Gå til innhold

når begynner morgenen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ikke før 7.ungene skal ikke stå opp før det,og barnetv settes på først halv 8:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 5 liker heldigvis å sove lenge, så vi starter dagen litt før 9 som regel :)

Anonymous poster hash: 5cba5...5f8

Skrevet

Alt fra kl 6 til 7.30.

Mini bestemmer ;)

Skrevet

Hverdager er det 6.15 for mor og far, så tasser lillegutt inn 6.30 til frokost og litt barnetv.

I helgene er det 7-8. Om poden er oppe før leker han på rommet sitt til det er morgen. Stort sett våkner han rundt halv åtte og kommer rett inn til oss.

Anonymous poster hash: cc064...833

Skrevet

Varierande.

Når det er ferie drøyar eldste morgonen til ca 9 etter nokre dagar, etter å ha blitt vekt 7 ei veke følger ho ofte denne rytma i helga også.

I dag våkna eldste 7.45, yngste kl 4 og kl 8.15. Ikkje så verst, synes eg. Er aleine med dei i dag, så det er flaks at ingen av dei ville opp kl 7.

Skrevet

Tja, på hverdager 6.30. I helga litt senere alt ettersom når ungene våkner. Morgenstund har gull i munn:)

Skrevet

Vi har ei på 1 år og ei på 2 1/2 år som begge sover godt (heldige oss) Så nå som jeg har permisjon står vi opp rundt 7.45 på hverdager og rundt klokka 9.00 i helgene! 

Skrevet

Hverdager 6:30, helgen ca 9:00

Anonymous poster hash: 36a1f...242

Skrevet

6, hverdag og helg.

Anonymous poster hash: 9f72c...04a
Skrevet

Her er det ikke før 7.ungene skal ikke stå opp før det,og barnetv settes på først halv 8:-)

Beklager feil plass å spørre, men hvorfor nicket?? Andre foreldre til barn med diagnoser pleier å presisere at "h*n er ikke et autistisk barn, men et barn med autisme" eller "han er ikke en funksjonshemmet gutt, men en gutt som har funksjonsbegrensninger".

Bare lurer.

Skrevet

Beklager feil plass å spørre, men hvorfor nicket?? Andre foreldre til barn med diagnoser pleier å presisere at "h*n er ikke et autistisk barn, men et barn med autisme" eller "han er ikke en funksjonshemmet gutt, men en gutt som har funksjonsbegrensninger".

Bare lurer.

Fordi jeg er stolt av gutten min uansett,adhd eller ikke. Leste litt på adhd debatten da jeg meldte meg inn her,da ble det slik.barnet mitt er jo selvsagt mer enn adhd.

Skrevet

Her starter dagen mellom 8-9. Ofte sover minste til 09.30 og.

Skrevet

Min adhd gutt våkner 5-6. Han driver da med iPad på rommet sitt. Jeg våkner 8.30 og hviler til 9.30

Resten av gjengen sover til 10-11.

Selv 3 åringen sover til 9.30-10.

Hverdagen blir skolebarn vekt 7.30 og Asus gutt er allerede våken. Bhg barnet får sove stort sett til kl. 9

Anonymous poster hash: ffbed...76c

Skrevet

Ikke Asus gutt, men adhd gutt.

Skrevet

Min adhd gutt våkner 5-6. Han driver da med iPad på rommet sitt. Jeg våkner 8.30 og hviler til 9.30

Hverdagen blir skolebarn vekt 7.30 og Asus gutt er allerede våken. Bhg barnet får sove stort sett til kl. 9

Er ikke det veldig lenge å være alene på rommet i over 4 timer? Hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: 8e006...72a

Skrevet

Tidligst kl. 7 i helgene (ca. 6.30 på hverdagene, da må vi opp for å rekke skole, jobb og barnehage).

Her i huset får ingen barn lov til å stå opp klokka 5 eller 6 i helgene. Da er det fortsatt natt, og vi trenger alle å sove ut litt etter en travel uke.

Anonymous poster hash: 06e58...8fa
Skrevet

Rundt 07/07:30 på hverdagene og rundt kl.09/10 i helgene. I dag sov vi til klokka 11 :)

Har ei på 3 år

Anonymous poster hash: 9daad...ee4
Skrevet

Hverdagen blir skolebarn vekt 7.30 og Asus gutt er allerede våken. Bhg barnet får sove stort sett til kl. 9Anonymous poster hash: ffbed...76c

Er ikke det veldig lenge å være alene på rommet i over 4 timer? Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 8e006...72a

Må barnet ditt vente over fire timer på frokost???

Anonymous poster hash: 6da55...60b

Skrevet

Tidligst kl. 7 i helgene (ca. 6.30 på hverdagene, da må vi opp for å rekke skole, jobb og barnehage).Her i huset får ingen barn lov til å stå opp klokka 5 eller 6 i helgene. Da er det fortsatt natt, og vi trenger alle å sove ut litt etter en travel uke.  Anonymous poster hash: 06e58...8fa

Kjenner at jeg blir litt nysgjerrig på hvordan dere håndhever å 'ikke få lov' til å stå opp kl 5-6 ovenfor små barn?

Kanskje min halvtannetåring er litt treig, men hun skjønner faktisk ikke konseptet med å ikke stå opp når man er utsovet og våken. Nå er det jo mørkt til kl 9, så argumentet om at det er mørkt og natt funker ikke så godt heller - ikke minst siden hennes respons på alt tilsnakk er 'bø'.

Skrevet

Min på 1,5 våkner mellom 5 og 6 HVER DAG. Hadde han sovet til 7 så hadde det vært luksus

Anonymous poster hash: 9f203...71a
Skrevet

Vi starter ikke dagen før ca kl 11 vi.. Gutten (på åtte år) våkner ca kl 10 og så ligger vi i senga en times tid og spiller.

Anonymous poster hash: 7b3b7...7df

Skrevet

Vi starter ikke dagen før ca kl 11 vi.. Gutten (på åtte år) våkner ca kl 10 og så ligger vi i senga en times tid og spiller.

Anonymous poster hash: 7b3b7...7df

Beklager for å høres ut som en ekte dib-kjerring (negativ drittkjerring mao), men det hørtes ikke ut som noen god start på dagen for meg. Sove bort halve dagen for så å starte "morgenen" med det jeg regner med er spill på pc/iPad el. Godt vi er forskjellige.

Vi starter helgemorgenene i 7/8 tida, av og til 9, og begynner dagen med god frokost og stearinlys. Passer oss utmerket.

Skrevet

08

Anonymous poster hash: 4e3a8...a5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...