Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #26 Skrevet 11. januar 2014 Har fått lov til å ta innvendig ul på en hoppe som viste seg å være drektig Rart å stå med hele armen inni hesten! Anonymous poster hash: ccb30...4f8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #27 Skrevet 11. januar 2014 Reiste hjem fra sykehuset med en baby som vi visste bare skulle leve noen få dager til. Anonymous poster hash: 9ddd4...696
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #28 Skrevet 11. januar 2014 Har prøvd å ta mitt eget liv. Det er snart 5 år siden, og heldigvis klarte jeg det ikke Anonymous poster hash: 2b7c6...364 Så godt du er her fremdeles Anonymous poster hash: ccb30...4f8 Takk Har lært meg at uansett hvor fælt ting kan være, så blir det bra til slutt! Anonymous poster hash: 2b7c6...364
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #29 Skrevet 11. januar 2014 Sett en gæærn dame knuse alle vinduene på en pub over gata og ta seg inn der. På dagen, puben var stengt. Så det fra leiligheten jeg bodde i på den tiden. Havnet litt uforskyldt på et live sexshow i Amsterdam. Bisarr opplevelse.bitteliten sal, som en kinosal, plass til kanskje 30 pers på klappseter. Folk som danset og hadde seg på scena. Anonymous poster hash: 862a4...749 Uforskyldt? ;-) Anonymous poster hash: fdcd2...137
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #30 Skrevet 11. januar 2014 Knullet med "kjendiser" bare pga at de er kjente personer. Anonymous poster hash: bb2e4...639
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #31 Skrevet 11. januar 2014 Føler egentlig at hele A4-greien har dødd litt ut. Det meste rundt oss er vel ikke A4? Kan godt komme med noen eksempler fra mitt eget liv - Jeg har vært innlagt på psykiatrisk noen år tredve ganger, og de oppholdene på psykoseavdelingen er langt fra A4 - som å være i en halvbra, amerikansk komedie, egentlig (vet ikke hvem som var "verst" av pasientene eller de ansatte)- Fant ut at jeg var gravid knapp tid før jeg fødte et barn - så jeg rakk hvert fall ikke å bli hverken lei eller "tjukk". - Vært på reise i et afrikansk land der jeg ble bortført og nær voldtatt av en innfødt. Ble reddet av noen militærvakter med gigantiske gevær. - Lurt døden to ganger. Kun tilfeldigheter gjør at jeg sitter her i dag. - Har hatt "kontakt" med en død venninne gjennom Lisa Williams. - Opplevd at en kompis av meg stod bak en drapssak som rystet hele Norge :/ Anonymous poster hash: 0f95c...dd3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #32 Skrevet 11. januar 2014 Har sett meg selv i speilet.... OMG Anonymous poster hash: 105e6...17b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #33 Skrevet 11. januar 2014 Nå følte jeg meg VELDIG A4.... Anonymous poster hash: ed6bb...cbb
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #34 Skrevet 11. januar 2014 Da krigen i Bosnia var på det værste og det var snakk på nyhetene om at det ville spre seg, møtte jeg og en kompis en tangs i skogen. (Ikke veldig stor skog, 100m bred der vi bodde. Men den gikk langt og ble større ett stykke unna) Skal si beina fikk fart på seg, og pappa trodde ikke på oss når vi kom stormende inn. Men like etter hørtes det lyder ute og den kjørte i gata. Ble plutselig fart i pappa da. Viste seg å være en nabo som hadde kjøpt seg ett nytt leketøy. Ikke akkurat heldig med tidspungtet for å kjører med den i tettbebygd strøk altså. Vært i to ulykker, den ene var det flaks jeg overelevde. Og enda mer flaks at jeg fikk minimale skader, men ettervirkningene fra ulykka må jeg leve med resten av livet. Ikke noe som eer synlig, barre mye smerter som kom flere år etter. Utsatt for aspest, ikke bare i en skolebygning eller der slike ting kan forerkomme. Pytt pytt, sa jeg da. Nå i ettertid er jeg mer tvilsom, men går så fint atte. Slått ned en mann som prøvde å voldta meg. Har hatt væpnet politiaksjon i hagen. (En gal nabo vi hadde tidligere) Hjertet hoppet noen hopp når ungene ropte fra vinduet og sa det lå mange menn i buskene våre med våpen. Var politi der ofte, politiet kjørte her ørten ganger hver dag så var på vink med fleste i sivil og politibil. Alltid litt hyggelig når de kom innom, de var ofte innom for å spørre om noe eller siifra om noe (menn i uniform er helt greit å se på syns jeg. Så helt greit at vi eide veien, slik at de kom innom endel. ) små barn her i huset, så var det speielle ting kom de og sa ifra slik at vi kunne holde ungene inne. Men naboen gjorde aldri oss noe, snille med unger og oss. Har kjørt de rareste ting, og gjort mye rart. En far som jobber med ulike type maskiner, så har jeg kunne prøve og gjort mye. Brannbil har jeg kjørt, sykebil, politibil. Og det meste før jeg ble 18år (har enda ikke fører kortet heller. Men kjørt på lukka område) har vært med å flytte på ett fly også. Jeg er litt guttejente, så være med på slike ting syns jeg alltid var gøy. Anonymous poster hash: 16ce5...ea3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #35 Skrevet 11. januar 2014 Da krigen i Bosnia var på det værste og det var snakk på nyhetene om at det ville spre seg, møtte jeg og en kompis en tangs i skogen. (Ikke veldig stor skog, 100m bred der vi bodde. Men den gikk langt og ble større ett stykke unna) Skal si beina fikk fart på seg, og pappa trodde ikke på oss når vi kom stormende inn. Men like etter hørtes det lyder ute og den kjørte i gata. Ble plutselig fart i pappa da. Viste seg å være en nabo som hadde kjøpt seg ett nytt leketøy. Ikke akkurat heldig med tidspungtet for å kjører med den i tettbebygd strøk altså. Vært i to ulykker, den ene var det flaks jeg overelevde. Og enda mer flaks at jeg fikk minimale skader, men ettervirkningene fra ulykka må jeg leve med resten av livet. Ikke noe som eer synlig, barre mye smerter som kom flere år etter. Utsatt for aspest, ikke bare i en skolebygning eller der slike ting kan forerkomme. Pytt pytt, sa jeg da. Nå i ettertid er jeg mer tvilsom, men går så fint atte. Slått ned en mann som prøvde å voldta meg. Har hatt væpnet politiaksjon i hagen. (En gal nabo vi hadde tidligere) Hjertet hoppet noen hopp når ungene ropte fra vinduet og sa det lå mange menn i buskene våre med våpen. Var politi der ofte, politiet kjørte her ørten ganger hver dag så var på vink med fleste i sivil og politibil. Alltid litt hyggelig når de kom innom, de var ofte innom for å spørre om noe eller siifra om noe (menn i uniform er helt greit å se på syns jeg. Så helt greit at vi eide veien, slik at de kom innom endel. ) små barn her i huset, så var det speielle ting kom de og sa ifra slik at vi kunne holde ungene inne. Men naboen gjorde aldri oss noe, snille med unger og oss. Har kjørt de rareste ting, og gjort mye rart. En far som jobber med ulike type maskiner, så har jeg kunne prøve og gjort mye. Brannbil har jeg kjørt, sykebil, politibil. Og det meste før jeg ble 18år (har enda ikke fører kortet heller. Men kjørt på lukka område) har vært med å flytte på ett fly også. Jeg er litt guttejente, så være med på slike ting syns jeg alltid var gøy. Anonymous poster hash: 16ce5...ea3 Hva er tangs og aspest?? Anonymous poster hash: af696...336
mamma_bergen Skrevet 11. januar 2014 #36 Skrevet 11. januar 2014 Ikke det mest spennende i forhold til mange andre her, men jeg føler jeg har hatt 1,5 fødsel på 1 unge Halve ungen var ute når hun satt fast og det ble derfor katastrofesnitt og hun ble dratt inn igjen og ut en annen vei Jeg hadde jo selvsagt fått epidural, men jeg kjente så og si alt(Ikke smerter), og det var en svært merkelig og traumatisk opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #37 Skrevet 11. januar 2014 Bodd i kollektiv med 5 mennesker der alle hadde åpent sexforhold med alle i huset. Det var deilig, heftig og helt skamløst. For en tid.... Nå lever jeg i et vanlig parforhold der sex er fremmedord... Godt jeg har minnene:) Anonymous poster hash: 53282...10c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #38 Skrevet 11. januar 2014 Båten til pappa eksploderte rett utenfor huset. Trodde en trailer hadde krasjet inn i huset, for det ristet noe voldsomt! Forsto akkurat da at pappa og bestefar var inni båten, for vi trodde de var på butikken. Viste seg at at bestefar satt oppå tanken da den eksploderte, og pappa føyk over bord og noen meter i grøfta. Begge gikk det utrolig nok bra med, men vi aner ikke hvordan. Jeg slang babyen i fra meg og løp alt jeg kunne for at ingen andre skulle finne dem. Båten var borte på få minutter.. Anonymous poster hash: fe3a9...83d
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. januar 2014 #39 Skrevet 11. januar 2014 Reiste hjem fra sykehuset med en baby som vi visste bare skulle leve noen få dager til. Anonymous poster hash: 9ddd4...696 Så forferdelig
Frenzia Skrevet 11. januar 2014 #40 Skrevet 11. januar 2014 Herregud, for et kjedelig liv jeg lever...
Marsipanmor Skrevet 11. januar 2014 #41 Skrevet 11. januar 2014 Ikke det mest spennende i forhold til mange andre her, men jeg føler jeg har hatt 1,5 fødsel på 1 unge Halve ungen var ute når hun satt fast og det ble derfor katastrofesnitt og hun ble dratt inn igjen og ut en annen vei Jeg hadde jo selvsagt fått epidural, men jeg kjente så og si alt(Ikke smerter), og det var en svært merkelig og traumatisk opplevelse. AU!
Monajenten Skrevet 11. januar 2014 #42 Skrevet 11. januar 2014 Har ikke gjort særlig mye spennende i forhold til mange her ser jeg, men har ihvertfall sunget på en ølfestival i Bulgaria
Gjest Skrevet 11. januar 2014 #43 Skrevet 11. januar 2014 Har sett en som skjøt seg i hodet. Har sett et hus brenne ned på nærthold Har opplevd at nr 1 var dødfødt men gikk seg til. Har hatt flere personer som har dødd i armene mine... Har også sikkert opplevd mere, men natta nå ♡
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #44 Skrevet 11. januar 2014 Satt å sola meg på et tak i Beirut da jeg plutselig hørte eksplosjoner og skyting ikke langt unna. Ambasaden ringte ikke lenge etterpå å ba meg gå under bakken.. Heldigvis ikke normalt å oppleve det her, men der nede er det vel ikke uvanlig Anonymous poster hash: c0c07...452
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #45 Skrevet 11. januar 2014 Føler egentlig at hele A4-greien har dødd litt ut. Det meste rundt oss er vel ikke A4? Kan godt komme med noen eksempler fra mitt eget liv - Jeg har vært innlagt på psykiatrisk noen år tredve ganger, og de oppholdene på psykoseavdelingen er langt fra A4 - som å være i en halvbra, amerikansk komedie, egentlig (vet ikke hvem som var "verst" av pasientene eller de ansatte) - Fant ut at jeg var gravid knapp tid før jeg fødte et barn - så jeg rakk hvert fall ikke å bli hverken lei eller "tjukk". - Vært på reise i et afrikansk land der jeg ble bortført og nær voldtatt av en innfødt. Ble reddet av noen militærvakter med gigantiske gevær. - Lurt døden to ganger. Kun tilfeldigheter gjør at jeg sitter her i dag. - Har hatt "kontakt" med en død venninne gjennom Lisa Williams. - Opplevd at en kompis av meg stod bak en drapssak som rystet hele Norge :/ Anonymous poster hash: 0f95c...dd3 Var det venninnen din som døde i brann? Anonymous poster hash: 115c2...6be
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #46 Skrevet 11. januar 2014 Har fått lov til å ta innvendig ul på en hoppe som viste seg å være drektig Rart å stå med hele armen inni hesten! Anonymous poster hash: ccb30...4f8 Ja, det er rart. Men faktisk ganske risikabelt. Har sett en hoppe dø etter at hun fikk hull på tarmen etter ultralyd. Anonymous poster hash: 379cb...3bc
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #47 Skrevet 11. januar 2014 Reiste hjem fra sykehuset med en baby som vi visste bare skulle leve noen få dager til. Anonymous poster hash: 9ddd4...696 Klem. Anonymous poster hash: 379cb...3bc
det er berre mordi Skrevet 11. januar 2014 #48 Skrevet 11. januar 2014 Eg har køyrt meg vill i New York og eg har haika i Chicago og i New York. Eg har gjort eit par andre ting og, men det tør eg ikkje å skrive;)
Nettie+jentungen Skrevet 11. januar 2014 #49 Skrevet 11. januar 2014 Så en mann som ble påkjørt av en motorsykkel da han skulle krysse veien. Heldigvis var det bare foten som ble kjørt over. Opplevd husbrann. Sikkert noe mer og...
Gjest lillehi Skrevet 12. januar 2014 #50 Skrevet 12. januar 2014 Villsvinjakt i Pakistan 🐗 Da vi skulle reise hjem fra Pakistan så fikk vi ikke være med flyet fra Lahore til karachi, for plutselig var det visst ikke plass. Selv om vi hadde billetter🙀 så flyet til Norge gikk uten oss så vi måtte bli en ekstra uke og stresse med å skaffe penger til nye billetter og å få plass på et fly. Heldigvis gikk det bra😃 Samme kveld døde innenriksministeren i Pakistan mens vi holdt på å styre på flyplassen, og en stund var det usikkert om han var blitt drept. Da kom det kjørende tanks med væpnede soldater inn på flyplassen i Lahore som skulle være i beredskap i tilfelle India skulle finne på å angripe siden situasjonen var så sårbar politisk. Da kjente jeg at jeg hadde veldig behov for å komme meg på det flyet og reise hjem til trygge Norge 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå