julibaby10 Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 I går kveld før jeg skulle legge meg kom det litt rosa utflod på papiret. Ble jo kjempebekymret. Nå sitter jeg her med litt mensmurringer i magen og korsryggen og er redd for at noe er galt :-( Mindre ømme bryster i dag, men skikkelig kvalm.. Kom ikke noe mer rosa utflod når jeg var på do i sta... Noen som har erfaringer? Eller noen som kan berolige meg??
Polardoggi Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Samme her..er 7 uker..hatt det i 3 dager nå litt til og fra..trenger ikke bruke bind eller noe.Jeg kjenner murringer,men det gjorde jeg før dette også og det er ikke hele tiden. Ringte legen i går og hun sa at det ikke skulle være noe å bekymre seg for så lenge det ikke kom masse blod og smerter.Var visst mye som skjedde med kroppen i disse ukene vi er i nå og mange kunne få sånn rosa da de normalt skulle hatt mensturasjon osv.
julibaby10 Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2014 Takk for svar!:-) Er så kjedelig å gå å engste seg for alt mulig. Er så rart, for var ikke engstelig og redd med førstemann i det hele tatt! Har ikke vært noe mer rosa utflod i dag, men litt mer beige-aktig egentlig. Men er nok sikkert bare fordi kroppen er i full sving håper jeg. Skal på ultralyd på torsdag, så håper virkelig jeg får se et hjerte som banker da!!:-)
Ming82 Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er 6+4 i dag og har hatt rosa utflod i nesten ti dager, hadde litt smerter og har hatt frisk blod et par ganger. Jeg har vært ultralyd to ganger, det har gått bra så langt. Antakelig ikke noe å bekymre seg for, men skjønner godt at du blir engstelig. Krysser fingrene for at alt går bra
julibaby10 Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2014 Takk for det!:-) Har fulgt litt med på deg her inne i og med at du hadde blødning og sånn. Fint å lese at alt står bra til:-) Teller dager til Torsdag. Går vel fort siden dagene er fylt opp med jobb og en 2-åring. ;-)
Polardoggi Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Nå bestilte jeg time til tidlig ul på oslo city legesenter..fikk time allerede på mandag..orker ikke gå å lure..det har jo ikke avtatt noe hos meg..heller litt mere..men fortsatt ikke mye..men opplevd ma før og orker ikke gå flere uker for så å kanskje få vite at det ikke er noe :-/
julibaby10 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2014 Krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte på mandag!!:-) Så fint at du fikk time så fort da, så slipper du å gå å engste deg. Du må holde meg oppdatert om hvordan det går da!:-) Her har det ikke vært noe mer farget utflod heldigvis, men har til tider en del murringer i magen.. Kanskje fordi ting vokser og strekker seg...?! Lykke til i morgen da!:-)
Polardoggi Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Blir nok ikke noe time på mandag..begynte å blø masse i går og hatt sinnsyke smerter i natt..kommet klumper osv.Så løpet er nok kjørt for min del..så da blir det å ringe legen i morgen for å få ultralyd å se om alt er ute.Kunne jo ønske det var en tvilling som gikk tapt i natt...men sjangsen er vel liten for det ;-(
april*82 Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Samme her. Moderate blødninger i noen dager nå :-( Helt likt forrige gang som endte i MA. Ser ikke ut til at kroppen klarer å ordne opp selv denne gangen heller, så da blir det vel cytotec-kur og eventuelt utskrapning.... Huff, det er tungt. To mislykkede svangerskap på rad er ikke noe gøy. Lurer på om jeg kommer til å føle noe glede neste gang jeg får positiv test...
Ming82 Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Huff Det var ikke noe hyggelig dette her Jeg fikk selv smerte i natt, ikke noe mer blod, men det er der hver gang jeg tørker meg.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 Hvor langt er dere på vei jenter:/? Anonymous poster hash: 2f447...1fc
julibaby10 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 12. januar 2014 Nå blør jeg:-( På vei til legevakta nå... tror dette går dårlig :-(
julibaby10 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 12. januar 2014 Hvor langt er dere på vei jenter:/? Anonymous poster hash: 2f447...1fc 7 uker...
Ming82 Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Huff Julibaby10 Lykke til! Jeg er 6+5 i dag. Blør litt frisk blod, har ikke noe vondt ennå.
julibaby10 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 12. januar 2014 Legen var ikke akkurat den mest positive her i verden. Hun sa det var helt vanlig med SA og ag det var naturens gang. Skal ringe å prøve å få kommet meg til gyn i morgen. I verste fall må jeg vente til jeg har time på torsdag... Aff! Håper det går bra med deg ming82!! Dette er ikke hyggelig! Men ender det i SA får vi prøve å tenke at det skjer fordi det er noe galt med "babyen"... akkurat som at det er no trøst :-/
Ming82 Skrevet 12. januar 2014 #18 Skrevet 12. januar 2014 Legevakten er nok ikke mest sympatiske jeg har vært borti dessverre Da jeg var hos legen første gangen, da undersøkte de om livmorstappen var lukket. Er den lukket er det fortsatt håp. Ring fastlegen din i morgen og krev ul. Huff, ja om det skulle ha vært sa så håper jeg kroppen rydder opp alt selv. Men er alt håp ute? Har du vondt? Mye blod? Sender deg en god klem!!
julibaby10 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #19 Skrevet 12. januar 2014 Har litt mensmurringer, men ikke kjempevondt liksom.. kom en del blod på papiret når jeg tørket meg når jeg var på do, og så var det mye mindre blod når jeg var på do en time senere. Helt friskt blod uten klumper.. Om alt håp er ute, vet jeg ikke.. kjedelige greier altså!
Ming82 Skrevet 12. januar 2014 #20 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har blødd av og på siden nyttårsaften. Rosa utflod til frisk blod, mensmurring her også, ikke direkte smerte. Det er fortsatt håp da! Krysser fingrene for at de undersøker deg i morgen.
julibaby10 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #21 Skrevet 12. januar 2014 Håper på det, Ming:-) takk for støttende ord! Er bittesmå "klumper" (ser ut som koagulert blod) også.. oppdaterer i morgen! Nå er det sofa som gjelder! Skal syns synd på meg selv resten av dagen, og i hele morgen :-)
julibaby10 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #22 Skrevet 12. januar 2014 Blir nok ikke noe time på mandag..begynte å blø masse i går og hatt sinnsyke smerter i natt..kommet klumper osv.Så løpet er nok kjørt for min del..så da blir det å ringe legen i morgen for å få ultralyd å se om alt er ute.Kunne jo ønske det var en tvilling som gikk tapt i natt...men sjangsen er vel liten for det ;-( Føler med deg!! Ikke noe hyggelig å lese! klem til deg♡
julibaby10 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #23 Skrevet 12. januar 2014 Samme her. Moderate blødninger i noen dager nå :-( Helt likt forrige gang som endte i MA. Ser ikke ut til at kroppen klarer å ordne opp selv denne gangen heller, så da blir det vel cytotec-kur og eventuelt utskrapning.... Huff, det er tungt. To mislykkede svangerskap på rad er ikke noe gøy. Lurer på om jeg kommer til å føle noe glede neste gang jeg får positiv test... Huff!! Klem til deg♡
julibaby10 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #24 Skrevet 12. januar 2014 Samme her. Moderate blødninger i noen dager nå :-( Helt likt forrige gang som endte i MA. Ser ikke ut til at kroppen klarer å ordne opp selv denne gangen heller, så da blir det vel cytotec-kur og eventuelt utskrapning.... Huff, det er tungt. To mislykkede svangerskap på rad er ikke noe gøy. Lurer på om jeg kommer til å føle noe glede neste gang jeg får positiv test... Huff!! Klem til deg♡
julibaby10 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #25 Skrevet 13. januar 2014 Oppdatering: Når jeg gikk på do i morges, kom det mørkt blod uten klumper. Så gikk jeg i dusjen, og da kom det noen klumper også. Virker som om det var gammelt blod som har ligget i skjeden.. sitter å venter på at klokka skal bli nok til at legekontor og gyn skal åpne.. er veldig forberedt på at dette har gått galt:-( Prøver å få i meg litt mat, noe som ser ut til å mislykkes! Herre gud, kun 7-8 uker på vei, og føles som at verden raser sammen.. tenk på de som mister i uke 20, 30, 40...stakkars, stakkars folk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå