Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg vet at man ikke skal ta desse samtidig, men leste på et annet forum at østrogenet synker litt før el hos noen som går på pergotime slik at de ikke få el. da kunne du ta dq noen dager så fikk du el.. noen som har hørt om dette før??? Anonymous poster hash: 889b3...7ac
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Vil ikke anbefale det uten at du snakker med lege/gyn først. Vi var prøvere i 3 år og jeg gikk på Dong Quai en periode, men den endte opp med å ødelegge syklusen min helt. Det ble skikkelig hormonsurr. Noen mnd etterpå fikk jeg en enkel dose Pergotime og resultatet er i dag 2 år gammelt :-) men det jeg husker var at jeg nesten ga opp (tok EL-tester) for EL kom ikke før dag 22! Men det gikk altså helt supert Anonymous poster hash: f59c5...f12
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 jeg begynte på min 8 pergokur i dag, har gått på 4 enkle, 1 dobbel og nå 3 tripple.. har ingen el av noen av de.. derfor jeg lurer for da kunne jeg kanskje bare prøvd det før lap og prøverør Anonymous poster hash: 889b3...7ac
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Det hørtes tøft ut :-/ men har du brukt Dong Quai til nå? Jeg mistet eggløsningen min da jeg gikk på det så er selvfølgelig superskeptisk til det, men det er jo bare min erfaring, vet at mange har hatt god bruk for det også. Uansett får du ha lykke til, det er tøft å være en sliter. Anonymous poster hash: f59c5...f12
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 prøvde en mnd, men jeg slutta siden jeg verken fikk el eller tr eller noen ting.. ikke at det var noen bombe siden jeg verken har det med pergo eller uten heller.. men får se, er fortsatt 4 dager igjen med pergo Anonymous poster hash: 889b3...7ac
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 ingen andre? Anonymous poster hash: 889b3...7ac
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: 889b3...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå