Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Sett på noen rullegardiner på Home and cottage idag i natur lin, og det kostet 799,- pr stk. Synes det var litt i dyreste laget. Har sett på Kid og diverse, men de har kun med mønster, bilder, og stiper på og jeg vil ha natur lin. Men på H&C var litt dyrt syns jeg. Hva mener du? Anonymous poster hash: 8db66...e36
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Ingen som mer noe? Anonymous poster hash: 8db66...e36
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Om man synest noe er dyrt er vel en vurdering av hva man føler man får for pengene.. Hvor lyst har du på disse gardinene? Finnes de andre steder billigere slik du vil ha de? Har du lyst på de og du ikke får tak i de andre steder noe billigere er det vel en grei pris?! Anonymous poster hash: 31a11...d81
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Syns ikke det var dyrt. Utifra erfaringer jeg har gjort meg kjøper jeg nå bare gardiner av merket luxaflex og det er ikke billig, men veldig bra kvalitet. Så passer best for den som ikke bytter gardiner særlig ofte. Anonymous poster hash: b6583...2ed
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Om man synest noe er dyrt er vel en vurdering av hva man føler man får for pengene.. Hvor lyst har du på disse gardinene? Finnes de andre steder billigere slik du vil ha de? Har du lyst på de og du ikke får tak i de andre steder noe billigere er det vel en grei pris?!Anonymous poster hash: 31a11...d81 Du ser vel at jeg har skrevet at har sett på kid og div og at det finnes ikke i lin, kun mønstre og ....... Derfor jeg lurte på om det var dyrt. Anonymous poster hash: 8db66...e36
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Uff, jeg skrev feil, mente vel LIFTGARDIN og ikke rullegardin. Anonymous poster hash: 8db66...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå