Gå til innhold

Hva tjener de som jobber i barnevernet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det er dårlig betalt.. STemmer det? For en så jævlig jobb måtte jeg i hvert fall få godt betalt!

Anonymous poster hash: 40c88...b77
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva slags jobb du har.

Min mamma som ikke har noen formell utdannelse og har en liten stilling hvor hun reiser rundt en gang eller to i uka og besøker fosterhjemsbarn og sjekker at de har det ok tjener selvfølgelig ganske lite i forhold til en høyskoleutdannet sosionom som jobber fulltid i barnevernet.

De følger lønnsnivået som alle kommune- og statsansatte følger, lønn ut fra utdanning og ansiennitet. 

Anonymous poster hash: 907fe...246
Skrevet

Du blir ikke rik, men det er store forskjeller fra kommune til kommune også. Jeg jobber i en kommune utenfor Oslo, og tjener 398 000 i året. 8 års ansiennitet. I noen bydeler i Oslo kunne jeg tjent oppmot 40-50 000 mer.

Dårlig betalt, lite takknemlig jobb (som du ser på noen av innleggene her inne), men utrolig spennende, lærerikt og givende! Hver dag er det utfordrende avgjørelser og uventede oppgaver. Jobben krever mye av deg.

Anonymous poster hash: 00065...f2c

Skrevet

jo, men de som er saksbehandlere altså? Sosionomer eller barnevernpedagoger eller hva de er.. ?... Noen som vet hva de tjener?

Skrevet

jo, men de som er saksbehandlere altså? Sosionomer eller barnevernpedagoger eller hva de er.. ?... Noen som vet hva de tjener?

For sosionomer, barnevernpedagoger og liknende ansatt i kommuner og fylkeskommuner er gjennomsnittlig årslønn 378 000 kroner. Lønnen varierer etter hvor mye ansinnitet du har, og hvor du jobber. Kilde: Statistisk sentralbyrå.

Anonymous poster hash: 907fe...246

Skrevet

De synes vel de har så mye makt at det er verdt den lønna da...

Anonymous poster hash: cd033...78a
Skrevet

Mamma jobber fulltid i det statlige barnevernet, og har omtrent 450 000. Utdannet barnevernspedagog.

Anonymous poster hash: d2def...486

Skrevet

Kommer helt ann på hvilken stilling, hvor du jobber i landet og hva slags arbeid du gjør.

Saksbehandler, miljøterapeut, barnevernsvakta, tilsynsfører osv.

Jeg fikk grunnlønn på 372.000kr, tillegg kom ved siden av. Bv. Institusjon.

I Oslo kan en nyutdannet bv. Ped som tar på seg jobb som saksbehandler få en startlønn på rundt 400.000.

Andre kommuner har andre lønninger. Så mange variabler

Anonymous poster hash: d55d0...370

Skrevet

Det er akkurat som jobben til en bøddel; jo flere liv du ødelegger, jo bedre betalt får du.

Anonymous poster hash: e0345...527
Skrevet

Det er akkurat som jobben til en bøddel; jo flere liv du ødelegger, jo bedre betalt får du.

pardon my french, men for noe jævla bullshit.

Skrevet

Alt for lite.

Anonymous poster hash: dd92e...9b4

Skrevet

Da går de vel i minus på jobben sin i følge deg da. De hjelper uendelig mange barn fra grusomheter. Kom ikke å si at barnevernet ødelegger for folk. Da er du lite opplyst stakkars. Det er en grunn til at barnevernet griper inn. De gjør det ikke for moro skyld!!!!!!!!! Men stakkars deg, du skjønner vel ikke bedre.......

Anonymous poster hash: 9e2f5...115

Skrevet

Skjønner at du har vært innunder barnevernet...

Anonymous poster hash: 00065...f2c

Skrevet

25.000 før skatt

Anonymous poster hash: aab85...b0c
Skrevet

Nesten 500 000 , saksbehandler i Oslo

Anonymous poster hash: 479ea...b7a
Skrevet

Miljøterapeut på institusjon, rett under 500 000. Utdannet barnevernspedagog.

Anonymous poster hash: d6c6a...a8f

Skrevet

460,000. Saksbehandler i Oslo med åtte års ansiennitet.

Så vidt jeg har skjønt er Oslo kommune blant de som betaler mest i landet.

Anonymous poster hash: f021d...164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...