Gå til innhold

Et tredje barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på en liten til, men mannen er fornøyd med de to vi har. Noen som har noen gode overtalelses råd :D

Anonymous poster hash: a66df...4d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok tiden til hjelp. Og så fant jeg løsninger på de "problemene" han mente det kunne gi. Når han da fikk tenkt seg litt om ville han også ha nr 3!

Anonymous poster hash: c2b17...79c

Skrevet

Her er vi i motsatt situasjon. Mannen vil ha en til, mens jeg kjenner med hele meg selv at babyfabrikken er stengt og nedlagt for godt. Ingenting han kan finne på å si vil kunne overtale meg til å få en til. Hvis han fortsetter å mase vil jeg vurdere å sterilisere meg!

Anonymous poster hash: 440ea...746
Skrevet

Alle gode ting er 3 ;)

Vil også ha 3 barn. Har 2 nå, og heldigvis er mannen ombord på en nummer 3. Grunnen er rett og slett at det er så stor avstand mellom eldste og yngste i alder at vi ser at det blir en fordel med en til som kan leke og sloss med minsten.

Vi ser veldig tydelig at det er noe eldste hadde trengt i sin oppvekst. Han var enebarn til han var 7 år.

Nå vet jeg ikke om dette gjelder dere da.

Ellers kan du argumentere med at det er en grunn til at det er 5 seter i de fleste biler ;)

:D Men det går vel ikke å ha sete i mellom der, går det an i en stasjonsvogn? De to vi har bruker fortsatt bilsete.

Skrevet

Jeg tok tiden til hjelp. Og så fant jeg løsninger på de "problemene" han mente det kunne gi. Når han da fikk tenkt seg litt om ville han også ha nr 3!

Anonymous poster hash: c2b17...79c

Har dere gått nr.3 nå? Gikk det opp til forventning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...