Gjest MMJ Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Vurderer gi "alt" nå. Begynner få et lite bildekk rundt magen. Lite delikat
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 De gangene jeg har virkelig gått inn for det så har det funket supert. Fikk skikkelig vaskebrettmage, men da var jeg oppe i ca 45 min per dag! :-) eneste punktslankingen som funker Anonymous poster hash: 5586f...0d1
☆☆☆ Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Mi erfaring etter ca 3 år som eigar av rokkering er at den kun virkar når den blir brukt Dvs aldri..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Jeg gikk ned 15 cm rundt midjen på en 4 mnd periode med rokkering, en slik som veien 2 kg med bulker på. Anonymous poster hash: 1ccb7...ae4
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 http://iform.nu/trening/treningsformer/resultater-med-rockering Anonymous poster hash: 1328e...d84
Gjest MMJ Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 De gangene jeg har virkelig gått inn for det så har det funket supert. Fikk skikkelig vaskebrettmage, men da var jeg oppe i ca 45 min per dag! :-) eneste punktslankingen som funker Anonymous poster hash: 5586f...0d1 De gangene jeg har virkelig gått inn for det så har det funket supert. Fikk skikkelig vaskebrettmage, men da var jeg oppe i ca 45 min per dag! :-) eneste punktslankingen som funker Anonymous poster hash: 5586f...0d1 Spiste du ekstra sunt også da? Eller kun rokking?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 De gangene jeg har virkelig gått inn for det så har det funket supert. Fikk skikkelig vaskebrettmage, men da var jeg oppe i ca 45 min per dag! :-) eneste punktslankingen som funker Anonymous poster hash: 5586f...0d1 De gangene jeg har virkelig gått inn for det så har det funket supert. Fikk skikkelig vaskebrettmage, men da var jeg oppe i ca 45 min per dag! :-) eneste punktslankingen som funker Anonymous poster hash: 5586f...0d1 Spiste du ekstra sunt også da? Eller kun rokking? Jeg har alltid spist sunt, men kan ikke huske at jeg spiste noe annerledes... Ikke var jeg noe mer aktiv enn vanlig, så er overbevist om at rockeringen gjorde susen Anonymous poster hash: 5586f...0d1
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Jeg syns ikke det er effekt i casall sine rockeringer. Har den som di selger på flust.no som er litt tyngre og med mer klumper på. Såg den var nevnt tidligere her. Anonymous poster hash: 76ff6...012
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Har brukt innersvingen-rockering kjøpt fra flust.no. Det mest effektive jeg har prøvd. Var utrolig vondt i starten, men da jeg bare kom over det, virket det genialt. Mistet flere cm på hele kroppen, og gjorde ikke noe annet enn å rocke:) Anonymous poster hash: 68004...f11
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Jeg brukte også den tunge med bulker etter ks. Spiste også sunt og gikk masse turer så vet ikke hva som hjalp mest, men etter noen mnd var ihvertfall magen min strammere enn noengang. Gnisten forsvant dessverre litt på rokkefronten så er ikke like stram nå Anonymous poster hash: dbff8...39f
Bustetroll Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har aldri kjent at magen blir trent når jeg bruker rockering.. Den er jo så tung at den går rundt av seg selv, trenger jo omtrent ikke bevege meg for at den skal gå rundt.. =/Men kanskje jeg gjør det feil Sånn barnerockering derimot DE må man virkelig jobbe for å holde oppe , så der kjente jeg det etter 10 sekunder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå