Gå til innhold

Hva tror dere?? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei dame får plutselig en lang mail fra en tidligere flamme av sin nåværende. Denne tidl. flammen hevder at hun ikke visste om denne nye og at han har stått i med begge.

Han nekter. Selvsagt.

Hva tror dere? Hva er oddsen for at han faktisk snakker sant om at denne tidl. flammen bare vil hevne seg?

Anonymous poster hash: 985b3...f7a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden normale folk ikke ville finne på å skrive slik uten at det var noe i det, så ville jeg tro at sansynligheten for at det var sant var ganske stor.

Når det er sagt, det finnes mange ustabile nek der ute, så jeg hadde ikke tatt noe for sikkert før jeg evt hadde bevis for det ene eller det andre.

I utgangspunktet stoler jeg på den jeg ersammen med.

Anonymous poster hash: ba8b0...2c5
Skrevet

Dette gjelder ei venninne og hun er fortsatt sammen med fyren. Hun har ikke fått noen bevis, men denne damen har kontaktet henne igjen og gitt bl.a. datoer.

Argh..kjenner jeg blir så lei meg på hennes vegne...

hi

Skrevet

.

Skrevet

Ingen flere?

Skrevet

80% for at det er noe i det. Hun bør sjekke videre

Skrevet

Virker som hun har bestemt seg for å ikke sjekke dette videre, og mest sannsynlig ville hun vel aldri funnet noen håndfaste bevis heller.

hi

Skrevet

.

Skrevet

Ingen som har noen tanker om dette?

Skrevet

kan ikke være så vanskelig å sjekke hvis eksflammen har gitt henne datoer osv....

Anonymous poster hash: ba8b0...2c5
Skrevet

Glemte å nevne at hun og typen ikke bor i samme by, så de ser hverandre kun i helgene.

Så han har hatt mange dager han kan ha møtt den andre uten at dette kan "dokumenteres".

hi

Skrevet

Har en følelse av at det er du som har sagt i fra til kjæresten :P

Anonymous poster hash: b8660...9a6
Skrevet

Glemte å nevne at hun og typen ikke bor i samme by, så de ser hverandre kun i helgene.

Så han har hatt mange dager han kan ha møtt den andre uten at dette kan "dokumenteres".

hi

Da er det enda større sjanse for at det er sant.

Anonymous poster hash: 66051...129

Skrevet

Har en følelse av at det er du som har sagt i fra til kjæresten :P

Anonymous poster hash: b8660...9a6

Nei, det er det definitivt ikke!

hi

Skrevet

.

Skrevet

Hvorfor dytter du tråden når den dette gjelder har bestemt seg for å ikke sjekke dette videre

Anonymous poster hash: 921bb...f4a
Skrevet

hi

Da er det enda større sjanse for at det er sant.

Anonymous poster hash: 66051...129

Enig. Samt desto vanskeligere å bevise.

Anonymous poster hash: eb0ca...d46

Skrevet

Hvorfor dytter du tråden når den dette gjelder har bestemt seg for å ikke sjekke dette videre

Anonymous poster hash: 921bb...f4a

Som jeg skriver så kan hun ikke sjekke dette nærmere ettersom hun og typen ikke bor i samme by. Hun har spurt meg om råd, så derfor har jeg dyttet tråden.

hi

Skrevet

Jenter...Denne tråden er myntet på meg.

Hi: Gi f og la oss være i fred. Du behøver ikke lage mer skjær i sjøen for oss enn det du allerede har gjort. Få deg en annen hobby.

Anonymous poster hash: e4594...4a8

Skrevet

Hi: Gi f og la oss være i fred. Du behøver ikke lage mer skjær i sjøen for oss enn det du allerede har gjort. Få deg en annen hobby.

Men i all verden...?

En smule paranoid?

Skrevet

Haha...hvorfor er du sikker på at denne tråden er myntet på deg?

Skrevet

Ei dame får plutselig en lang mail fra en tidligere flamme av sin nåværende. Denne tidl. flammen hevder at hun ikke visste om denne nye og at han har stått i med begge. Han nekter. Selvsagt. Hva tror dere? Hva er oddsen for at han faktisk snakker sant om at denne tidl. flammen bare vil hevne seg? Anonymous poster hash: 985b3...f7a

Vel, en tidligere flamme som sender Mail til nye dama hadde ikke jeg stolt på iallfall. Det vitner om lav eq og får meg til å tenke at hun er bitter fordi han ikke valgte henne som livsledsager..

Damer som "bryr" seg på den måten står lavt i kurs hos meg...

Skrevet

Lav eq kanskje ja, og mulig også bitter, men kanskje også for å "redde" den nye dama fra å leve med utroskap...?

Ikke vet, jeg...

hi

Skrevet

Lav eq kanskje ja, og mulig også bitter, men kanskje også for å "redde" den nye dama fra å leve med utroskap...? Ikke vet, jeg... hi Anonymous poster hash: 985b3...f7a

Vel, da vil jeg si hun er "grei" på feil grunnlag.. La dama og mannen som er sammen finne ut av problemene sine selv..

Skrevet

Ja, de må bare finne ut av det selv. Eller rettere sagt; hun må finne ut om hun ønsker å fortsette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...