Gå til innhold

174 og 72kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tenker dere jeg ser ut da?

Anonymous poster hash: 49f0e...ede
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som meg...

Ikke heilt fornøyd, men godt levendes med...

Anonymous poster hash: 965a2...2ee

Skrevet

At du serut som meg. Høy, slank men med litt ekstra rundt hofter og mage!

Anonymous poster hash: b21d4...343

Skrevet

Kommer helt an på om du trener eller ikke.

Anonymous poster hash: e21b8...75c
Skrevet

Litt lubben.

Er selv 175/60 og ser helt normal ut.

Anonymous poster hash: a404e...527

Skrevet

Helt normal.

172 og 69 her. Hverken tykk eller tynn.

Anonymous poster hash: ce99a...27a

Skrevet

Hvis du ikke bare er veldig veltrent, så ser du vel omtrent som meg, jeg er 165 cm og 62 kilo. Burde ha gått ned 4-5 kilo i rent fett... Trener 40 min kondisjon på ellipsemaskin hver kveld men slurver for mye med kostholdet :(

Skrevet

Det første som slår meg er at du må være ganske stor..

Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..

Anonymous poster hash: 692cd...aac

Skrevet

Flott og passe høy. Ikke si at du vil 10-15 kg ned i vekt, da blir du 10 år eldre og ser syk ut.

Anonymous poster hash: 30e64...272

Skrevet

Seriøst?

Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe.

Anonymous poster hash: b14bf...eaa

Skrevet

Jeg er 172 og 80 kg. Litt lubben, men vekten er fordelt og jeg trener også del, så er ganske fast. Jeg kunne og vil ned 5-6 kg.

Du er sikkert flott :)

Anonymous poster hash: a300d...594

Skrevet

Spør blandt annet på kropsform, hvor mye og evnt hva du trener osv. Jeg er like høy som deg, veier 3 kg mindre, trener mye, både puls og styrke. Er ganske grovt bygd. Har laaaange, slanke bein, helt grei rumpe, litt for mye på magen, en c-cup, kraftige/muskeløse armer og relativt brei over skuldrene.

Du kan se ca sånn ut, eller heeelt annerledes ;-)

Skrevet

Seriøst?

Jeg er 165 cm og jeg er FEIT når jeg veier 65 kilo! Men det er kanskje fordi jeg ikke har så mye muskler? Jeg har hvert fall flere valker som er lette å gripe fatt i nå som jeg er 62 kilo...

Skrevet

Hvordan tenker dere jeg ser ut da?

Akkurat som meg. 

Kunne tenkt meg å vært litt fastere, men stort sett fornøyd :) 

Anonymous poster hash: bcf5f...d40

Skrevet

Det kommer an på kroppsfasongen din, har du timeglassfasong ser du nok helt normal ut, har du eplefasong ser du nok litt "knubben" ut.

Er selv 174 cm høy og har en veldig smal og langlemmet kropp (smale skuldre, liten rumpe, smale hofter) og alle ekstra kilo legger seg rundt magen. Når jeg veier 72 kg bruker jeg 40 i klær og har skikkelig bilring. Ser definitivt best ut rundt 63-65 kg.

Har du større ramme enn meg, bredere skuldre, bredere hofter og kraftigere bygning, og om du samtidig er veltrent og fast i fisken regner jeg med du ser fantastisk ut.

Anonymous poster hash: 1fcb1...a52
Skrevet

Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac

Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa

Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175.

Skrevet

Jeg er 178 og 74 kg (noen ekstra kilo etter jula)

Skulle gjerne gått ned 7 kg for å blir slank og fin.

Kommer jo an på om du er muskuløs eller om det er fett.

Jeg har brede hofter og sprettrompe og jobber med saken for å gjøre fett til muskler :)

Skrevet

Det er mitt mål. Du ser sikkert helt flott ut, HI! Helt supert!

Det bekymrer meg imidlertid at du må spørre om det, og det plager meg veldig at så mange svarer negativt om din og egen størrelse etc. Det er ikke kroppene, men tankene og holdningene deres dere bør jobbe med! Tenk på holdninger og destruktive følelser dere overfører til deres barn! Dere har bare ett liv og en kropp. Prøv å ikke la kroppshysteriet forsure livet!

Anonymous poster hash: c9503...8c8

Skrevet

Det første som slår meg er at du må være ganske stor..Jeg er 175, 8 mnd på vei, og veier ikke så mye..Anonymous poster hash: 692cd...aac

Seriøst?Ideal vekt ca er rundt 70 om man er 170 og noe. Anonymous poster hash: b14bf...eaa
Det kommer ann på preferansene man har i utgangspuktet.. Min mening er at man ikke skal veie over 60 når man er under 175.

Tuller du nå ???

Jeg er 172 og veide 60 kg etter et dødsfall, da var jeg altfor tynn, 26 tomma i bukser og a-cup i bh, helt skrapa. Vi er forskjellig bygd og trener man så er det flott med litt former.

Skrevet

Seriøst?

Normalvekt når man er 174 cm er mellom 57 og 75 kg, ganske stort spenn med andre ord. Kroppfasong, muskelmasse og hva man selv føler seg komfortabel med avgjør. Men 72 kg er jo i øvre sjikte av normalvekt da.... Jeg som er akkurat like høy føler meg ikke slank på 72 kg, da har jeg skikkelig bilring og håndtak altså.

Skrevet

Hahahaha, så mye dumt folk skriver her. 172 høy og 74 kg? Det må jo være noe i nærheten av perfekt? Ikke for tynn og langt i fra for tykk. Jeg må virkelig si at mange her inne har halt syke mål. Den vanlige gjennomsnittskvinnen bruker ikke xs / s i strl og ser ut som modellene på TV gjør. Hvorfor kan vi ikke være fornøyde med oss selv akkurat sånn som vi er. Ja, jeg vet det er en evig diskusjon. Men det gjør meg skikkelig irritert når jeg ser noen her skrive til anonym at hun helt sikker er litt lubben da. Kanskje trenger anonym å få høre at det er akkurat passe og at hun ikke trenger å gjøre noe for å være fornøyd med seg selv og i stede blir det sådd spirer som i hodet på henne om at hun er tjukk?! ftw? Så lenge det finnes klær i butikken som passer til deg, mannen /kjæresten er fornøyd, og du lever bra, hvorfor ikke være fornøyd selv? Jeg er selv 169 og 85 kg. Smellfeit da med andre ord hvis jeg skal tro noen av dere her over.. Jeg er langt i fra fornøyd med kroppen min men jeg prøver å ikke tenke for mye på det. For ett år siden veide jeg 54 kg og raste opp i vekt da jeg startet på p-pillen.. Da jeg var 54 kg sa kjæresten min at jeg var ekkelt tynn og innhult i annsiktet.. Han vil mye heller ha litt mer å ta i og en kjæreste som ikke fokuserer all energi på vekt og kosthold. 

- min mening - 

Anonymous poster hash: d3226...b94
Skrevet

Tuller du nå ???

Jeg er 172 og veide 60 kg etter et dødsfall, da var jeg altfor tynn, 26 tomma i bukser og a-cup i bh, helt skrapa. Vi er forskjellig bygd og trener man så er det flott med litt former.

Jeg er også 172 og var skrapa når jeg var 62. Nå er jeg ganske mye mer og på vei ned etter svangerskap, men skal ikke under 72. Har former og kraftig benbygning. Med det mener jeg ikke at skjelettet mitt veier mye mer, men at jeg har brede skuldre, hofter og store føtter, hender etc. som må fylles ut. ;)

Er vi 14 år i denne tråden eller? Eller har noen tatt feil forum? Skulle de på et pro-ana-forum eller hva det heter i stedet for anonymforum? :P

Anonymous poster hash: c9503...8c8

Skrevet

Det kommer an på kroppsfasongen din, har du timeglassfasong ser du nok helt normal ut, har du eplefasong ser du nok litt "knubben" ut.

Er selv 174 cm høy og har en veldig smal og langlemmet kropp (smale skuldre, liten rumpe, smale hofter) og alle ekstra kilo legger seg rundt magen. Når jeg veier 72 kg bruker jeg 40 i klær og har skikkelig bilring. Ser definitivt best ut rundt 63-65 kg.

Har du større ramme enn meg, bredere skuldre, bredere hofter og kraftigere bygning, og om du samtidig er veltrent og fast i fisken regner jeg med du ser fantastisk ut.

TS her, jeg har i lang tid veid 60kg..klarte ikke å gå opp i vekt. Da så jeg tynn ut..alt for tynn..

Men så klarte jeg å gå opp i vekt etter å ha begynt på p piller og nå har vekta løpt oppover. Tenker på å begynne å trene for å stramme opp, ikke for å gå ned i vekt.

Jeg har helt flat mage og er endelig fornøyd med brystene :). Har lagt på meg mye på rumpe og lår, men ser ganske slank ut tror jeg.

Skrevet

Kommer an på hvilken kroppsbygging.

Jeg er 1.69, veier 67 kg bruker S/M , 36-38. Har timeglassfigur og former, men slank og trent.

Anonymous poster hash: 7ae22...023

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...