Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Hvor mye har han å si, hva bestemmer han? Anonymous poster hash: 4f109...b18
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Ja vi blir alltid enige. Altså de store tingene som sofa, bord, , spisebord. Småting bryr han seg ikke om Anonymous poster hash: 7b5ad...34e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Vi bestemmer de store kjøpene sammen sånn som sofa,seng osv. Gardiner ol er det jeg som bestemmer. Han prøvde å klage på julepynten i år, men da sa jeg at så lenge det er jeg som må pynte så er det jeg som bestemmer stilen . He He
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Det samme sa min. Synes stjerna i vinduet var for stor, men jeg som pynter jeg bestemmer;-) Anonymous poster hash: 7b5ad...34e
megmegmeg Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Hahah, nei han hater alt som heter interiør:p
fiolregn Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Han bryr seg dessverre litt for mye.. Men protestene hans kan muligens ha noe med min litt spesielle smak å gjøre.. Stakkars.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 de store møblene vil jeg gjerne ha hans mening om. han bryr seg jo litt selv im han sier at han ikke gjør det og at dette uansett er opp til meg. men mindre møbler og nips kjøper jeg uten å tenke så mye på mannen. Anonymous poster hash: 1df92...08e
Cruella De Vil Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 (endret) Større ting som møbler og belysning er han selvsagt med på å avgjøre. Nips og ting som puter osv. er det meg som kjøper, er han ute og handler med meg spør jeg ham vel om han har en mening, men ellers kjøper jeg sånt på egenhånd (kjøper ikke mye nips, altså, hehe). En fordeling jeg er fornøyd med, og det tror jeg han er også. Endret 11. januar 2014 av minni75
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Ja vi blir alltid enige. Altså de store tingene som sofa, bord, , spisebord. Småting bryr han seg ikke om Anonymous poster hash: 7b5ad...34e Samme her. Men plutselig kan han få et innfall som at vi må ha juletrepynt med spesielle farger eller fasong. Da får han bare holde på. Jeg er ikke så interessert. Til mannens store frustrasjon Anonymous poster hash: 02492...029
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Han er delaktig i den forstand at han betaler. Jeg er hjemmeværende og vi har felles økonomi. Men han er veldig fornøyd med resultatene når jeg kjøper noe nytt eller ordner hjemme. Noen ting setter han spørsmålstegn ved, kjøpte et digert spisestuebord i rustikk stil, med bordplate av gammel, rustikk furu, og da mente han det var litt rart. Men med nye flotte stoler ble det kjempefint, og han hører jo alle som er innom her at de elsker det bordet og lurer på hvor det er kjøpt Osv. Så han har lært seg til å stole på stilen min. Hadde han hatt lyst til å bestemme mer, hadde det vært koselig, men han har ikke så veldig sans eller interesse. Anonymous poster hash: c21c3...b3f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Nei, men så bryr han seg ikke så mye heller da. Han liker den stilen jeg har Anonymous poster hash: ad8cf...65f
MamsenMedToSmå Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 Her blir vi enige om alt. Noen få små pynteting har jeg jo kjøpt uten at han har vært med å bestemme, men det er unntakene
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #14 Skrevet 11. januar 2014 Hvordan vi har det hjemme er et fellesprosjekt hvor han har like mye å si som meg. Jeg synes iofs at mye interiørstyring er ganske kjedelig så jeg er veldig glad for at det er noe vi fikser sammen. Anonymous poster hash: 70a08...7b7
☆☆☆ Skrevet 11. januar 2014 #15 Skrevet 11. januar 2014 Ja, diverre har han meiningar om alt frå finservise til golvteppe..
SmellyCat Skrevet 11. januar 2014 #16 Skrevet 11. januar 2014 Ja, diverre har han meiningar om alt frå finservise til golvteppe.. Samme her Men vi blir som regel enige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå