Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #101 Skrevet 12. januar 2014 Det er jo klart at det finnes mange som er sykemeldt for sykepengers skyld. Men synes det blir for dumt å si at de som arbeider drar lasset. Mange er syk, og uansett så skatter man av sykepenger. Så det er jo ikke "gratis". Heller ikke morsomt å være sykemeldt! Par uker ferie er godt, og samme gjelder med sykemelding. I allefall for min del. Skal ikke legge skjul på at da jeg først ble sykemeldt var det godt å få ladet batteriene. Men herregud det er kjedelig! Har nå vært sykemeldt 1 år, søker om aap og venter på behandling. Jeg sitter på anonymforum fordi jeg føler mange er i samme båt, men også fordi mange er i samme båt når det kommer til barn, hus, hjem osv. Hvorfor skal det at jeg er sykemeldt ha noe med hvem jeg er, og hva jeg interesserer meg for? Nå har jeg bare mer tid til anonymforum. Det har man jo ikke når man er på jobb. Og uansett så er det jo på kvelden det skrives flest innlegg.. Så tror ikke det er så utrolig mange som er sykemeldt. Men hva gjør vel det deg?? Staten vil jo ikke senke skatten selv om det hadde blitt mindre sykemeldte. Staten er en bedrift, en grisk bedrift som finner penger å tjene hvor enn de leter. Anonymous poster hash: 19662...7da Den griske bedriften har betalt alt for deg, det siste året! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Jeg betalte skatt både før og under sykemelding. Og er du uenig i at staten tjener på alt? Vet du hvor mange prosent av alt du kjøper som går til staten?? Mat, bensin, hus, bil, NRK.. avgifter på avgifter. Nå er det jo sånn at når man blir syk, har man rett på sykepenger. Har jeg da ikke lov å mene at staten tjerner for mye på oss? Tvinger på befolkningen ting de ikke vil ha, eller vil betale på.. Anonymous poster hash: 19662...7da
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #102 Skrevet 12. januar 2014 Det er jo klart at det finnes mange som er sykemeldt for sykepengers skyld. Men synes det blir for dumt å si at de som arbeider drar lasset. Mange er syk, og uansett så skatter man av sykepenger. Så det er jo ikke "gratis". Heller ikke morsomt å være sykemeldt! Par uker ferie er godt, og samme gjelder med sykemelding. I allefall for min del. Skal ikke legge skjul på at da jeg først ble sykemeldt var det godt å få ladet batteriene. Men herregud det er kjedelig! Har nå vært sykemeldt 1 år, søker om aap og venter på behandling. Jeg sitter på anonymforum fordi jeg føler mange er i samme båt, men også fordi mange er i samme båt når det kommer til barn, hus, hjem osv. Hvorfor skal det at jeg er sykemeldt ha noe med hvem jeg er, og hva jeg interesserer meg for? Nå har jeg bare mer tid til anonymforum. Det har man jo ikke når man er på jobb. Og uansett så er det jo på kvelden det skrives flest innlegg.. Så tror ikke det er så utrolig mange som er sykemeldt. Men hva gjør vel det deg?? Staten vil jo ikke senke skatten selv om det hadde blitt mindre sykemeldte. Staten er en bedrift, en grisk bedrift som finner penger å tjene hvor enn de leter. Anonymous poster hash: 19662...7da Den griske bedriften har betalt alt for deg, det siste året! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Jeg betalte skatt både før og under sykemelding. Og er du uenig i at staten tjener på alt? Vet du hvor mange prosent av alt du kjøper som går til staten?? Mat, bensin, hus, bil, NRK.. avgifter på avgifter. Nå er det jo sånn at når man blir syk, har man rett på sykepenger. Har jeg da ikke lov å mene at staten tjerner for mye på oss? Tvinger på befolkningen ting de ikke vil ha, eller vil betale på.. Anonymous poster hash: 19662...7da Det er nå nettopp pga de skattene og avgiftene du nevner der at vi her i Norge og da du akkurat nå kan nyte godt av så gode sykelønns- og støtteordninger... Anonymous poster hash: a78df...09a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #103 Skrevet 12. januar 2014 Ja den staten altså, tar alle pengene våre og putter de i madrassen, makan... Anonymous poster hash: f7b15...c5a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #104 Skrevet 12. januar 2014 Det er jo klart at det finnes mange som er sykemeldt for sykepengers skyld. Men synes det blir for dumt å si at de som arbeider drar lasset. Mange er syk, og uansett så skatter man av sykepenger. Så det er jo ikke "gratis". Heller ikke morsomt å være sykemeldt! Par uker ferie er godt, og samme gjelder med sykemelding. I allefall for min del. Skal ikke legge skjul på at da jeg først ble sykemeldt var det godt å få ladet batteriene. Men herregud det er kjedelig! Har nå vært sykemeldt 1 år, søker om aap og venter på behandling. Jeg sitter på anonymforum fordi jeg føler mange er i samme båt, men også fordi mange er i samme båt når det kommer til barn, hus, hjem osv. Hvorfor skal det at jeg er sykemeldt ha noe med hvem jeg er, og hva jeg interesserer meg for? Nå har jeg bare mer tid til anonymforum. Det har man jo ikke når man er på jobb. Og uansett så er det jo på kvelden det skrives flest innlegg.. Så tror ikke det er så utrolig mange som er sykemeldt. Men hva gjør vel det deg?? Staten vil jo ikke senke skatten selv om det hadde blitt mindre sykemeldte. Staten er en bedrift, en grisk bedrift som finner penger å tjene hvor enn de leter. Anonymous poster hash: 19662...7da Den griske bedriften har betalt alt for deg, det siste året! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Jeg betalte skatt både før og under sykemelding. Og er du uenig i at staten tjener på alt? Vet du hvor mange prosent av alt du kjøper som går til staten?? Mat, bensin, hus, bil, NRK.. avgifter på avgifter. Nå er det jo sånn at når man blir syk, har man rett på sykepenger. Har jeg da ikke lov å mene at staten tjerner for mye på oss? Tvinger på befolkningen ting de ikke vil ha, eller vil betale på.. Anonymous poster hash: 19662...7da Det er nå nettopp pga de skattene og avgiftene du nevner der at vi her i Norge og da du akkurat nå kan nyte godt av så gode sykelønns- og støtteordninger... Anonymous poster hash: a78df...09a Og alle de pengene staten bruker på mennesker som kommer til Norge for å utnytte systemet, hvor kommer de pengene fra? Har ikke noe problem med å betale skatter og avgifter(noen avgifter vell og merke!) når det går til de rette tingene. At folk får den hjelpen de trenger. Da med tanke på sykehus, støtte når ting kanskje ikke går som det er ment f.eks. Orker ikke ta en lang diskusjon på dette. Men mener staten tar seg alt for godt betalt på diverse ting. Anonymous poster hash: 19662...7da
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #105 Skrevet 12. januar 2014 Det er jo klart at det finnes mange som er sykemeldt for sykepengers skyld. Men synes det blir for dumt å si at de som arbeider drar lasset. Mange er syk, og uansett så skatter man av sykepenger. Så det er jo ikke "gratis". Heller ikke morsomt å være sykemeldt! Par uker ferie er godt, og samme gjelder med sykemelding. I allefall for min del. Skal ikke legge skjul på at da jeg først ble sykemeldt var det godt å få ladet batteriene. Men herregud det er kjedelig! Har nå vært sykemeldt 1 år, søker om aap og venter på behandling. Jeg sitter på anonymforum fordi jeg føler mange er i samme båt, men også fordi mange er i samme båt når det kommer til barn, hus, hjem osv. Hvorfor skal det at jeg er sykemeldt ha noe med hvem jeg er, og hva jeg interesserer meg for? Nå har jeg bare mer tid til anonymforum. Det har man jo ikke når man er på jobb. Og uansett så er det jo på kvelden det skrives flest innlegg.. Så tror ikke det er så utrolig mange som er sykemeldt. Men hva gjør vel det deg?? Staten vil jo ikke senke skatten selv om det hadde blitt mindre sykemeldte. Staten er en bedrift, en grisk bedrift som finner penger å tjene hvor enn de leter. Anonymous poster hash: 19662...7da Den griske bedriften har betalt alt for deg, det siste året! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Jeg betalte skatt både før og under sykemelding. Og er du uenig i at staten tjener på alt? Vet du hvor mange prosent av alt du kjøper som går til staten?? Mat, bensin, hus, bil, NRK.. avgifter på avgifter. Nå er det jo sånn at når man blir syk, har man rett på sykepenger. Har jeg da ikke lov å mene at staten tjerner for mye på oss? Tvinger på befolkningen ting de ikke vil ha, eller vil betale på.. Anonymous poster hash: 19662...7da Det er nå nettopp pga de skattene og avgiftene du nevner der at vi her i Norge og da du akkurat nå kan nyte godt av så gode sykelønns- og støtteordninger... Anonymous poster hash: a78df...09a Og alle de pengene staten bruker på mennesker som kommer til Norge for å utnytte systemet, hvor kommer de pengene fra?Har ikke noe problem med å betale skatter og avgifter(noen avgifter vell og merke!) når det går til de rette tingene. At folk får den hjelpen de trenger. Da med tanke på sykehus, støtte når ting kanskje ikke går som det er ment f.eks. Orker ikke ta en lang diskusjon på dette. Men mener staten tar seg alt for godt betalt på diverse ting. Anonymous poster hash: 19662...7da Ja, kanskje vi borgere skal få lov til å øremerke skatten vi betaler inn? At vi bestemmer selv hva skattepengene skal gå til? Glimrende ide. Tipper det blir NULL kroner til sykemeldte og uføre. Og plenty mer til skole, forskning og eldreomsorg. Du vet at hvis staten (altså oss) tar seg "mindre betalt for ting", så vil det gå utover velferdstilbudet som du selv nyter godt av? Anonymous poster hash: a4452...0d3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #106 Skrevet 12. januar 2014 Det er jo klart at det finnes mange som er sykemeldt for sykepengers skyld. Men synes det blir for dumt å si at de som arbeider drar lasset. Mange er syk, og uansett så skatter man av sykepenger. Så det er jo ikke "gratis". Heller ikke morsomt å være sykemeldt! Par uker ferie er godt, og samme gjelder med sykemelding. I allefall for min del. Skal ikke legge skjul på at da jeg først ble sykemeldt var det godt å få ladet batteriene. Men herregud det er kjedelig! Har nå vært sykemeldt 1 år, søker om aap og venter på behandling. Jeg sitter på anonymforum fordi jeg føler mange er i samme båt, men også fordi mange er i samme båt når det kommer til barn, hus, hjem osv. Hvorfor skal det at jeg er sykemeldt ha noe med hvem jeg er, og hva jeg interesserer meg for? Nå har jeg bare mer tid til anonymforum. Det har man jo ikke når man er på jobb. Og uansett så er det jo på kvelden det skrives flest innlegg.. Så tror ikke det er så utrolig mange som er sykemeldt. Men hva gjør vel det deg?? Staten vil jo ikke senke skatten selv om det hadde blitt mindre sykemeldte. Staten er en bedrift, en grisk bedrift som finner penger å tjene hvor enn de leter. Anonymous poster hash: 19662...7da Den griske bedriften har betalt alt for deg, det siste året! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Jeg betalte skatt både før og under sykemelding. Og er du uenig i at staten tjener på alt? Vet du hvor mange prosent av alt du kjøper som går til staten?? Mat, bensin, hus, bil, NRK.. avgifter på avgifter. Nå er det jo sånn at når man blir syk, har man rett på sykepenger. Har jeg da ikke lov å mene at staten tjerner for mye på oss? Tvinger på befolkningen ting de ikke vil ha, eller vil betale på.. Anonymous poster hash: 19662...7da Det er nå nettopp pga de skattene og avgiftene du nevner der at vi her i Norge og da du akkurat nå kan nyte godt av så gode sykelønns- og støtteordninger... Anonymous poster hash: a78df...09a Og alle de pengene staten bruker på mennesker som kommer til Norge for å utnytte systemet, hvor kommer de pengene fra?Har ikke noe problem med å betale skatter og avgifter(noen avgifter vell og merke!) når det går til de rette tingene. At folk får den hjelpen de trenger. Da med tanke på sykehus, støtte når ting kanskje ikke går som det er ment f.eks. Orker ikke ta en lang diskusjon på dette. Men mener staten tar seg alt for godt betalt på diverse ting. Anonymous poster hash: 19662...7da Haha, kommer til Norge for å utnytte systemet? Du vet at den største innvandringsandelen til Norge er arbeidsinnvandrere? Ja, det kommer til å koste oss dritdyrt når disse ev går over på trygd og senere pensjon. Men det er et skrikende behov for dem ettersom Den stolte Viking er for syk/lat/fin til å jobbe. Nordmenn er i ferd med å grave sin egen grav som folkeslag. Og vi fortjener ikke annet. Anonymous poster hash: a4452...0d3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #107 Skrevet 12. januar 2014 Det er jo klart at det finnes mange som er sykemeldt for sykepengers skyld. Men synes det blir for dumt å si at de som arbeider drar lasset. Mange er syk, og uansett så skatter man av sykepenger. Så det er jo ikke "gratis". Heller ikke morsomt å være sykemeldt! Par uker ferie er godt, og samme gjelder med sykemelding. I allefall for min del. Skal ikke legge skjul på at da jeg først ble sykemeldt var det godt å få ladet batteriene. Men herregud det er kjedelig! Har nå vært sykemeldt 1 år, søker om aap og venter på behandling. Jeg sitter på anonymforum fordi jeg føler mange er i samme båt, men også fordi mange er i samme båt når det kommer til barn, hus, hjem osv. Hvorfor skal det at jeg er sykemeldt ha noe med hvem jeg er, og hva jeg interesserer meg for? Nå har jeg bare mer tid til anonymforum. Det har man jo ikke når man er på jobb. Og uansett så er det jo på kvelden det skrives flest innlegg.. Så tror ikke det er så utrolig mange som er sykemeldt. Men hva gjør vel det deg?? Staten vil jo ikke senke skatten selv om det hadde blitt mindre sykemeldte. Staten er en bedrift, en grisk bedrift som finner penger å tjene hvor enn de leter. Anonymous poster hash: 19662...7da Den griske bedriften har betalt alt for deg, det siste året! Anonymous poster hash: 11319...15b Jeg betalte skatt både før og under sykemelding.Og er du uenig i at staten tjener på alt? Vet du hvor mange prosent av alt du kjøper som går til staten?? Mat, bensin, hus, bil, NRK.. avgifter på avgifter. Nå er det jo sånn at når man blir syk, har man rett på sykepenger. Har jeg da ikke lov å mene at staten tjerner for mye på oss? Tvinger på befolkningen ting de ikke vil ha, eller vil betale på.. Anonymous poster hash: 19662...7da Det er nå nettopp pga de skattene og avgiftene du nevner der at vi her i Norge og da du akkurat nå kan nyte godt av så gode sykelønns- og støtteordninger... Anonymous poster hash: a78df...09a Og alle de pengene staten bruker på mennesker som kommer til Norge for å utnytte systemet, hvor kommer de pengene fra?Har ikke noe problem med å betale skatter og avgifter(noen avgifter vell og merke!) når det går til de rette tingene. At folk får den hjelpen de trenger. Da med tanke på sykehus, støtte når ting kanskje ikke går som det er ment f.eks. Orker ikke ta en lang diskusjon på dette. Men mener staten tar seg alt for godt betalt på diverse ting. Anonymous poster hash: 19662...7da Haha, kommer til Norge for å utnytte systemet? Du vet at den største innvandringsandelen til Norge er arbeidsinnvandrere? Ja, det kommer til å koste oss dritdyrt når disse ev går over på trygd og senere pensjon. Men det er et skrikende behov for dem ettersom Den stolte Viking er for syk/lat/fin til å jobbe. Nordmenn er i ferd med å grave sin egen grav som folkeslag. Og vi fortjener ikke annet. Anonymous poster hash: a4452...0d3 Tull og tøys, ditt rasistiske krek. Anonymous poster hash: c9ac9...5c6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #108 Skrevet 12. januar 2014 Det er jo klart at det finnes mange som er sykemeldt for sykepengers skyld. Men synes det blir for dumt å si at de som arbeider drar lasset. Mange er syk, og uansett så skatter man av sykepenger. Så det er jo ikke "gratis". Heller ikke morsomt å være sykemeldt! Par uker ferie er godt, og samme gjelder med sykemelding. I allefall for min del. Skal ikke legge skjul på at da jeg først ble sykemeldt var det godt å få ladet batteriene. Men herregud det er kjedelig! Har nå vært sykemeldt 1 år, søker om aap og venter på behandling. Jeg sitter på anonymforum fordi jeg føler mange er i samme båt, men også fordi mange er i samme båt når det kommer til barn, hus, hjem osv. Hvorfor skal det at jeg er sykemeldt ha noe med hvem jeg er, og hva jeg interesserer meg for? Nå har jeg bare mer tid til anonymforum. Det har man jo ikke når man er på jobb. Og uansett så er det jo på kvelden det skrives flest innlegg.. Så tror ikke det er så utrolig mange som er sykemeldt. Men hva gjør vel det deg?? Staten vil jo ikke senke skatten selv om det hadde blitt mindre sykemeldte. Staten er en bedrift, en grisk bedrift som finner penger å tjene hvor enn de leter. Anonymous poster hash: 19662...7da Den griske bedriften har betalt alt for deg, det siste året! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Jeg betalte skatt både før og under sykemelding. Og er du uenig i at staten tjener på alt? Vet du hvor mange prosent av alt du kjøper som går til staten?? Mat, bensin, hus, bil, NRK.. avgifter på avgifter. Nå er det jo sånn at når man blir syk, har man rett på sykepenger. Har jeg da ikke lov å mene at staten tjerner for mye på oss? Tvinger på befolkningen ting de ikke vil ha, eller vil betale på.. Anonymous poster hash: 19662...7da Det er nå nettopp pga de skattene og avgiftene du nevner der at vi her i Norge og da du akkurat nå kan nyte godt av så gode sykelønns- og støtteordninger... Anonymous poster hash: a78df...09a Og alle de pengene staten bruker på mennesker som kommer til Norge for å utnytte systemet, hvor kommer de pengene fra?Har ikke noe problem med å betale skatter og avgifter(noen avgifter vell og merke!) når det går til de rette tingene. At folk får den hjelpen de trenger. Da med tanke på sykehus, støtte når ting kanskje ikke går som det er ment f.eks. Orker ikke ta en lang diskusjon på dette. Men mener staten tar seg alt for godt betalt på diverse ting. Anonymous poster hash: 19662...7da Haha, kommer til Norge for å utnytte systemet? Du vet at den største innvandringsandelen til Norge er arbeidsinnvandrere? Ja, det kommer til å koste oss dritdyrt når disse ev går over på trygd og senere pensjon. Men det er et skrikende behov for dem ettersom Den stolte Viking er for syk/lat/fin til å jobbe. Nordmenn er i ferd med å grave sin egen grav som folkeslag. Og vi fortjener ikke annet. Anonymous poster hash: a4452...0d3 Snakker jo da ikke om de som arbeider, lærer seg språket vårt og lever etter våre lover. Snakker om de som sitter å får og får, men ikke gir igjen. Skulle gjerne jobbet selv, synes arbeid gir mer til livet enn å sitte hjemme. Men det går ikke for min del akkurat nå. Vet at mange utnytter sykepengesystemet, men det er jo nav sin oppgave å ordne opp i. Ikke noe vi på en forum kan gjøre noe med. Annet enn å snakke om hvor fæle de personene er, hvor late alle som er sykemeldt er osv. Mange som sikkert blir såret av slike ting, selv om de ikke klarer å arbeide.. Hjelper masse å snakke stygt..! Man finner late mennesker over alt. Også i arbeidslivet. Trenger ikke være de som sykemeldt eller ufør.. Anonymous poster hash: 19662...7da
Gjest Vitae Skrevet 19. januar 2014 #109 Skrevet 19. januar 2014 Det virker som det er veldig få som faktisk har en stabil, 100 % stilling her. Selv har jeg hatt fast, full stilling i ca 8- 9 år, og tenker der er en selvfølge. Ser jo her inne at det absolutt ikke er det... Skremmende! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b . Var helt enig med deg, inntil for 6 mnd. siden, da fikk jeg kyssesyken. Var i 100% jobb, helt problemfritt, til jeg ble syk. Med kyssesyken er det en kamp å ta en dusj. Jeg prøvde meg på jobb noen dager. Besvimte (tuller ikke) på dag nr. tre. Ny legetime, med ny sykemelding. Tidenes nedtur. Det er helt forferdelig å være syk på denne måten. I en diskusjon som dette er det fort gjort å blande korta, man blander sammen dem som er trygdesnyltere (som lyver, og ikke egentlig er syke), med dem som virkelig er syke, og ikke har mulighet. Jeg trodde at man alltids kan tvinge seg på jobb, helt til kyssesyken ødela helsa mi. Har nå fått innsikt i hva det vil si å være syk/sårbar. Det har gitt meg en helt annen ydmykhet i forhold til å anklage andre. Husk at om du anklager noen som virkelig er syke, så er det å sparke noen som ligger nede. Man legger bare stein til byrden. Hvem vet, kanskje du blir syk om noen år, når jeg er i full jobb igjen.? Håper jo ikke at du blir det, men om det skulle skje, så vet du at friske mennesker drar lasset, uten å surmule over at du er for syk til å bidra.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #110 Skrevet 19. januar 2014 Det virker som det er veldig få som faktisk har en stabil, 100 % stilling her. Selv har jeg hatt fast, full stilling i ca 8- 9 år, og tenker der er en selvfølge. Ser jo her inne at det absolutt ikke er det... Skremmende! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Du ser jo hvem som går igjen i postene her.. Lyser uføre lang vei.. Anonymous poster hash: 1e230...597
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #111 Skrevet 19. januar 2014 Det virker som det er veldig få som faktisk har en stabil, 100 % stilling her. Selv har jeg hatt fast, full stilling i ca 8- 9 år, og tenker der er en selvfølge. Ser jo her inne at det absolutt ikke er det... Skremmende! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Du ser jo hvem som går igjen i postene her.. Lyser uføre lang vei.. Anonymous poster hash: 1e230...597 Eller, svangerskapspermisjon? 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #112 Skrevet 19. januar 2014 Mine egne saker passer jeg veldig godt på. Og det året du var hjemme, så var nok jeg med å dro lasset for din del også, så passet samtidig litt på dine saker også 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Off off! Føler jeg må forsvare her. Kvinnen har altså jobbet 100% i 16 år. (Men ble syk med kyssesyken, og måtte sykemelde seg) Du har jobbet i 100% 8 år. Hun har altså vært med på å finansiere deg i 8 år før du i det hele tatt begynte å jobbe, så får du det til å høre ut som om du drar lasset her...? Du skal være takknemlig for å være frisk, jobbe og håpe at du aldri trenger å bli alvorlig syk. Anonymous poster hash: 82081...9b0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #113 Skrevet 19. januar 2014 Det virker som det er veldig få som faktisk har en stabil, 100 % stilling her. Selv har jeg hatt fast, full stilling i ca 8- 9 år, og tenker der er en selvfølge. Ser jo her inne at det absolutt ikke er det... Skremmende! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Du ser jo hvem som går igjen i postene her.. Lyser uføre lang vei.. Anonymous poster hash: 1e230...597 Eller, svangerskapspermisjon? 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b I flere år på rad Anonymous poster hash: 1e230...597
Hjertefru Skrevet 19. januar 2014 #114 Skrevet 19. januar 2014 Har ikke lest hele tråden, men regner med at den er i samme gate som utallige andre tråder om temaet. Ser at det er folk med kreft som jobber og allting. Ja, jobben er både et gode i livet, og somme tider et nødvendig onde. Uansett, når livet skal oppsummeres er det vel neppe noen som angrer på ar de var for lite på jobben....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #115 Skrevet 19. januar 2014 Det virker som det er veldig få som faktisk har en stabil, 100 % stilling her. Selv har jeg hatt fast, full stilling i ca 8- 9 år, og tenker der er en selvfølge. Ser jo her inne at det absolutt ikke er det... Skremmende! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Du ser jo hvem som går igjen i postene her.. Lyser uføre lang vei.. Anonymous poster hash: 1e230...597 Eller, svangerskapspermisjon? 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b I flere år på rad Anonymous poster hash: 1e230...597 Kom inn på dette forumet for et par mnd siden.... 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b
najs Skrevet 19. januar 2014 #116 Skrevet 19. januar 2014 Jeg dømmer ingen enkeltperson men det er slik at mange utnytter systemet. Som leder har jeg sett dette altfor mange ganger. Og akkurat de menneskene ødelegger for de som faktisk trenger de stødnad/trygd. Jeg mener at det bør strammes inn, slik at det finnes mere penger til de som virkelig ikke har mulighet til å jobbe. Kan man jobbe, selv om det ikke er drømmejobben, så bør man jobbe så mange prosent kroppen/hodet tillater - noe annet er direkte råttent!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #117 Skrevet 19. januar 2014 Er ikke alle som bare får en 100% jobb heller. Hadde jeg enda bare vært så heldig hadde det ikke vært noe problem.. Anonymous poster hash: f0d2d...378
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #118 Skrevet 19. januar 2014 Det virker som det er veldig få som faktisk har en stabil, 100 % stilling her. Selv har jeg hatt fast, full stilling i ca 8- 9 år, og tenker der er en selvfølge. Ser jo her inne at det absolutt ikke er det... Skremmende! 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Du ser jo hvem som går igjen i postene her.. Lyser uføre lang vei.. Anonymous poster hash: 1e230...597 Eller, svangerskapspermisjon? 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b I flere år på rad Anonymous poster hash: 1e230...597 Kom inn på dette forumet for et par mnd siden.... 👼 Anonymous poster hash: 11319...15b Nå handlet ikke denne tråden KUN om deg da eller? Anonymous poster hash: 1e230...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå