Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Er det greit å gi ut kortnr til visakortet der? Er Ebay trygt? Jeg har funnet så mye jeg har lyst på der. Hvis man søker på fraktfritt stemmer det at man kun blir belastet prisen? Vet at 200kr er maks pga toll. Anonymous poster hash: d1ada...4c8
Gjest cd0da Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Du oppretter Paypalkonto Trygt og gøy. Har handla MYE på Ebay. Er det fraktfritt er det kun prisen på varen du betaler for ja
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Takk for svar! Hvordan oppretter man den, og hva er det? Anonymous poster hash: d1ada...4c8
IreneUtålmodig Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Handla der i mange år uten problemer
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Handla der i mange år uten problemer Bruker du også Paypal? Anonymous poster hash: d1ada...4c8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Jeg handler mye på ebay, for det meste smykker og små ting til barna ( f.eks hansker, luer, barnehage sekk). Har aldri hatt problemer med det. Og ang 200kr grensa har jeg noen ganger gått over . Men de sender som oftest varen som gave og da trenger du ikke betale toll. ( intill 1000kr) Anonymous poster hash: 2d03b...347
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 De aller fleste selgerne der krever paypal, det er sikkert for både selger og kjøper. Inne på nettsiden til ebay ligger det link til paypal, eller du kan bare gå inn på paypal.com og opprette en konto, veldig enkelt og greit. Det stemmer at det er fri frakt når det står fri frakt, men det hender selgeren ikke sender til Norge. Jeg har enda ikke opplevd at en selger ikke sender til Norge da, og jeg har handlet mye på ebay. Anonymous poster hash: 82a3c...8a4
Gjest cd0da Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Gå inn på www.paypal.no og registrer deg der. Så oppretter du konto på ebay Når du skal betale klikker du på å betale med paypal og da kobler de seg sammen på et vis
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Hvorfor skal du kun handle varer som er fraktfrie? Anonymous poster hash: e199a...99a
Natti11 Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Bruk paypal. Jeg handler mye på ebay og får du ikke varene får du returnert pengene .
IreneUtålmodig Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Handla der i mange år uten problemer Bruker du også Paypal? Anonymous poster hash: d1ada...4c8 Ja, vet nesten ikke om det er andre alternativer. Det er uansett kjekkest for da slepper man å dra flem visa'n hele tia
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Tusen takk for svar! Til deg som spurte hvorfor jeg bare skal ha varer uten frakt, vil jeg si at det kun var er spørsmål om det virkelig stemte. Har handlet en gang på Amazone, og da kom frakten på tre ganger varen sitt beløp. Anonymous poster hash: d1ada...4c8
Tipptopp Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har snust på ebay i ett par år og da jeg endelig turte å bli med åpnet det en helt ny verden for meg. Meld deg inn i gruppa Ebay Ebay Ebay på Facebook så får du mye tips og råd. Du får også vite om andre sine erfaringer, at størrelsene på den tingen er små, at den varen er møkk, at den tingen er suveren eller om den og den selgeren er bra eller dårlig. Den gruppa har hjulpet meg mye.
Jallow B Skrevet 11. januar 2014 #14 Skrevet 11. januar 2014 Er også en tråd på kvinneguiden med ebay-kjøp, anbefales. Er vel på ca 400 sider nå Jeg handler klær til både meg, mannen og jentungen. Kjoler og nattklær til ungen, sko og klær og smykker til meg, dilldall i gaver, perler til smykkelaging, og klær til mannen. Fått tilbake penger tre ganger av over 150 kjøp, da pga enten feil-reklamering med størrelse på plagget ( kjøpte en kjole blant annet som skulle være en UK12-14, men som passet perfekt til vennina mi som bruker UK6...! ), eller vare som aldri kom fram. Kjøper du fra UK/US, tar det maks to uker å få varer. Man kan velge land på advanced search. Kjøper du fra Asia kan det ta alt fra fem dager til 2mnd.
Jallow B Skrevet 11. januar 2014 #15 Skrevet 11. januar 2014 Også er det en gruppe på FB for de som bruker større str også Ebaygruppe for fluffies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå