Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har sluttet å spise godteri og cola alle dager utenom lørdag og spiser sunt. Har også begynt å spare mest mulig hver mnd. Så kommer filosofien: Istedet for å tenke, dette skal jeg gjøre for aaaltid. Eller i 4 mnd, så tenker jeg ver morgen "bare akkurat i dag skal jeg velge å være sunn og ikke sløse penger". Har gjort dette en stund og det funker! Det er mye lettere å ta gode valg og jeg tenker over alt jeg bruker penger på. Har faktisk kun kjøpt nødvendig mat siden jeg begynte med dette for snart en mnd siden. Vekta går rette veien også. Synes det er helt fantastisk. Og sååå mye lettere når det kun er i dag jeg skal gjøre det "rette" Anonymous poster hash: 24084...0eb
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 å nå har du skrevet det ned her og i morgen så fungerer det ikke lengre... Anonymous poster hash: 5603f...c2c
Mrs Smith Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Takk for tipset :-) Sant at det virker demotiverende når man tenker laaaang frem i tid. Skal spise mindre snop og spare jeg også Skal ikke kjøpe klær før til sommeren En dag av gangen...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 å nå har du skrevet det ned her og i morgen så fungerer det ikke lengre... Anonymous poster hash: 5603f...c2c I morgen er det jo lørdag. Da skal det ikke funke. Da er det kos med barna. Men søndag derimot - da er det grønnsaker og Zumba Anonymous poster hash: 24084...0eb
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Det høres lurt ut! Enig i at pengebruken kan skremme meg til å bli sunn. Utrolig dyrt med dårlige vaner. Skal jammen teste trikset ditt til uka... Kanskje...? Eller kanskje neste uke? Anonymous poster hash: 1a69f...fe9
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Det høres lurt ut! Enig i at pengebruken kan skremme meg til å bli sunn. Utrolig dyrt med dårlige vaner. Skal jammen teste trikset ditt til uka... Kanskje...? Eller kanskje neste uke? Anonymous poster hash: 1a69f...fe9 Neida, bare i morgen. Og i overimorgen. Og dagen etter. Men bare den dagen Anonymous poster hash: 24084...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå