Gå til innhold

Bilder av meg etter at jeg har tatt permanent makeup på lepper!

Anbefalte innlegg

http://sols.blogg.no/1389356698_sjekk_forvandlingen_a.html

Jeg må dele med dere da jeg er så fornøyd iom at mine lepper fra før av var fargeløse og uten kontur. :)

Bruker lite makeup til vanlig, aldri leppestift, så dette er perfekt for meg.

Anonymous poster hash: 75717...56e

Fortsetter under...

Har selv tatt pmu hos Sol, men ikke på lepper. Har alltid vært nysgjerrig på hvordan det ser ut etter siste behandling, men etter det er grodd. Kan du legge ut bilde her av hvordan det ser ut nå? :)

Anonymous poster hash: bbe8b...fec

Annonse

Fine lepper, men litt for rød etter min smak. Ser ut som en har på lebestift hele tida.Anonymous poster hash: 81ad1...c5c

Det siste bildet er rett etter siste behandling, og ikke slik det ferdige resultater blir. Etter noen dager faller overskuddsfargen av og jeg sitter da igjen med en naturlig leppefarge.

HI

Men du har på leppestift på etter bildene?Anonymous poster hash: d0f2c...7b3

Nei, det er rett etter behandling. Etter noen dager faller overskuddsfargen av og da sitter jeg kun igjen med en naturlig leppefarge.

HI

Kan man velge forskjellig farger?Anonymous poster hash: 81ad1...c5c

Ja, de har har mange farger. Pink (svak rosa) er visst populært blandt yngre damer. Jeg ønsket en naturlig farge, lik den jeg hadde når jeg var i 20 årene.

HI

Har selv tatt pmu hos Sol, men ikke på lepper. Har alltid vært nysgjerrig på hvordan det ser ut etter siste behandling, men etter det er grodd. Kan du legge ut bilde her av hvordan det ser ut nå? :)Anonymous poster hash: bbe8b...fec

Jeg tok behandlingen i går så det ferdige resultatet er vel klar om ca 10 dager. :)

HI

Føler at dette må gjøre forferdelig vondt. :S Kunne tenkt meg å lære mer om dette, ikke av kosmetiske grunner men fordi jeg har litt pigmentering på underleppen som plager meg. Et av symptomene på en sykdom jeg har.

Annonse

Jeg skjønner ikke at noen vil ha permanent makeup. Hvis man ser 10-15 år tilbake, brukte man helt andre farger og f.eks øyebryn nappet man i en helt annen fasong. Fargen på leppene dine nå ser ut som du akkurat har tatt på mye lebestift og det er greit nok av og til, men når du et lei rosa, kommer du mest sannsynlig til å angre, selv om fargen blir svakere.

Jeg skjønner ikke at noen vil ha permanent makeup. Hvis man ser 10-15 år tilbake, brukte man helt andre farger og f.eks øyebryn nappet man i en helt annen fasong. Fargen på leppene dine nå ser ut som du akkurat har tatt på mye lebestift og det er greit nok av og til, men når du et lei rosa, kommer du mest sannsynlig til å angre, selv om fargen blir svakere.

Det er derfor jeg ville ha en naturlig farge. Du må ikke se på fargen slik den ser ut nå, det meste av denne fargen faller av i løpet av en uke. Jeg gjorde det ikke for å få leppestiftfarge på leppene, men for å få konturer på leppen slik du ser at jeg manglet.

I tillegg er dette IKKE permanent makeup, mange skrekkeksempler du sikkert har sett er permanent makeup og går ikke bort. Fargen jeg har tatt er borte etter 3 - 5 år.

HI

Føler at dette må gjøre forferdelig vondt. :S Kunne tenkt meg å lære mer om dette, ikke av kosmetiske grunner men fordi jeg har litt pigmentering på underleppen som plager meg. Et av symptomene på en sykdom jeg har.

Man får bedøvelse, men litt vondt er det. Smerten er dog over med en gang behandlingen er over.

Du må gå inn å sjekke på arbeid Solvår har gjort med bla lepper med hareskår. Det er utrolig hva hun får til å korrigere.

HI

Så fint :) ER selv kunde inne hos henne og har tatt lepper Meso behandling og pmu på øvelokk (øvre) og skal snart igang med brynene mine :)

Er det ikke flott å slippe å dra på seg leppestift hele tiden og heller bruke en Carmex :)

Leppene dine ble veldig fine :)

Jeg har også lyst til å få litt mer farve på mine. Ser at den naturlige farven forsvinner med alderen.

Hva har du betalt for dette?

Jeg betalte 6400,-. Solvår er den som er dyrest på dette, men hun har lengst erfaring. Hun har andre på salongen sin som gjør det rimeligere og som har vært i hennes opplæring.

Egentlig burde jeg ikke anbefale henne, hun har allerede nesten 1 års ventetid på time. ;)

Jeg har også lyst til å få litt mer farve på mine. Ser at den naturlige farven forsvinner med alderen.

Jeg betalte 6400,-. Solvår er den som er dyrest på dette, men hun har lengst erfaring. Hun har andre på salongen sin som gjør det rimeligere og som har vært i hennes opplæring.

Egentlig burde jeg ikke anbefale henne, hun har allerede nesten 1 års ventetid på time. ;)

Takk :)

Forstår at hun har lang venteliste. Er gjerne slik for de beste :)

Anonymous poster hash: c9564...8d9

Takk :)

Forstår at hun har lang venteliste. Er gjerne slik for de beste :)

Anonymous poster hash: c9564...8d9

Og denne skulle da IKKE bli anonym :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...