Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg og kjæresten flytter sammen til sommeren. Han har 2 barn på 7 og 10 annenhver uke, mens jeg har 1 barn på 7 mest av tiden utenom annenhver helg. Jeg mottar bidrag på mitt barn. Ønsker at vi skal ha felles økonomi.Vi begge er i full jobb. Hvordan gjør dere andre i samme situasjon? Anonymous poster hash: 2f224...1ab
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Har en hver her, min er fulltid og hans 50%. Barna får etter hva behov dem har. F.eks har jeg mindre penger utbetalt en hva bf har, derfor har han fast trekk på barnehagen til mitt barn, men jeg igjen har bil og billån. Økonomien er felles, ingen tenker på hvor pengene kommer fra så lenge det strekker til på en mnd. Anonymous poster hash: 8f435...92e
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Hos oss holder vi ikke regnskap. Åpenbare ting som sportsutstyr, rideskole og klassetur betaler vi selv ellers kan jeg gjerne kjøpe nytt vintertøy til mannen sin og han kan gjerne ta med min på kino og Peppes uten at vi tenker over det. Anonymous poster hash: 725ee...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå