Gå til innhold

rosa utflod :-/ hjelp....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdatering:

Når jeg gikk på do i morges, kom det mørkt blod uten klumper. Så gikk jeg i dusjen, og da kom det noen klumper også. Virker som om det var gammelt blod som har ligget i skjeden.. sitter å venter på at klokka skal bli nok til at legekontor og gyn skal åpne.. er veldig forberedt på at dette har gått galt:-(

Prøver å få i meg litt mat, noe som ser ut til å mislykkes!

Herre gud, kun 7-8 uker på vei, og føles som at verden raser sammen.. tenk på de som mister i uke 20, 30, 40...stakkars, stakkars folk!!

Huffa meg..var sånn det forløp seg på meg også.Først bare små spotting(rosa)..så friskt blod,deretter mørkt blod med smerter og så klumper ;-(

Får trøste seg med at det er bra det skjer såpass tidlig når det først skal skje..da kommer kroppen i normal syklus ganske fort igjen.

Vi kommer til å kjøre på så fort som mulig igjen..kjøpt meg clear blue monitor for å finne eggløsning fortere nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdatering:

Når jeg gikk på do i morges, kom det mørkt blod uten klumper. Så gikk jeg i dusjen, og da kom det noen klumper også. Virker som om det var gammelt blod som har ligget i skjeden.. sitter å venter på at klokka skal bli nok til at legekontor og gyn skal åpne.. er veldig forberedt på at dette har gått galt:-(

Herre gud, kun 7-8 uker på vei, og føles som at verden raser sammen.. tenk på de som mister i uke 20, 30, 40...stakkars, stakkars folk!!

Huff :( Har du kommet deg til legen?

Skrevet

Oppdatering:

Huffa meg..var sånn det forløp seg på meg også.Først bare små spotting(rosa)..så friskt blod,deretter mørkt blod med smerter og så klumper ;-(

Får trøste seg med at det er bra det skjer såpass tidlig når det først skal skje..da kommer kroppen i normal syklus ganske fort igjen.

Vi kommer til å kjøre på så fort som mulig igjen..kjøpt meg clear blue monitor for å finne eggløsning fortere nå..

Huff!! Men nå blør har jeg ikke blødd(det som var brunt blod) siden kl 7.. helt tørt og tappen Virket lukket. Blir gal!

Skulle ønske man ble sendt rett på ultralyd for sjekk så man slapp å gå rundt å være usikker!

Lykke til med neste prøving ♡

Skrevet

Oppdatering:

Huff :( Har du kommet deg til legen?
Fikk time litt senere i dag. Og har fått ul i morgen ettermiddag. Men skal trygle legen om å få bli sendt inn i dag... Tålmodighetsprøve det her! ;-)
Skrevet

Jeg ble sendt direkte fra legen til gynekologisk poliklinikken, måtte vente en stund for å komme inn, men fikk da tatt ul. Forferdelig å måtte vente så lenge :(

Skrevet

Ikke noe gøy nei. Men dessverre har de jo rett, det er helt naturlig og ingenting å gjøre med. Jeg har en veldig grei fastlege. Hun ringte sykehuset mens jeg var der. Men hun kunne ikke gjøre noe mer for meg, de tar ikke inn folk så tidlig i svangerskapet, med mindre det er snakk om voldsomme smerter eller andre ting. Jeg er pent nødt til å vente til torsdag før jeg får tidlig ul. Det er jo forståelig at de ikke kan ta inn alle som spontanaborterer som om det var noe akutt. Det er tross alt viktigere at de som virkelig trenger det (har en levedyktig baby i magen) får akutt hjelp. Men ja, det er helt grusomt å gå å vente. Selv er jeg på jobb og later som ingenting, mens inni meg gråter jeg fordi jeg igjen mister babyen min...

Krysser fingrene for dere som fortsatt har et håp!:-)

Skrevet

Jaja.. ikke noe hjelp fra legen heller.. eller prøvde å ringe gyn på sykehuset, men de ville avvente.. skal på ul i morgen ettermiddag uansett da... men er nok bare å innse at det er en sa på gang:-(

Skrevet

Da var ul overstått, og fikk beskjed om at det ikke var noen ting igjen. Det er jo fint at kroppe har klart å rydde opp selv, men nå har jeg sinnsyke smerter som ikke ser ut til å gi seg. Syns det er litt rart i og med at alt liksom skal være ute, i følge gyn ?!

Skrevet

Så trist at det gikk som det gikk, men bra kroppen ordner opp selv. Du får ta noe smertestillende og legge deg på sofaen. Håper du føler deg bedre snart. 

Skrevet

Da var ul overstått, og fikk beskjed om at det ikke var noen ting igjen. Det er jo fint at kroppe har klart å rydde opp selv, men nå har jeg sinnsyke smerter som ikke ser ut til å gi seg. Syns det er litt rart i og med at alt liksom skal være ute, i følge gyn ?!

Huff, det var trist å høre :( Jeg har hatt rosa utflod hver eneste dag i over to uker! Fikk brev i dag, da blir det ny ul på mandag. Ta deg smertestillende og legg deg på sofa. Masse klemmer til deg!

Skrevet

Så trist å høre :-( Jeg ville gitt det et par dager. Hvis smertene fortsatt er der da ville jeg ringt på legen.

Håper jeg får samme beskjed på min ul i morgen, at alt er borte. Har så lite lyst på cytotec og/eller utskrapning...

Krysser fingrene for oss, på neste forsøk går det bra!:-)

Skrevet

Huff, det var trist å høre :( Jeg har hatt rosa utflod hver eneste dag i over to uker! Fikk brev i dag, da blir det ny ul på mandag. Ta deg smertestillende og legg deg på sofa. Masse klemmer til deg!
Takk for praten her inne! Har vært fint å kunne dele tanker med noen. Masse lykke til på ul på mandag. Oppdater gjerne så jeg kan se hvordan dt går med deg:-) Går nok helt sikkert fint!:-)

Klem tilbake!

Skrevet

Så trist å høre :-( Jeg ville gitt det et par dager. Hvis smertene fortsatt er der da ville jeg ringt på legen.

Håper jeg får samme beskjed på min ul i morgen, at alt er borte. Har så lite lyst på cytotec og/eller utskrapning...

Krysser fingrene for oss, på neste forsøk går det bra!:-)

Smertene er ikke like intense nå, men de er der fortsatt. Får gi det litt tid ja. Du får ha lykke til i morgen! Krysser fingrene for at det går kort tid før vi er gravide igjen, og at spira Klamrer seg fast da!:-)

Må si det har vært litt av en påkjenning å miste!!:-/

Skrevet

Kroppen hadde heldigvis ordnet opp selv. Så da er det definitivt over for denne gang... Ja, det er veldig slitsomt å gå igjennom en abort. Lurer på om jeg klarer å takle det noen flere ganger. Får håpe det ikke blir nødvendig.

Prøver dere på nytt med en gang, eller venter dere til dere har hatt en normal mens?

Skrevet

Kroppen hadde heldigvis ordnet opp selv. Så da er det definitivt over for denne gang... Ja, det er veldig slitsomt å gå igjennom en abort. Lurer på om jeg klarer å takle det noen flere ganger. Får håpe det ikke blir nødvendig.

Prøver dere på nytt med en gang, eller venter dere til dere har hatt en normal mens?

Fikk jo beskjed om at aborten var komplett på tirsdag, så ante fred og ingen fare(bortsett fra sinnsyke magesmerter) helt til Torsdag hvor det plutselig kom ut en stor klump :-/

For et mareritt!!

Men nå er alt på plass igjen, blødningen har stoppet og kontrollen i dag gikk fint. Gynekologen sa ikke noe om at jeg burde vente til etter en mens el. Eneste var å vente en ukes tid med å ha samleie pga infeksjonsfare :-) så vi kjører på igjen, og håper at neste klorer seg fast!

Kjenner jeg nesten gruer meg litt allerede, fir aner ikke hvordan jeg evt skal komme meg gjennom en SA igjen!

Skrevet

Har også konkludert med at vi ikke vil vente med å prøve igjen. Kun psykiske grunner til å vurdere å vente. Og det tror jeg ærlig talt ikke blir noe bedre av å vente... Så vi kjører bare på her også.

Jeg er også nervøs for neste gang. Hvordan jeg skal takle en tredje abort aner jeg ikke. Men overlever jeg to overlever jeg vel en til på et eller annet vis... Krysser fingrene for at det ikke skjer :-)

Skrevet

Vondt å lese gjennom dette..

Har også hatt rosa/beige aktig utflod i noen dager samt mensmurringer :( Er bare 4+2

Skrevet

Har også konkludert med at vi ikke vil vente med å prøve igjen. Kun psykiske grunner til å vurdere å vente. Og det tror jeg ærlig talt ikke blir noe bedre av å vente... Så vi kjører bare på her også.

Jeg er også nervøs for neste gang. Hvordan jeg skal takle en tredje abort aner jeg ikke. Men overlever jeg to overlever jeg vel en til på et eller annet vis... Krysser fingrene for at det ikke skjer :-)

Må si meg enig!!:-) Krysser fingrene for deg!-og meg;-) Det verste er å se alle de voksende magene rundt meg om dagen! Selv om jeg ønsker de alt godt selvfølgelig, så skulle jeg ønske det var meg :-)

Skrevet

Vondt å lese gjennom dette..

Har også hatt rosa/beige aktig utflod i noen dager samt mensmurringer :( Er bare 4+2

Huff! Ikke noe hyggelig å lese om for andre sikkert, men har vært fint å kunne dele det med noen!

Det trenger jo ikke å være noe galt med lille spira de da! :-) Har lest om maaaange det har gått bra med!:-) Krysser fingrene for deg! :-)

Skrevet

Hvordan har det gått på ultralyd i dag, Ming 82??:-)

Skrevet

Fosteret er 16mm med bankende hjerte :) Blir ekstra oppfølging siden jeg fortsatt blør :( Blir ul igjen om 3 uker.

Skrevet

Fosteret er 16mm med bankende hjerte :) Blir ekstra oppfølging siden jeg fortsatt blør :( Blir ul igjen om 3 uker.

Wohooo:-) det var hyggelig å høre at du har fått se et hjerte banke!!:-) Fint at du får tett oppfølging da. Det ser jo ut som at det her skal gå helt fint da! Masse lykke til videre!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...