Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 I de siste bursdagene hun har vært, har de hatt tema og det har vært stor stas så frøkna vil at vi også skal gjøre det. Tema som har vært er: rockestjernefest, hatt/bart, svart/hvitt og bad taste. Hvilke andre tema kan vi ta som passer for åtte-åringer? Har totalt jernteppe her.. Anonymous poster hash: 03d75...984
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Hva vil hun selv da? I den alderen pleier de å vite veldig godt hva de vil Selv må jeg si jeg er veldig glad jeg har gutt, de bursdagene han blir bedt i er helt vanlige slippe all den utkledningen og styr med å kjøpe kostymer som aldri blir brukt igjen. Anonymous poster hash: 0218b...207
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Har også en åtteåring. Han har heldigvis aldri vært i andre tema-bursdager enn vanlig utklednings-/karnevalsbursdag. Det er enkelt å fikse noe hjemmelaget, eller man kan velge å kjøpe noe ferdig. Jeg er ikke kreativ av meg og liker ikke tema-partyer som setter strenge krav til antrekket, verken for meg selv eller barna. Det handler ikke om pengene for meg (selv om jeg synes det er et aspekt i det hele), jeg kjøper gjerne et kostyme, men liker ikke når man gjør det vanskeligere enn som så, eller setter veldig strenge krav til kostymet. Anonymous poster hash: 5b615...d69
MammantilNurket Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Prinsesse- og piratfest. Ballett/dansebursdag (Barna kler seg i danseklær, har Dansekonkurranse/danseleker, avslutter med dansefilm/musical på DVD). Rosabursdag (Alt rosa: kaker, bordpynt, antrekk ... *sukk*) Ungdoms-bursdag (barns kler seg ut som tenåringer) Gamliss-bursdag (barna kler seg ut som gamle folk, det serveres fyrstekake og snitter, avslutter med å se opptak av Norge Rundt og et slag "Gammel Jomfru"). Sistnevnte var kanskje ikke et helt seriøst forslag, men det hadde vært hysterisk morsomt
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Discobursdag Anonymous poster hash: 263d0...8df
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Jenta mi er i karnevals bursdag nå. Greit nok det, men håper ikke dette sklir ut og alle skal overgå hverandre( noe det ofte bruker å ende i) Jeg syns det er nok å få ordnet gave og pynte i selskapsklær. Anonymous poster hash: fcc1b...ed5
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Her var det mange gode forslag. "Gamlis-bursdag" høres jo utrolig morsomt ut, tror jeg skal prøve å selge henne den!! Bare så det er sagt, vi har ikke gått til innkjøp av noe som helst til disse bursdagen, men brukt kreativiteten og funnet ting i skuffer og skap, utrolig morsomt :-) Anonymous poster hash: 03d75...984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå