Gå til innhold

163 høy og 88 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dette om meg?

Trener 3 - 4 ganger i uken, er fast i fisken men.... har mage så det holder. Hvordan få vekk denne magen ?

Kosthold?

Spesiell treningsart?

Anonymous poster hash: 43591...259

wow, er 160 og veide 80 kilo som høygravid og da var jeg svær. Fast i fisken sier du? Spis mindre og tren mer. Du veier mye ift høyde.

Anonymous poster hash: 7e73e...429

Jaaa... jeg vet at jeg veier for mye i forholdt til høyde. Og ja , jeg var svært som et hus da jeg vvar høygravid med nummer 1. Veide vel 79 kg og hadde gått opp 30 kilo. Hurra for det!

Problemet er at jeg spiser for LITE i løpet av dagen. Forbrenningen har nok stoppet opp. Prøver så godt jeg kan med å spise 5 ganger, men absolutt ikke lett når jeg ikke er sulten :/

Anonymous poster hash: 43591...259

Nei, der tar du feil! Du spiser ikke for lite, for da hadde du nemlig gått ned i vekt. Å stanse opp forbrenningen hadde du ikke klart om du så gikk hardt inn for det. Dette har en av tre årsaker:

1: du spiser mer enn du tror.

2: du tåler ikke karbohydrater.

3: du er et medisinsk unikum (neppe sannsynlig)

Jeg har selv vært overvektig, men ikke overvektig NOK til å få hjelp av helsevesenet. Jeg måtte finne ut av ting selv og jobbe hardt for det, lest ALT om kropp, ernæring, helse og trening jeg har kommet over og prøvd meg frem til hva som fungerer for meg. Nå er jeg slank, sterk og kjernesunn.

Du er ansvarlig for din egen kropp og helse, det første du må kvitte deg med er unnskyldningene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er det noe galt med stoffskiftet ditt (gå til legen for en sjekk!) alternativt er du ikke ærlig med eller klar over hva du putter i munnen. Så enkelt. Du trener nok, men vektnedgang er 80% kosthold. Spiser du 100 g sjokolade må du trene hardt en time.

Anonymous poster hash: 3a838...dba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...