Gå til innhold

noen som har hatt to raske drømmefødsler, men en komplisert fødsel nr. 3??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd for at jeg ikke skal være like heldig denne gang...

Anonymous poster hash: 313cb...cb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dessverre. Her var det sånn, men alt gikk fint og det var bare tilfeldigheter som gjorde det, så du skal ikke bekymre deg for at det blir sånn med deg.

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: f84cc...28f

Skrevet

Ja, dessverre. Her var det sånn, men alt gikk fint og det var bare tilfeldigheter som gjorde det, så du skal ikke bekymre deg for at det blir sånn med deg.

Hva skjedde da?

Anonymous poster hash: 51349...375

Skrevet

Du spurte, så da kan jeg også dessverre svare at jeg hadde 2 greie fødsler, men tredje gikk ikke etter planen. Men heldigvis gikk alt bra til slutt.

Anonymous poster hash: d6a2f...92e

Skrevet

Samme her dessverre. De to første fødslene tok 9 og under 2 timer, siste tok tre døgn. Alt gikk fint men det var heftig ;)

Skrevet

Har hatt 3 raske drømmefødsler, den siste var den beste!

Men ikke det du ville vite kanskje...?

Anonymous poster hash: bd381...63f

Skrevet

Ja, dessverre, slik var det her. Eller, den første fødselen var ikke en `drømmefødsel`, men akkurat slik en førstegangsfødsel skal være. Nr tre brukte veldig lang tid på å komme ut. Jeg har dessverre traumer etter det. Men det var bare tilfeldigheter som førte til komplikasjonene da. 

Anonymous poster hash: b6f19...444
Skrevet

Her var også den tredje fødselen et mareritt, så jeg forstår ikke at de som har hatt en grei fødsel tør å føde hjemme neste gang, min erfaring er at neste kan gå helt galt...

Det som skjedde her var at tredje barnet var stort, også hadde det navlestrengen tvunnet under armen så skulderen og armen til barnet ble dratt litt opp mot øret på en måte. Når jeg da i tillegg har litt smalt bekken ble barnet sittende bom fast. Det holdt på å gå veldig galt, det måtte mye makt til for å få barnet løs og både barnet og jeg ble skadet. Barnet måtte gjenopplives og fikk varige skader.

Det er jo mye tilfeldigheter, noen har en tøff førstefødsel og neste går som en drøm, andre har en fin førstefødsel mens neste blir et mareritt. Men de aller fleste har jo helt greit fødsler, antall fødsler med komplikasjoner er heldigvis i mindretall. Regn med det beste du, med to fine fødsler vet kroppen din hva den skal gjøre og to barn har allerede banet vei for lillesøster/lillebror, og skulle det bli komplikasjoner blir du ivaretatt av et fantastisk helsevesen. Lykke til :)

Anonymous poster hash: ba954...795
Skrevet

Hva skjedde da?

Anonymous poster hash: 51349...375

Morkakeløsning. Både jeg og baby kunne blødd i hjel. Det ble hastekeisersnitt.

Skrevet

5 drømmefødsler. Lykke til!

Anonymous poster hash: 36681...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...