norsktoppen for å nevne noe! Anonymous poster hash: 4058d...d5b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #65 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har kastet en skarp håndgranat og dykket på Great Barrier Reef Anonymous poster hash: 1ecf6...c90
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #66 Skrevet 12. januar 2014 Er kjæreste med en som har skiftet kjønn Anonymous poster hash: 448b6...92a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #67 Skrevet 12. januar 2014 Jeg ser ånder, så jeg både ser og opplever ting hver dag som ikke er A4 Anonymous poster hash: dd396...d1c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #68 Skrevet 12. januar 2014 - Holdt på å bli bortført to ganger som barn. - Sett min beste venn bli påkjørt og kastet flere meter opp i luften forran øynene mine - blitt healet to ganger i livet av en person liknende snåsamannen - Anonymous poster hash: cd47d...51d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #69 Skrevet 12. januar 2014 Legger på noe mer jeg kom på: - Holdt på å bli bortført to ganger som barn. - Sett min beste venn bli påkjørt og kastet flere meter opp i luften forran øynene mine - blitt healet to ganger i livet av en person liknende snåsamannen - hørt en person vurdere å voldta meg i fylla hvor kompisen avverget forsøket - eid 12 rotter som kjæledyr samtidig Anonymous poster hash: cd47d...51d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #70 Skrevet 12. januar 2014 Ble vitne til at en mann ble drept når jeg bodde i USA. Jeg ble oppdaget av de to som drepte mannen og de kom etter meg også. Kom meg unna ved at jeg kjente skogen mordet skjedde i meget godt, og fikk gjemt meg unna mens kulene suste rundt ørene mine. Mennene ble tatt, jeg vitnet og de ble dømt til døden. Anonymous poster hash: d40ab...f4c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #71 Skrevet 12. januar 2014 Ble vitne til at en mann ble drept når jeg bodde i USA. Jeg ble oppdaget av de to som drepte mannen og de kom etter meg også. Kom meg unna ved at jeg kjente skogen mordet skjedde i meget godt, og fikk gjemt meg unna mens kulene suste rundt ørene mine. Mennene ble tatt, jeg vitnet og de ble dømt til døden. Anonymous poster hash: d40ab...f4c Hjelp! Godt det gikk bra med deg og at de ble tatt! Anonymous poster hash: cd47d...51d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #72 Skrevet 12. januar 2014 Funnet en likdel i klesskapet mitt. Anonymous poster hash: e0165...904
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #73 Skrevet 12. januar 2014 Funnet en likdel i klesskapet mitt. Anonymous poster hash: e0165...904 What?? Anonymous poster hash: 10574...ce5
Gjest MMJ Skrevet 12. januar 2014 #74 Skrevet 12. januar 2014 Min egen ikke helt A4-familie. Ikke feirer vi jul, ikke liker vi halloween, ikke bruker vi engangsbleier eller -bind/tamponger, vi bærer barna på mage eller rygg mer enn vi bruker vogn, og mannen tar størstedelen av permisjonen og husarbeidet. I tillegg skyr vi ferdigmat og halvfabrikata, kjøper aldri produkter fra Nestlé og vi vasker klær med vaskenøtter! Det er vel ikke akkurat A4... Min egen ikke helt A4-familie. Ikke feirer vi jul, ikke liker vi halloween, ikke bruker vi engangsbleier eller -bind/tamponger, vi bærer barna på mage eller rygg mer enn vi bruker vogn, og mannen tar størstedelen av permisjonen og husarbeidet. I tillegg skyr vi ferdigmat og halvfabrikata, kjøper aldri produkter fra Nestlé og vi vasker klær med vaskenøtter! Det er vel ikke akkurat A4... Hva er vaskenøtter?
skjotta Skrevet 12. januar 2014 #75 Skrevet 12. januar 2014 Vulkanutbrudd som var synlig fra stuevinduet og jordskjelv (6,4 på richters)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå