Gå til innhold

Vasker dere dyna når ungen tissa i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dynetrekket var litt fuktig i kantene, så jeg hev det i vask. Tenkte å vaske dyna også, men a blir den så flat, da jeg ikke har tørketrommel. Ville dere vaska dyna? Den er tørr nå som jeg kjente på den, og ingen lukt..

Anonymous poster hash: 2c7d5...3a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg ville kjøpt tørketrommel med barn i hus da ;)

Anonymous poster hash: 399c7...44e
Skrevet

Vi har tørketrommel, så jeg hadde vasket den hvis den var våt, uten hadde jeg mest sannsynlig ikke vasket den hvis den bare hadde blitt såvidt litt våt. (Men hvordan klarer dere dere uten tørketrommel med barn??)

Anonymous poster hash: 22155...f02
Skrevet

Kun hvis det er tiss på den.

Skrevet

Hvis det er tiss på den, ja.

Har du dundyne, så er du helt avhengig av tørketrommel. Hvis ikke blir dyna ødelagt.

Anonymous poster hash: 683d0...9fa

Skrevet

Hvis det hadde kommet noe på den så ja, men ikke hvis den er 100% tørr. Har ekstradyner og god trening siden gutten vår først var gulpebaby, og i toårsalderen dro av bleia i søvne. Trommelen er en god venn her. ;)

Skrevet

Den var bittelitt fuktig, ikke våt som lakenet... Tørka tydeligvis på badet mens jeg venta på ledig maskin.

Lukter ingenting av den. Barnet er nesten 2 år.

Har gått fint uten tørketrommel til nå, har litt begrensa plass.

Anonymous poster hash: 2c7d5...3a0

Skrevet

Er det bare bittelitt så lar jeg det bare tørke. Evt bytter trekket. Dyna blir skiftet 3-4 ganger i uka uansett, men da er dyna gjennomvåt. Tørketrommel har vi aldri hatt, men henger klærne på badet og der er det over 30 grader.

Skrevet

Om du ikke får tørket det i trommel kan du like så godt bare kjøpe ny. For den vil bli ødelagt om du ikke trommler den.

Her vasker vi dyner månedlig, hadde ikke overlevd uten trommel!

Anonymous poster hash: 19653...e48
Skrevet

Vasker dyna hvis det er tiss på den ja. Eventuelt spyler den i badekaret. Da kan vi spyle kun der tisset er, så slipper vi å vaske hele dyna. Vi har 3 barn, men ikke tørketrommel. Fungerer helt utmerket det ;)

Anonymous poster hash: 5b927...12d

Anonymous poster hash: 5b927...12d

Skrevet

Har ikke tørketrommel og vasker dyner i maskinen. Aldri opplevd at dynene har blitt ødelagt.

Anonymous poster hash: 72cc1...fb7
Skrevet

jeg lukter på dynen før jeg avgjør. har to barn og aldri hatt tørketrommel. no problem. dyna tørker til neste natt uansett hvis jeg vasker den på morgenen. savner ikke tørketrommel i det hele tatt. bare mannen som ønsker ennå det er jeg som står for klesvasken. han ligger tromlede dynetrekk og håndklær, mens jeg syns det kjennes uvasket ut når det er så mykt.

Anonymous poster hash: 89ddd...24c

Skrevet

mitt barn gar dundyne som jeg har vasket flere ganger uten å tromle. ikke mye ødelagt. tror dere de hadde tørketrommel i "gamledager"?? ;-)

Anonymous poster hash: 89ddd...24c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke hver gang. Det har jeg ikke tid til :-P men minst en gang i uka

Skrevet

Hvis den er fuktig

Anonymous poster hash: 5caf8...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...