Gå til innhold

Noen som har gått fra en agressiv mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde du? Kontaktet du noen, eller bare flytta du fra han?

Jeg har en mann med ekstreme problemer mtp dette. Han blir agressiv om han ikke får det som han vil, og sier at hvis jeg noen ganger flytter fra han vil han gjøre det til et helvete for meg.

Vi har en sønn på under 1 år.

Anonymous poster hash: e20e6...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en mann med ekstreme problemer mtp dette. Han blir agressiv om han ikke får det som han vil, og sier at hvis jeg noen ganger flytter fra han vil han gjøre det til et helvete for meg.

Ja. Flyttet ut og ba han skaffe hjelp om han ville ha en sjanse til å bo med familien sin igjen. Det var et helvette og han bar rasende, men han tok til vett og fikk hjelp. Vi venter nr 2 i dag. Tips: ha alt klart før du sier noe. Folk som kan hjelpe deg med flytting, et sted å bo osv. Evt noen som kan være der når du sier det, hvis du er redd for realisasjon hans. Lykke til. Ta grep før det er for sent. Klem.

Anonymous poster hash: 2966b...728

Skrevet

Ja, og det er et helvete enda, 8 år senere, men detter fortsatt det beste jeg har gjort for meg selv og ungen.

Anonymous poster hash: 02fa9...dbf

Skrevet

Jeg har også gjort det. Boblen brast og jeg begynte å informere familie og venner om hvordan jeg hadde det. Anmeldte han og gikk i dekning. Min fikk utallige sjanser på å endre seg/ søke hjelp, men gjorde ikke noe før jeg var flyttet ut. Han har gått til behandling og kommer til å gjøre det så lenge jeg vil, men for meg er følelsene over. Det går ikke an å kombinere vold og kjærlighet. Jeg ikk også lenge alene til fvk. Det er et godt tips. Lufte tankene for noen. Da begynner ting å skje. Jeg anmeldte mannen min også. En dag var det bare nok.. Man lever bare en gang og barna har bare en barndom.

Lykke til!

Anonymous poster hash: b05ea...671
Skrevet

Hvordan aggressiv? Er det fysisk vold inni bildet? Psykisk er det iallefall.

Anonymous poster hash: b05ea...671

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...