Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Myte eller ikke? Venter 3.mann. Hatt et komplisert svangerskap, ingenting har gått "på skinner." Ekstra oppfølging grunnet uregelmessig hjertelyd som er ok nå. Innlagt pga fall på magen. Mange bekymringer. Er redd for at alt går galt under fødsel også siden svangerskapet har vært så vanskelig... Anonymous poster hash: cd526...4c2
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 vet om et par tilfeller der det stemmer, ja. men her tror jeg du vil få mange forskjellige svar.. Anonymous poster hash: 85317...12d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Svangerskap nr 3 var et helvete, men fødselen en drøm. Anonymous poster hash: 962e6...3a9
Denunge Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Hadde ett mareritt svangerskapet, men en drømmefødsel. Så trenger ikke å stemme.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Jeg tenkte år jeg var gravid at siden svangerskapet var så vanskelig kom fødselen til å gå bra Det gjorde den på en måte også selv om det ble haste ks som var min største skrekk. Var pga tverrleie. Kom inn med 2 min mellom riene så det ble travelt. Anonymous poster hash: f22fb...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå