Gå til innhold

Noen andre her som er normalvektige men som vil enda mere ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har født for tre mnd siden. Veier nå 58,5 kg og er 174cm høy. Har stooor rumpe, heftige elefantlår. Til vanlig små pupper men nå er de full av melk. Har omtrent ikke fett på armer og overkropp, er som en diger pære og føler meg elendig. Vekta er lav, det vet jeg, men jeg føler meg feit!

Hvor mye mer er det forsvarlig at jeg går ned? Noen som føler det samme, at det er flaut å innrømme at ja, jeg er slank men vil bli slankere?

Og hva syns dere om vekta mi uten å se meg?? Tipper dere hadde sagt noe annet etter å ha sett bilde! Kanskje jeg legger ut bilde hvis dere vil i morra! Da vil dere nok kommentere de feite låra mine! :(

Pæra 🍐

Anonymous poster hash: 58e82...62b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalvektig? Du må jo være ett beinrangel!

Anonymous poster hash: d37d9...202

Skrevet

Hihi nå provoserer du meg til å legge ut bilde... Da bytter du nok mening! ;)

Skrevet

jeg synes det høres ut som om du har en syk tankegang. Med den høyden og den vekten så kan du umulig ha stoor rumpe og heftige elefantlår.

Anonymous poster hash: b3a0b...56b
Skrevet

Jeg har kastet vekta, bruker kun målebånd. Anbefaler deg å spise sunt, trene riktig, dvs både kondisjon og styrke, bygg opp muskelmasse i både under og overkropp for besre balanse. Det er naturlig å bli bredere over hofter etter å ha fått barn, jeg ble aldri som før jeg fikk barn, men ser bra ut.

Jeg er forresten lavere, enn deg, men veier trolig mer, men er absolutt ikke for stor hverken her eller der, har faste naturlige bryster 75 D, en rumpe som harmonerer med brystene, markert midje og runde flotte hofter.

Jeg elsker formene mine. Jeg har muskuløse armer, rygg, flat mage der man aner musklene uten at jeg trenger å stramme den med vilje, lår og legger er muskuløse.

Jeg har født tre barn og er et stykke opp i 30 årene.

Kom deg på et studio, få kick start med PT og kom deg i form, ingenting å utsette. Men kast den stygge badevekta.

Anonymous poster hash: c7944...994

Skrevet

Kan ikke se for meg at du har noe stort på deg! :) hilsen pæra

Skrevet

Hihi nå provoserer du meg til å legge ut bilde... Da bytter du nok mening! ;)

Ja gjør det. Det hadde vært veldig interessant å se. Jeg er like høy som dec og 73 kg. Anser meg selv som slank, men kunne gått med 4 kg liksom. Noe mer enn det og jeg ville sett syk ut...

Skrevet

Med den vekta i forhold til høyden, er det ikke sjans i €$%#%* at hverken rumpa di eller lårene kan være enorme!

Skrevet

Ok jenter!! Legger ut bilde i morra, så ser dere ;)

Husker dere innlegget om to vannmeloner bak? Det var meg!

Skrevet

Huff som alle andre sier her.. Du kan jo helt umulig være for stor noen plasser.. Og du brude ikke gå ned i vekt! Men, begynn heller å trene, og stramme opp isteden for å slanke deg! 

Jeg er innenfor normal vekt, men, holder på å slanker meg nå. Jeg er 167cm og veier 67kg. Og jeg er IKKE feit altså.. 

Men, det skader ikke om jeg slanker meg itillegg til å trene… 

Skrevet

Er helt enig med dere.. At trening er bedre for meg en slanking.. Men ser ikke helt hvordan jeg skal få tid til det :( har ikke sjans.... Har en liten baby og en hel gjeng med dyr som krever sitt :(

Gleder meg til tilbakemelding på bilde i morra nå ;)

God natt

Skrevet

Vil gjerne se bilde, for jeg tror du er tynn!!! Selv fødte jeg for fem mnd siden, er 172 og veier 68kg, jeg føler meg "normalvektig", men ikke tynn. Jeg kan godt gå ned 5kg, men ikke mer.

Anonymous poster hash: ec969...8f1

Skrevet

Jeg er 171 og 55 kg og føler meg også litt "feit". Høres ut som om vi har nøyaktig lik kroppsfasong. Hadde jeg ikke vært så sykt slank på overkroppen ville jeg ikke følt meg tykk, men det er den kontrasten mellom over- og underkropp som lurer meg til å tro at jeg har store lår og stor rompe. Veide 53 før jul etter en heftig runde med omgangssyken og da var jeg fornøyd :)

Anonymous poster hash: 33731...287

Skrevet

Jeg er 171 og 55 kg og føler meg også litt "feit". Høres ut som om vi har nøyaktig lik kroppsfasong. Hadde jeg ikke vært så sykt slank på overkroppen ville jeg ikke følt meg tykk, men det er den kontrasten mellom over- og underkropp som lurer meg til å tro at jeg har store lår og stor rompe. Veide 53 før jul etter en heftig runde med omgangssyken og da var jeg fornøyd :)

Wow.. 

Men, si meg har dere ikke muskler ? 

Skjønner ikke at man kan være over 170 og veie noen og 50kg og likevel føle seg feit… 

Skrevet

Der ser du :) man kan veie lite og være stor noen steder. Kanskje andre liker Beyonce (?) ræv'er men jeg har det ufrivillig :(

Hi

Skrevet

Synes ikke du skal legge ut bilde. Du er sikkert litt som meg, hvor det legger seg daukjøtt rundt sitteområdet. Jeg veier 48 kg, og kan ikke gå ned noe mer og tro at det skal hjelpe. Jeg må trene muskler, og; det viktigste: jeg må trene på å godta formen min. Tror du også må trene på både det ene og det andre, og innse at det ikke er vekta som er problemet.

Anonymous poster hash: ef594...f5a
Skrevet

Wow..

Men, si meg har dere ikke muskler ?

Skjønner ikke at man kan være over 170 og veie noen og 50kg og likevel føle seg feit…

Ingen muskler her nei.... Jeg har knapt armer men elefantlår. All vekta er der nede! Ser hysterisk dumt ut!

Hi

Skrevet

Har født for tre mnd siden. Veier nå 58,5 kg og er 174cm høy. Har stooor rumpe, heftige elefantlår. Til vanlig små pupper men nå er de full av melk. Har omtrent ikke fett på armer og overkropp, er som en diger pære og føler meg elendig. Vekta er lav, det vet jeg, men jeg føler meg feit!

Hvor mye mer er det forsvarlig at jeg går ned? Noen som føler det samme, at det er flaut å innrømme at ja, jeg er slank men vil bli slankere?

Og hva syns dere om vekta mi uten å se meg?? Tipper dere hadde sagt noe annet etter å ha sett bilde! Kanskje jeg legger ut bilde hvis dere vil i morra! Da vil dere nok kommentere de feite låra mine! :(

Pæra 🍐

Du burde ikke slanke deg men begynne å trene med vekter. Det er letteste veien å gå fr å forme kroppen som du vil. Sjekk fitnessbloggen, mye nyttig der.

Anonymous poster hash: e314c...243

Skrevet

Pæra 🍐

Du burde ikke slanke deg men begynne å trene med vekter. Det er letteste veien å gå fr å forme kroppen som du vil. Sjekk fitnessbloggen, mye nyttig der.

Anonymous poster hash: e314c...243

Det hun sa:)

Styrketrening er det du trenger. Og sunn mat. Du kan umulig være tykk, men mangler sikkert muskler og da føler man seg fort litt dvask.

Jeg er 173 og 62 kg, mye muskler og ser ganske tynn ut. Ikke spinkel, men langt fra rund.

Anonymous poster hash: 3a74e...44d

Skrevet

Jeg skjønner følelsen din! Og skjønner hva du mener. Jeg er i dag 173 cm og 55 kg, og føler meg veldig flott. For noen år siden var jeg akkurat samme vekt og høyde, men utrent. Nå trener jeg styrke, og har gått ned i fettprosent og opp i muskelmasse. Klarer fint 30 push up, noe jeg såvidt klarte 5 av tidligere- på knærne.. Rumpa er stram og fin, og magen har synlig muskler. Er så fornøyd!!! Med en slank kropp har du jo et perfekt utgangspunkt til å få en flott kropp. Skjønner du føler deg lite vel nå, men å gå ned i vekt gir ikke så godt resultat. Før jeg startet å trene hadde jeg skikkelig slapp rumpe, selv om jeg var slank. Sægge rumpe! Og slapp magehud.. Du vil kanskje muligens føle deg mer vel hvis du går ned, men da bare med klærne på. I bikin vil du fortsatt være misfornøyd. Trening er løsningen her, ikke noe diett. Nå har jeg vært veldig bevisst på kostholdet da jeg ønsket å gå ned i fettprosent, men ikke i vekt. Har hatt god veiledning av treneren min.

Og du som skrev benrangel!! Dust. Hva er det med folk. Jeg ser flott ut.

Anonymous poster hash: 52902...108

Skrevet

Jeg og. 170 høy og 55 kilo. Skulle gjerne gått ned til 52 og strammet bittelitt opp, har litt muskler. Liker ikke når jeg kan ta tak i magen. Problemet er at jeg mister puppene først og der er det ikke mye å gå på så nå på 55 kilo er det greit med puppa men rumpe og lår er digert. Men på 52 kilo er de perfekt. Bruker xs eller 25 tommer i bukser og det kan høres ok ut men det ser ikke sånn ut . Men orker ikke noe stor greie så blir nok kun litt ekstra muskler , digger når overarmene er definerte , tank tops er hot as hell til meg når jeg har sett på litt manualer :)

Anonymous poster hash: ed9ef...f63

Skrevet

Blir helt matt av hvor forvrengt kroppsbilde mange av dere har. Jeg er 169 cm høy og 80 kg. Blir storfornøyd hvis jeg klarer å gå ned til 67 kg. Ser gjerne bilde!

Anonymous poster hash: b9db6...ccd

Skrevet

Ooi! Jeg er 169 og har klart å kommet meg opp på 59 kg etter ufrivillig vekttap.. vil ligge på minst 60, men trenger en oppstramming :) men om du skal trene må du droppe å overvåke vekta, for etter hvert bygger du muskler :)

Skrevet

Ooi! Jeg er 169 og har klart å kommet meg opp på 59 kg etter ufrivillig vekttap.. vil ligge på minst 60, men trenger en oppstramming :) men om du skal trene må du droppe å overvåke vekta, for etter hvert bygger du muskler :)

Det er en sannhet med mange modifikasjoner. Sjelden damer greier å gå opp med enn 1-2 kg muskler.

Anonymous poster hash: 7cf96...fd8

Skrevet

Jeg er 176 og ca 63 kg.

Er slank, men mer rundt baken/lårene og veldig slank på overkroppen. Tenker det er typisk kvinnelig.

Ideelt sett kunne jeg tenkt meg å gå ned et par kilo fettvekt og gått like mye opp i muskler. Dette fordi jeg har vært syk lenge og har lite muskler igjen. Det som før var muskler er nå fett virker det som.

Men, jeg er fornøyd med kroppen. Orker ikke bruke energi på å være misfornøyd med smådetaljer. Trening får jeg ta når jeg blir frisk igjen. Det jeg ønsker å endre er med tanke på at det helsemessig er bedre å være sterkere enn det jeg er nå. Men jeg bør ikke gå særlig mer ned i vekt. Trener jeg armene bare litt så blir helhetsinntrykket av kroppen min mer balansert uten at jeg trenger å gå ned noe rundt sete og lår.

Når noen her forteller at de bruker buksestørrelse xs og 25 og synes de ser digre og feite ut, da synes jeg det er på tide å ta en realitetssjekk og jobbe med hvordan de ser på sin egen kropp!

Jeg har vært vel 25 kg mer enn jeg er i dag, så jeg vet hvordan det er å være overvektig. Jeg måtte jobbe masse med mitt eget selvbilde etter at jeg gikk ned i vekt for mange år siden. Dette fordi jeg fremdeles så min gamle kropp i speilet selv om denne var blitt 20-25 kg mindre. Jeg følte meg stor, selv om jeg visste jeg ikke var det. Det er en skremmende mekanisme fordi jeg tror den fort kan føre til spiseforstyrrelser hos de som er disponert for det. Og når man føler det slik finner man gjerne litt for sent ut at man er disponert...

HI - du skriver at du er 173 høy og 58 kg, og du vil slanke deg, men ikke trene.

Det høres i mine ører veldig feil ut! Du skriver at du ikke har tid til å trene, men du vil ha mye større utbytte av å trene enn å gå ned i vekt. Så tynn som du beskriver at armer er, så vil du f.eks. ha stort utbytte av å trene rygg, skuldre og armer. Da vil kroppen din se mer harmonisk ut og fokuset på sete/lår bli mindre. Du virker slankere uten nødvendigvis å gå ned i vekt. Og ikke minst vil du ha en sunnere kropp.

Men noen helt enkle øvelser på stuegulvet og evt noen helt enkle vekter kan du fint gjøre dette hjemme på stuegulvet, du kan trene litt innimellom, du må ikke sette av en time hver gang, og du må på ingen måte bruke tid til å dra ut av huset på treningsstudio.

Anonymous poster hash: e13e2...7b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...