Gå til innhold

Forslag til tema for klassebursdag 8 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste bursdagene hun har vært, har de hatt tema og det har vært stor stas så frøkna vil at vi også skal gjøre det. Tema som har vært er: rockestjernefest, hatt/bart, svart/hvitt og bad taste. Hvilke andre tema kan vi ta som passer for åtte-åringer? Har totalt jernteppe her..

Anonymous poster hash: 03d75...984

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil hun selv da? I den alderen pleier de å vite veldig godt hva de vil :P

Selv må jeg si jeg er veldig glad jeg har gutt, de bursdagene han blir bedt i er helt vanlige ;) slippe all den utkledningen og styr med å kjøpe kostymer som aldri blir brukt igjen.

Anonymous poster hash: 0218b...207

Skrevet

Har også en åtteåring. Han har heldigvis aldri vært i andre tema-bursdager enn vanlig utklednings-/karnevalsbursdag. Det er enkelt å fikse noe hjemmelaget, eller man kan velge å kjøpe noe ferdig. Jeg er ikke kreativ av meg og liker ikke tema-partyer som setter strenge krav til antrekket, verken for meg selv eller barna. Det handler ikke om pengene for meg (selv om jeg synes det er et aspekt i det hele), jeg kjøper gjerne et kostyme, men liker ikke når man gjør det vanskeligere enn som så, eller setter veldig strenge krav til kostymet.

Anonymous poster hash: 5b615...d69
Skrevet

Prinsesse- og piratfest.

Ballett/dansebursdag (Barna kler seg i danseklær, har Dansekonkurranse/danseleker, avslutter med dansefilm/musical på DVD).

Rosabursdag (Alt rosa: kaker, bordpynt, antrekk ... *sukk*)

Ungdoms-bursdag (barns kler seg ut som tenåringer)

Gamliss-bursdag (barna kler seg ut som gamle folk, det serveres fyrstekake og snitter, avslutter med å se opptak av Norge Rundt og et slag "Gammel Jomfru").

Sistnevnte var kanskje ikke et helt seriøst forslag, men det hadde vært hysterisk morsomt :D

Skrevet

Discobursdag :)

Anonymous poster hash: 263d0...8df

Skrevet

Jenta mi er i karnevals bursdag nå.

Greit nok det, men håper ikke dette sklir ut og alle skal overgå hverandre( noe det ofte bruker å ende i)

Jeg syns det er nok å få ordnet gave og pynte i selskapsklær.

Anonymous poster hash: fcc1b...ed5
Skrevet

Her var det mange gode forslag. "Gamlis-bursdag" høres jo utrolig morsomt ut, tror jeg skal prøve å selge henne den!! Bare så det er sagt, vi har ikke gått til innkjøp av noe som helst til disse bursdagen, men brukt kreativiteten og funnet ting i skuffer og skap, utrolig morsomt :-)

Anonymous poster hash: 03d75...984

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...