Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Hvordan greier folk seg etter et knusene og opprivende brudd man verken ønsker eller var klar over kom til og skje? Ikke så lenge siden jeg ble forlatt, vi var sammen i mange år og fikk du heeelt fantastisk nydelige barn. Yngste var ikke mange ukene gammel da eksen bare dro. Så nå sitter jeg her, ensom og føler jeg snart blir gal. Vil ikke ha han tilbake, ikke den han er nå. Men vil bare ikke være alene, vil ikke være alene med barna (alenemor) jeg vil dele de med en(som skulle vært BF) Jeg har fått utrolig masse og god støtte fra familien og venner, men ingen klarer og erstatte den tomme og ensome følelsen.. Ingen klarer og erstatte den rollen en kjæreste skal ha. Ingen kan jo trøste som en kjæreste kan. Ikke har jeg bare mista bf men også mange gode venner som til syvene og sist var hans. Men som jeg har kjent og vært sammen ukentlig i mange mange år. Sørger så over forholdet, at barna mine skal vokse opp uten oss sammen, at jeg er alene og over tapte vennskap. Vet jo at tiden leger alle sår, men jeg haar aldri følt meg så ensom, sålenge og mye (hele dagen) Jeg har følt meg mye ensom opp igjennom oppveksten, men ikke på denne måten. En ting er og velge og være alene enkelte dager, men når man ikke har noe valg blir det trykkende. Jeg har ikke hatt problemer med og være alene til tider før. Men som sagt nå er det trykkende og føler jeg blir gal snart. Det er ikke så mye noen får hjulpet meg med dette. Er jo noe jeg selv må igjennom. Men hvordan? Måtte bare få satt ordene svart på hvitt. Anonymous poster hash: 26268...10d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Klem til deg<3 Gi klem kos og nyt barna dine, så blir det sikkert bedre etterhvert, når du får kommet deg til hektene og hverdagen starter og du begynner å ville date igjen:) bruk familien din til hjelp og støtte:) Anonymous poster hash: 2b091...c34
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Klem til deg<3 Gi klem kos og nyt barna dine, så blir det sikkert bedre etterhvert, når du får kommet deg til hektene og hverdagen starter og du begynner å ville date igjen:) bruk familien din til hjelp og støtte:) Anonymous poster hash: 2b091...c34 Tusen takk for gode ord. Jeg nyter barna mine, men det er en skygge der hele tiden. Anonymous poster hash: 26268...10d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Hvordan greier folk seg etter et knusene og opprivende brudd man verken ønsker eller var klar over kom til og skje? Ikke så lenge siden jeg ble forlatt, vi var sammen i mange år og fikk du heeelt fantastisk nydelige barn. Yngste var ikke mange ukene gammel da eksen bare dro. Så nå sitter jeg her, ensom og føler jeg snart blir gal. Vil ikke ha han tilbake, ikke den han er nå. Men vil bare ikke være alene, vil ikke være alene med barna (alenemor) jeg vil dele de med en(som skulle vært BF) Jeg har fått utrolig masse og god støtte fra familien og venner, men ingen klarer og erstatte den tomme og ensome følelsen.. Ingen klarer og erstatte den rollen en kjæreste skal ha. Ingen kan jo trøste som en kjæreste kan. Ikke har jeg bare mista bf men også mange gode venner som til syvene og sist var hans. Men som jeg har kjent og vært sammen ukentlig i mange mange år. Sørger så over forholdet, at barna mine skal vokse opp uten oss sammen, at jeg er alene og over tapte vennskap. Vet jo at tiden leger alle sår, men jeg haar aldri følt meg så ensom, sålenge og mye (hele dagen) Jeg har følt meg mye ensom opp igjennom oppveksten, men ikke på denne måten. En ting er og velge og være alene enkelte dager, men når man ikke har noe valg blir det trykkende. Jeg har ikke hatt problemer med og være alene til tider før. Men som sagt nå er det trykkende og føler jeg blir gal snart. Det er ikke så mye noen får hjulpet meg med dette. Er jo noe jeg selv må igjennom. Men hvordan? Måtte bare få satt ordene svart på hvitt. Anonymous poster hash: 26268...10d Fikk 2 heeelt fantastike nydlige barn skulle det stå Anonymous poster hash: 26268...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå