Gå til innhold

Jeg både fryser og svetter hver natt!

Anbefalte innlegg

Dette er veldig rart, men siden jeg fikk barn (4 mnd) har jeg en veldig rar kroppstemperatur-hovedsakelig om natten. Jeg våkner ofte at jeg fryser og neste gang våkner jeg av at jeg svetter. Av og til blir jeg så varm at jeg ikke klarer å sove! Har prøvde forskjellige typer dyne og både sove med og uten klær.

Jeg har nettopp blitt 26 år gammel, så overgangsalder er sikkert ikke forklaringen  :huh: .

Har noen opplevde noe lignende? Hva kan dette være??

Anonymous poster hash: 76e87...822

Fortsetter under...

Jeg har det slik innimellom, spesielt hvis det er mye stress i livet mitt, eller at jeg er veldig sliten.

Kan som deg fryse deler av natten og andre deler svette så dynen blir våt.

Akupunktur fungerer suverent på meg for dette :)

Veldig sjeldent jeg har det nå, sikkert et år siden nå.

Anonymous poster hash: 39cd1...712

Jeg har det slik innimellom, spesielt hvis det er mye stress i livet mitt, eller at jeg er veldig sliten.

Kan som deg fryse deler av natten og andre deler svette så dynen blir våt.

Akupunktur fungerer suverent på meg for dette :)

Veldig sjeldent jeg har det nå, sikkert et år siden nå.

Anonymous poster hash: 39cd1...712

Ja, dynen blir våt her og...synes det er så ubehagelig...må ofte våkne for å skifte f eks undertøy (det eneste jeg har på meg da jeg  sover) for den er da blitt helt gjennomvåt.

Jeg prøve akupunktur! Takk!

Det er uansett vanlig å være varm og svett det 3-6 mnd etter fødsel, jeg svetta vanvittig på nettene, alt ble vått, så blei jeg jo kald fordi jeg ble våt.. Dette er hormonelt og helt naturlig.

Anonymous poster hash: 16410...17c

Det er uansett vanlig å være varm og svett det 3-6 mnd etter fødsel, jeg svetta vanvittig på nettene, alt ble vått, så blei jeg jo kald fordi jeg ble våt.. Dette er hormonelt og helt naturlig.

Anonymous poster hash: 16410...17c

Håper det! :)Godt å høre at det kan være helt naturlig...

Annonse

Hormoner, tipper jeg. Hadde det sånn både da jeg gikk gravid, og i alle månedene jeg ammet. Var verst de fire første månedene, så gikk det gradvis over. Sluttet å amme ved 7 måneder, og nå har jeg bare det problemet innimellom (10 måneder siden fødsel nå).

Anonymous poster hash: b8686...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...