Gå til innhold

Hjemme med barn på 15mnd

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt hjemme sammen med min sønn. Jeg merker at hvis vi blir litt mye hjemme blir han veldig suttrete.. Noen tips til hva man kan finne på?

Anonymous poster hash: c28a0...f61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åpen barnehage, treningssenter med barnepass, mate ender, kaste seiner i vannet, leke i grusen/sanden, disse på babydisse, trilletur, besøke familiemedlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjort alle disse tingene, treningssenter med barnepass er det ikke her.. Kanskje vi skulle vært flinkere til å gått i parken å matet fuglene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er også utrolig aktiv,så å sitte i ro er det siste han har lyst til... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte mye svømmehall, lekeland og lekeplass i byen.

Når vi er hjemme gjør vi litt forskjellig, og jeg ser at det ikke er lett å aktivisere disse små skapningene våre som er såå aktive :-))

Min begynte nå i barnehagen 16 måneder gammel og det kommer han til å ha godt av!

De er utrolig flinke til å skreddersy pedagogiske opplegg som gir mye glede til barna.

Vi kan ikke kompensere for vennskap hjemme-og det er jo grunnleggende å ha med seg videre i livet..

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min er 18 mndr, og jeg ser at han har godt av barnehagen, blir fort rastløs hjemme...

før han begynte der, gikk vi mye tur, så på pip pipper og båter, lekte i sandkasse, gikk på besøk til andre som hadde små barn... men alt er bedre etter at barnehagen startet.

nå har jeg han hjemme på kosedag, når jeg har turnus fri, og alle setter pris på dagen hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt hjemme sammen med min sønn. Jeg merker at hvis vi blir litt mye hjemme blir han veldig suttrete.. Noen tips til hva man kan finne på?

Det ER krevende å være hjemme med små barn! De er noen utålmodige små mennesker :-) Etter at jeg fikk en eske med Sangkort av naboen, har SingSang kortene vært redningen min. Når barna blir sutrete og kjeder seg er det bare å sette frem esken. De første 15 minuttene går med til å ta korte ut og inn av esken ... etter hvert kommer de med favoritt sangen sin og da skal det synges, danses og koses. Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...