Gå til innhold

Noen flere med kraftige mensmurringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, det stikker og strekker sånn! Hadde det i hele forrige natt og nå tar det seg opp igjen. Som kraftige menssmerter.

Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har endel menssmerter og stikkinger.. Og det sitter mest på høyre side av en eller annen grunn. Det varierer endel fra dag til dag, men føler det blir verre om jeg er sliten eller har gått endel/stått mye osv.

Blir litt småredd, men ingen blødninger eller vond smerte så regner bare med det er et tegn på at ting vokser og modnes som det skal:)

Skrevet

Huff, ja - satser på at det er fordi det vokser. Begynner å bli lei nå, det har verket jevnt siden igår klokken 18.00. Blir så sliten fordi jeg aldri får slappe av :)

Skrevet

Jeg sliter med kraftige menssmerter når jeg beveger på meg. Det varierer fra dag til dag, men mesteparten av tiden så er det å gå tur eller trene noe jeg rett og slett ikke kan gjøre fordi det gjør så usannsynlig vondt. Det går over når jeg setter meg ned, og det kan ta alt fra 5 til 30 minutter før jeg blir normal igjen. Ellers vokner jeg også om natta av og til av samme type smertene. Det er ikke kynnere, for de har jeg også og jeg vet hvordan de føles. Og det er ikke bekkenplager, fordi det har jeg også utenom.. Jeg blir kjempe redd når det skjer siden søstera mi har fortalt at hun mener at man bør sette seg ned og ta det med ro med en gang man kjenner disse smertene når man er ute på tur. I følge henne har hun hørt at det kan fremskynde fødsel hvis man fortsetter å gå/trene. Da har jeg et problem når jeg har gått 1 km f.eks., og så plutselig begynner det å gjøre vondt... for da må jeg jo snu og gå hjem igjen, men da er det jo selvfølgelig 1 km å gå for å komme seg hjem. Ussj. Kjempe frustrerende når man har et så høyt ønske om å holde seg aktiv i svangerskapet. Blir i så dårlig humør av å ikke bevege på meg... :/

Anonymous poster hash: b0cd6...ddf
  • 3 uker senere...
Skrevet

jeg fikk det, sånn helt plutselig. det var urinveisinnfeksjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...