Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #26 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor.. Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye.. Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Normalvekt når man er 174 cm er mellom 57 og 75 kg, ganske stort spenn med andre ord. Kroppfasong, muskelmasse og hva man selv føler seg komfortabel med avgjør. Men 72 kg er jo i øvre sjikte av normalvekt da.... Jeg som er akkurat like høy føler meg ikke slank på 72 kg, da har jeg skikkelig bilring og håndtak altså. Anonymous poster hash: 1fcb1...a52 Da har du nok en kroppsfasong der du legger på deg 'stygt' . Jeg har en typisk latinokropp med former og kunne aldri vært under 60kg, er omtrent så høy som deg. Kan fint ha noen kg ekstra så lenge jeg trener. Anonymous poster hash: a300d...594
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #27 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175. Anonymous poster hash: 692cd...aac Tuller du nå ??? Jeg er 172 og veide 60 kg etter et dødsfall, da var jeg altfor tynn, 26 tomma i bukser og a-cup i bh, helt skrapa. Vi er forskjellig bygd og trener man så er det flott med litt former. Anonymous poster hash: a300d...594 26" er jo en helt normal str... Kommer vel ann på kroppen, og hvor ting sitter.. Anonymous poster hash: 692cd...aac
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #28 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175. Anonymous poster hash: 692cd...aac Tuller du nå ??? Jeg er 172 og veide 60 kg etter et dødsfall, da var jeg altfor tynn, 26 tomma i bukser og a-cup i bh, helt skrapa. Vi er forskjellig bygd og trener man så er det flott med litt former. Anonymous poster hash: a300d...594 26" er jo en helt normal str... Kommer vel ann på kroppen, og hvor ting sitter.. Anonymous poster hash: 692cd...aac Sønnen min på 12 år bruker 26 tommer, det kan da ikke være vanlig at en voksen damerumpe får plass i en så smal bukse? Jeg har ikke brukt så små bukser siden ungdomsskolen ihvertfall og da hadde jeg kroppsfasong som en lyktestolpe (kom sent i puberteten) Anonymous poster hash: 1fcb1...a52
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #29 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175. Anonymous poster hash: 692cd...aac Latterlig!!! Enkelte folk her noe er regelrett syke! Jeg er forresten rett i underkant av 1.70, veier vanligvis 63 kg, bruker S/M i størrelse, har midje, pupper, litt rumpe og har litt muskler på kroppen. Skulle jeg kommet meg under 60 kg måtte jeg ha sulta av meg pupper, ræv, lår og kutta ut treninga totalt, hadde sett ut som et nitrist beinrangel! Anonymous poster hash: 7ae22...023
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #30 Skrevet 10. januar 2014 Hvorfor så negative til oss som mener hun er litt lubben? Jeg svarte lenger opp i tråden at jeg selv er normal på 175/60. Jeg er overhodet ikke opptatt av kropp, skjønner ikke hvorfor dere stempler meg sånn??? Jeg veide selv 74 etter siste svangerskap og så ganske feit ut rett og slett str 40 og 42. Store lår og rumpe og en diger mage (sånn som ser 4-5 mnd på vei ut). Dere kan da ikke mene at det er gjennomsnittlig? Jeg svarer jo ut fra mine erfaringer og jeg og HI har ca samme høyde. Noen ser sikkert gjennomsnittlige ut med 174/72, men det gjør absolutt ikke jeg. Det gjør ikke meg til en hysteriker eller fanatiker når det gjelder kropp. Så jeg foreslår at dere slutter å stemple meg og de andre som mener at HI kanskje er litt lubben. Anonymous poster hash: a404e...527
Bustetroll Skrevet 10. januar 2014 #31 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor.. Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye.. Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst? Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Jeg er 165 cm og jeg er FEIT når jeg veier 65 kilo! Men det er kanskje fordi jeg ikke har så mye muskler? Jeg har hvert fall flere valker som er lette å gripe fatt i nå som jeg er 62 kilo... Anonymous poster hash: e21b8...75c haha, du må ha et sykt syn på menneskekroppen hvis du mener du er feit når du veier 65 og er 165 cm.. Jeg veier 63 og er 158... Jeg er ikke feit i det hele tatt.. Jeg kunne fint gått ned 10 kg uten å se syk ut, men FEIT er jeg ikke... Sånn for å vise deg...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #32 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175. Anonymous poster hash: 692cd...aac Tuller du nå ???Jeg er 172 og veide 60 kg etter et dødsfall, da var jeg altfor tynn, 26 tomma i bukser og a-cup i bh, helt skrapa. Vi er forskjellig bygd og trener man så er det flott med litt former. Anonymous poster hash: a300d...594 26" er jo en helt normal str... Kommer vel ann på kroppen, og hvor ting sitter.. Anonymous poster hash: 692cd...aac Sønnen min på 12 år bruker 26 tommer, det kan da ikke være vanlig at en voksen damerumpe får plass i en så smal bukse?Jeg har ikke brukt så små bukser siden ungdomsskolen ihvertfall og da hadde jeg kroppsfasong som en lyktestolpe (kom sent i puberteten) Anonymous poster hash: 1fcb1...a52 Jeg har rumpe ja;) og hadde guttekropp dengang. Fri for pupper og var alt for tynn. Jeg liker formene og kroppen min nå, 15 kg tyngre:) Tro det eller ei Anonymous poster hash: a300d...594
Mrs Smith Skrevet 10. januar 2014 #33 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor.. Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye.. Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Jeg er 165 cm og jeg er FEIT når jeg veier 65 kilo! Men det er kanskje fordi jeg ikke har så mye muskler? Jeg har hvert fall flere valker som er lette å gripe fatt i nå som jeg er 62 kilo... Anonymous poster hash: e21b8...75c haha, du må ha et sykt syn på menneskekroppen hvis du mener du er feit når du veier 65 og er 165 cm..Jeg veier 63 og er 158... Jeg er ikke feit i det hele tatt.. Jeg kunne fint gått ned 10 kg uten å se syk ut, men FEIT er jeg ikke... Sånn for å vise deg... Nei, du er ikke feit, du er flott 😃 Måtte bare blande meg 😉
Bustetroll Skrevet 10. januar 2014 #34 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175. Anonymous poster hash: 692cd...aac Det kommer an på kroppsfasongen din, har du timeglassfasong ser du nok helt normal ut, har du eplefasong ser du nok litt "knubben" ut. Er selv 174 cm høy og har en veldig smal og langlemmet kropp (smale skuldre, liten rumpe, smale hofter) og alle ekstra kilo legger seg rundt magen. Når jeg veier 72 kg bruker jeg 40 i klær og har skikkelig bilring. Ser definitivt best ut rundt 63-65 kg. Har du større ramme enn meg, bredere skuldre, bredere hofter og kraftigere bygning, og om du samtidig er veltrent og fast i fisken regner jeg med du ser fantastisk ut. Anonymous poster hash: 1fcb1...a52 TS her, jeg har i lang tid veid 60kg..klarte ikke å gå opp i vekt. Da så jeg tynn ut..alt for tynn.. Men så klarte jeg å gå opp i vekt etter å ha begynt på p piller og nå har vekta løpt oppover. Tenker på å begynne å trene for å stramme opp, ikke for å gå ned i vekt. Jeg har helt flat mage og er endelig fornøyd med brystene . Har lagt på meg mye på rumpe og lår, men ser ganske slank ut tror jeg. Anonymous poster hash: 49f0e...ede Da er du ganske heldig. =) Jeg har en som bor i nærheten av meg, ser henne på bussholdeplassen av og til. hun har samme kroppsfasong som hun "adrian" i the secret life of the american teenager, hvis noen har sett på det. FLAT mage, smal midje, med brede hofter, rumpe og lår, men selv om det er stort, er det fortsatt stramt liksom. Så du er heldig hvis du er av typen som kun legger på seg på hofter og lår..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #35 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175.Anonymous poster hash: 692cd...aac Tuller du nå ???Jeg er 172 og veide 60 kg etter et dødsfall, da var jeg altfor tynn, 26 tomma i bukser og a-cup i bh, helt skrapa. Vi er forskjellig bygd og trener man så er det flott med litt former.Anonymous poster hash: a300d...594 26" er jo en helt normal str... Kommer vel ann på kroppen, og hvor ting sitter..Anonymous poster hash: 692cd...aac Sønnen min på 12 år bruker 26 tommer, det kan da ikke være vanlig at en voksen damerumpe får plass i en så smal bukse?Jeg har ikke brukt så små bukser siden ungdomsskolen ihvertfall og da hadde jeg kroppsfasong som en lyktestolpe (kom sent i puberteten) Anonymous poster hash: 1fcb1...a52 Det kommer helt ann på buksen.. Fasongen og kvaliteten har mye å si.. Anonymous poster hash: 692cd...aac
Bustetroll Skrevet 10. januar 2014 #36 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor.. Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye.. Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Jeg er 165 cm og jeg er FEIT når jeg veier 65 kilo! Men det er kanskje fordi jeg ikke har så mye muskler? Jeg har hvert fall flere valker som er lette å gripe fatt i nå som jeg er 62 kilo... Anonymous poster hash: e21b8...75c haha, du må ha et sykt syn på menneskekroppen hvis du mener du er feit når du veier 65 og er 165 cm..Jeg veier 63 og er 158... Jeg er ikke feit i det hele tatt.. Jeg kunne fint gått ned 10 kg uten å se syk ut, men FEIT er jeg ikke... Sånn for å vise deg... Nei, du er ikke feit, du er flott Måtte bare blande meg Bland i vei, jeg blir bare litt satt ut noen ganger. Jeg er en av de som syntes en TYNN kropp også er pent. Jeg drømmer om kroppen til fotballfrue f.eks. Men, jeg syntes også det er kjempefint med former. Men når noen påstår de er FEITE når de er 165 og veier 65 kg, da er det noe som ikke er skrudd sammen riktig. For uansett hvor lat man er og hvor lite muskler man er, så kan man umulig være feit om man er 165 og veier 65 kg. Det er bare fysisk umulig...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #37 Skrevet 10. januar 2014 jeg er og 174 og veier 72 kg, er gravid og har gått ned 3 kg siste 3 mnd, så nå er jeg på 69. Jeg ser på meg selv som helt normal, men komfor vekta mi er på ca 65, men er da ikke misfornøyd med kroppen min av den grunn. Bruker 40 i bukser da jeg har brede hofter, men det bruker jeg uansett om jeg veier 65 eller 72 og ellers går det i M i topper. Men nå er jeg på gaviditet nr 2 med barn nr 3 på 14mnd, så må si det er helt ok for meg å være. Syntes synd på dere som har et slikt kroppsbilde om dere ser på meg og mener jeg er feit. Anonymous poster hash: a9d6e...3e4
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #38 Skrevet 10. januar 2014 Høy men litt lubben tenker jeg. Helt ok men tror nok idealvekten din er noen kilo lavere -5 kilo kanskje? Anonymous poster hash: a57d9...ac3
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #39 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175. Anonymous poster hash: 692cd...aac Det kommer an på kroppsfasongen din, har du timeglassfasong ser du nok helt normal ut, har du eplefasong ser du nok litt "knubben" ut. Er selv 174 cm høy og har en veldig smal og langlemmet kropp (smale skuldre, liten rumpe, smale hofter) og alle ekstra kilo legger seg rundt magen. Når jeg veier 72 kg bruker jeg 40 i klær og har skikkelig bilring. Ser definitivt best ut rundt 63-65 kg. Har du større ramme enn meg, bredere skuldre, bredere hofter og kraftigere bygning, og om du samtidig er veltrent og fast i fisken regner jeg med du ser fantastisk ut. Anonymous poster hash: 1fcb1...a52 TS her, jeg har i lang tid veid 60kg..klarte ikke å gå opp i vekt. Da så jeg tynn ut..alt for tynn.. Men så klarte jeg å gå opp i vekt etter å ha begynt på p piller og nå har vekta løpt oppover. Tenker på å begynne å trene for å stramme opp, ikke for å gå ned i vekt. Jeg har helt flat mage og er endelig fornøyd med brystene . Har lagt på meg mye på rumpe og lår, men ser ganske slank ut tror jeg. Anonymous poster hash: 49f0e...ede Da er du ganske heldig. =) Jeg har en som bor i nærheten av meg, ser henne på bussholdeplassen av og til. hun har samme kroppsfasong som hun "adrian" i the secret life of the american teenager, hvis noen har sett på det. FLAT mage, smal midje, med brede hofter, rumpe og lår, men selv om det er stort, er det fortsatt stramt liksom. Så du er heldig hvis du er av typen som kun legger på seg på hofter og lår.. Måtte Google henne, synes hun hadde små hofter jeg.. Mannen min sier jeg har samme kroppsform som Mira Craig..hehe vet ikke jeg.. Anonymous poster hash: 49f0e...ede
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #40 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175. Anonymous poster hash: 692cd...aac Det kommer an på kroppsfasongen din, har du timeglassfasong ser du nok helt normal ut, har du eplefasong ser du nok litt "knubben" ut. Er selv 174 cm høy og har en veldig smal og langlemmet kropp (smale skuldre, liten rumpe, smale hofter) og alle ekstra kilo legger seg rundt magen. Når jeg veier 72 kg bruker jeg 40 i klær og har skikkelig bilring. Ser definitivt best ut rundt 63-65 kg. Har du større ramme enn meg, bredere skuldre, bredere hofter og kraftigere bygning, og om du samtidig er veltrent og fast i fisken regner jeg med du ser fantastisk ut. Anonymous poster hash: 1fcb1...a52 TS her, jeg har i lang tid veid 60kg..klarte ikke å gå opp i vekt. Da så jeg tynn ut..alt for tynn.. Men så klarte jeg å gå opp i vekt etter å ha begynt på p piller og nå har vekta løpt oppover. Tenker på å begynne å trene for å stramme opp, ikke for å gå ned i vekt. Jeg har helt flat mage og er endelig fornøyd med brystene . Har lagt på meg mye på rumpe og lår, men ser ganske slank ut tror jeg. Anonymous poster hash: 49f0e...ede Da er du ganske heldig. =) Jeg har en som bor i nærheten av meg, ser henne på bussholdeplassen av og til. hun har samme kroppsfasong som hun "adrian" i the secret life of the american teenager, hvis noen har sett på det. FLAT mage, smal midje, med brede hofter, rumpe og lår, men selv om det er stort, er det fortsatt stramt liksom. Så du er heldig hvis du er av typen som kun legger på seg på hofter og lår.. Måtte Google henne, synes hun hadde små hofter jeg.. Mannen min sier jeg har samme kroppsform som Mira Craig..hehe vet ikke jeg.. Anonymous poster hash: 49f0e...ede Hilsen TS Anonymous poster hash: 49f0e...ede
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #41 Skrevet 10. januar 2014 Kanskje litt stor, jer er selv 170 og 68, føler jeg har litt ekstra.. Anonymous poster hash: c926c...23a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #42 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor.. Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye.. Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Jeg er 165 cm og jeg er FEIT når jeg veier 65 kilo! Men det er kanskje fordi jeg ikke har så mye muskler? Jeg har hvert fall flere valker som er lette å gripe fatt i nå som jeg er 62 kilo... Anonymous poster hash: e21b8...75c Hvordan kan du være feit når du veier 65 kilo på den høyden? Jeg er veldig fornøyd med kroppen min på den vekten og er like høy. Men ikke alle har lik kropp da.. Anonymous poster hash: 7bd12...ae6
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #43 Skrevet 10. januar 2014 Veldig slank. Anonymous poster hash: 3cd8b...6d7
Bustetroll Skrevet 10. januar 2014 #44 Skrevet 10. januar 2014 Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175. Anonymous poster hash: 692cd...aac Det kommer an på kroppsfasongen din, har du timeglassfasong ser du nok helt normal ut, har du eplefasong ser du nok litt "knubben" ut. Er selv 174 cm høy og har en veldig smal og langlemmet kropp (smale skuldre, liten rumpe, smale hofter) og alle ekstra kilo legger seg rundt magen. Når jeg veier 72 kg bruker jeg 40 i klær og har skikkelig bilring. Ser definitivt best ut rundt 63-65 kg. Har du større ramme enn meg, bredere skuldre, bredere hofter og kraftigere bygning, og om du samtidig er veltrent og fast i fisken regner jeg med du ser fantastisk ut. Anonymous poster hash: 1fcb1...a52 TS her, jeg har i lang tid veid 60kg..klarte ikke å gå opp i vekt. Da så jeg tynn ut..alt for tynn.. Men så klarte jeg å gå opp i vekt etter å ha begynt på p piller og nå har vekta løpt oppover. Tenker på å begynne å trene for å stramme opp, ikke for å gå ned i vekt. Jeg har helt flat mage og er endelig fornøyd med brystene . Har lagt på meg mye på rumpe og lår, men ser ganske slank ut tror jeg. Anonymous poster hash: 49f0e...ede Da er du ganske heldig. =) Jeg har en som bor i nærheten av meg, ser henne på bussholdeplassen av og til. hun har samme kroppsfasong som hun "adrian" i the secret life of the american teenager, hvis noen har sett på det. FLAT mage, smal midje, med brede hofter, rumpe og lår, men selv om det er stort, er det fortsatt stramt liksom. Så du er heldig hvis du er av typen som kun legger på seg på hofter og lår.. Måtte Google henne, synes hun hadde små hofter jeg.. Mannen min sier jeg har samme kroppsform som Mira Craig..hehe vet ikke jeg.. Anonymous poster hash: 49f0e...ede Jeg har ikke googlet henne før, men i serien ser man det i alle fall. Skikkelig insving. Også helt "rund" rumpe/hofteparti.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #45 Skrevet 10. januar 2014 normal. men kommer an på kroppssammensetning (fett, muskler), og proposjoner. er vekten jevnt fordelt vil jeg nok se deg som slank. er det mest rundt hofter vil jeg tenke at du er litt fyldig akkurat der. vekt er ikke alltid så avgjørende. noen kan være like høye og veie det samme men ha helt forskjellige kropper alt etter som hvor godt trent man er og hvir fettet sitter. Anonymous poster hash: 485bf...469
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #46 Skrevet 10. januar 2014 man skal ta høyden sin, og trekke fra 110 for å finne idealvekta! Så litt lubben kanskje. Sier det ikke for å være slem. Anonymous poster hash: ff3b8...4b1
Jallow B Skrevet 10. januar 2014 #47 Skrevet 10. januar 2014 http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=173&age=any&weight=73&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype= Som en av disse.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #48 Skrevet 10. januar 2014 man skal ta høyden sin, og trekke fra 110 for å finne idealvekta! Så litt lubben kanskje. Sier det ikke for å være slem. Anonymous poster hash: ff3b8...4b1 Det der må være bullshit. Veninna mi på 162 var for tynn når ho veide 52 kg. Idealvekt må vel være den vekta en selv føler seg komfortabel med.:-) Anonymous poster hash: 40119...bdd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #49 Skrevet 11. januar 2014 man skal ta høyden sin, og trekke fra 110 for å finne idealvekta! Så litt lubben kanskje. Sier det ikke for å være slem.Anonymous poster hash: ff3b8...4b1 Det der må være bullshit. Veninna mi på 162 var for tynn når ho veide 52 kg. Idealvekt må vel være den vekta en selv føler seg komfortabel med.:-) Anonymous poster hash: 40119...bdd Jeg veier 50 kg, og er 168. Er ikke for tynn, heller veldig fornøyd.Mener jo ikke at det er fasiten, akkurat som at bmi ikke skal brukes som en "fasit". Og det var bare noe jeg hadde hørt. Men har levd etter i alle år. Aldri mer 58 kg, med mindre jeg er gravid. Anonymous poster hash: ff3b8...4b1
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #50 Skrevet 11. januar 2014 Er du veltrent fremstår du som normal/slank. Er du utrent, er du litt lubben. Anonymous poster hash: 707db...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå